Silent Hunter V: Battle of the Atlantic: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
(→Metody zatapiania statków: Literowka) Znaczniki: mobilna mobilna www |
||
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 8 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Silent Hunter V: Battle of the Atlantic''' – gra firmy Ubisoft, której |
'''Silent Hunter V: Battle of the Atlantic''' – [[Gra komputerowa|gra]] firmy Ubisoft, której „fabuła” rozgrywa się w czasie [[II wojna światowa|drugiej wojny światowej]]. Dowodzimy w niej niemieckim okrętem podwodnym. Zadaniem gracza jest zatapianie wszystkich okrętów innych niż niemieckie. W tej kwestii widzimy oczywiście niebywałą inwencję twórczą pracowników Ubisoftu. |
||
== Metody zatapiania statków == |
== Metody zatapiania statków == |
||
Twórcy udzielili bardzo dużej uwagi możliwości zatapiania [[statek|statków]]. Oto najpopularniejsze sposoby na rychłą [[śmierć]] przeciwnika: |
Twórcy udzielili bardzo dużej uwagi możliwości zatapiania [[statek|statków]]. Oto najpopularniejsze sposoby na rychłą [[śmierć]] przeciwnika: |
||
* Taranem – średnio skuteczny sposób, mało praktyczny na okrętach wojennych. Zazwyczaj kończy się on śmiercią zarówno atakowanego, jak i atakującego. |
* Taranem – średnio skuteczny sposób, mało praktyczny na okrętach wojennych. Zazwyczaj kończy się on śmiercią zarówno atakowanego, jak i atakującego. |
||
* Na [[ |
* Na [[alkoholik|chama]] – każ oficerowi wachtowemu obsadzić działo, załoga będzie wiedziała co robić, chociaż zamiast strzelać z działa możesz równie dobrze rzucać w okręty [[Kamień|kamieniami]]. Dodatkowo wyślij na przeciwnika 4 torpedy i na dobitkę go staranuj. Stracisz zapasy amunicji i uszkadzasz okręt, ale działasz bardzo skutecznie. |
||
*Rozważny sposób |
* Rozważny sposób – namierzenie celu peryskopem/lornetą, wprowadzenie namiarów do komputera i wysłanie żądanej ilości torped. |
||
*Działem przeciwlotniczym – [[dupa]], nie sposób. |
* Działem przeciwlotniczym – [[dupa]], nie sposób. |
||
*Działem 88mm – jak wyżej. |
* Działem 88mm – jak wyżej. |
||
== Rodzaje okrętów i jednostek w grze == |
== Rodzaje okrętów i jednostek w grze == |
||
*Handlowce: |
* Handlowce: |
||
**transportowce |
** transportowce; |
||
**transatlantyki |
** transatlantyki; |
||
**łódka rybacka [[ |
** łódka rybacka [[Maciuś z Klanu|Maćka z Klanu]]; |
||
**I jakieś inne cholerstwo; |
** I jakieś inne cholerstwo;. |
||
*Okręty wojenne: |
* Okręty wojenne: |
||
**niszczyciele (nazwa jest myląca, ponieważ okręt ten częściej niszczy własną załogę niż przeciwników ze względu na częste awarie) |
** niszczyciele (nazwa jest myląca, ponieważ okręt ten częściej niszczy własną załogę niż przeciwników ze względu na częste awarie); |
||
**krążowniki |
** krążowniki; |
||
**pancerniki |
** pancerniki. |
||
*Niewielkie kutry z uzbrojeniem (prawdopodobnie umywalki po tuningu). |
* Niewielkie kutry z uzbrojeniem (prawdopodobnie umywalki po tuningu). |
||
== Noob w Silent Hunter V == |
== Noob w Silent Hunter V == |
||
Żadna gra nie jest pozbawiona [[ |
Żadna gra nie jest pozbawiona [[debil]]i którzy mówią, że potrafią grać, a nie potrafią. Przykłady zachowań takich osób: |
||
*Pływanie całą drogę na wstecznym. |
* Pływanie całą drogę na wstecznym. |
||
*Niekorzystanie z trybu rejsowego (przyspieszenia) przy 841 godzinach podróży. |
* Niekorzystanie z trybu rejsowego (przyspieszenia) przy 841 godzinach podróży. |
||
*Torpedowanie [[Mewa|mew]]. |
* Torpedowanie [[Mewa|mew]]. |
||
*I lądu też. |
* I lądu też. |
||
*Wyznaczanie na mapie punktów nawigacyjnych przebiegających przez ląd. |
* Wyznaczanie na mapie punktów nawigacyjnych przebiegających przez ląd. |
||
*Próby zatapiania własnych statków. |
* Próby zatapiania własnych statków. |
||
*Obsadzanie działa pokładowego w czasie sztormu przy pięciometrowych falach. |
* Obsadzanie działa pokładowego w czasie sztormu przy pięciometrowych falach. |
||
*Próby zanurzenia się na głębokość trzystu metrów podczas pobytu w porcie. |
* Próby zanurzenia się na głębokość trzystu metrów podczas pobytu w porcie. |
||
*Ciągłe pływanie w trybie zanurzenia, bo ''co z tego, że akumulatory się rozładują. Tak jest bezpieczniej!'' |
* Ciągłe pływanie w trybie zanurzenia, bo ''co z tego, że akumulatory się rozładują. Tak jest bezpieczniej!'' |
||
* Myśli, że jak wpłynie do neutralnego portu, to go zajmie. |
|||
* Strzela wszystkimi torpedami naraz. |
|||
* Strzela do krążowników z działa pokładowego |
|||
{{Gry komputerowe}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Aktualna wersja na dzień 18:01, 2 maj 2020
Silent Hunter V: Battle of the Atlantic – gra firmy Ubisoft, której „fabuła” rozgrywa się w czasie drugiej wojny światowej. Dowodzimy w niej niemieckim okrętem podwodnym. Zadaniem gracza jest zatapianie wszystkich okrętów innych niż niemieckie. W tej kwestii widzimy oczywiście niebywałą inwencję twórczą pracowników Ubisoftu.
Metody zatapiania statków[edytuj • edytuj kod]
Twórcy udzielili bardzo dużej uwagi możliwości zatapiania statków. Oto najpopularniejsze sposoby na rychłą śmierć przeciwnika:
- Taranem – średnio skuteczny sposób, mało praktyczny na okrętach wojennych. Zazwyczaj kończy się on śmiercią zarówno atakowanego, jak i atakującego.
- Na chama – każ oficerowi wachtowemu obsadzić działo, załoga będzie wiedziała co robić, chociaż zamiast strzelać z działa możesz równie dobrze rzucać w okręty kamieniami. Dodatkowo wyślij na przeciwnika 4 torpedy i na dobitkę go staranuj. Stracisz zapasy amunicji i uszkadzasz okręt, ale działasz bardzo skutecznie.
- Rozważny sposób – namierzenie celu peryskopem/lornetą, wprowadzenie namiarów do komputera i wysłanie żądanej ilości torped.
- Działem przeciwlotniczym – dupa, nie sposób.
- Działem 88mm – jak wyżej.
Rodzaje okrętów i jednostek w grze[edytuj • edytuj kod]
- Handlowce:
- transportowce;
- transatlantyki;
- łódka rybacka Maćka z Klanu;
- I jakieś inne cholerstwo;.
- Okręty wojenne:
- niszczyciele (nazwa jest myląca, ponieważ okręt ten częściej niszczy własną załogę niż przeciwników ze względu na częste awarie);
- krążowniki;
- pancerniki.
- Niewielkie kutry z uzbrojeniem (prawdopodobnie umywalki po tuningu).
Noob w Silent Hunter V[edytuj • edytuj kod]
Żadna gra nie jest pozbawiona debili którzy mówią, że potrafią grać, a nie potrafią. Przykłady zachowań takich osób:
- Pływanie całą drogę na wstecznym.
- Niekorzystanie z trybu rejsowego (przyspieszenia) przy 841 godzinach podróży.
- Torpedowanie mew.
- I lądu też.
- Wyznaczanie na mapie punktów nawigacyjnych przebiegających przez ląd.
- Próby zatapiania własnych statków.
- Obsadzanie działa pokładowego w czasie sztormu przy pięciometrowych falach.
- Próby zanurzenia się na głębokość trzystu metrów podczas pobytu w porcie.
- Ciągłe pływanie w trybie zanurzenia, bo co z tego, że akumulatory się rozładują. Tak jest bezpieczniej!
- Myśli, że jak wpłynie do neutralnego portu, to go zajmie.
- Strzela wszystkimi torpedami naraz.
- Strzela do krążowników z działa pokładowego