Jazz Jackrabbit 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (nowa sekcja)
Linia 3: Linia 3:
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując program '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując program '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
'''Jazz Jackrabbit 2''' (z ang. ''Jazzowy Królik Jacek 2'') – uczący pokory popularny program myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w stratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. {{CURRENTYEAR}}, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.
'''Jazz Jackrabbit 2''' – uczący pokory popularny program myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w stratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. {{CURRENTYEAR}}, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.


== Pochodzenie nazwy ==
== Opis, rozgrywka i inne pierdoły ==
Nazwa programu to kwintesencja jego fabuły. Jest połączeniem następujących wyrazów:
* '''Jazz''', z ang. ''mordowanie'' – wskazuje na podstawową czynność wykonywaną w grze;
* '''Jack''', z ang. ''jęk'' – wskazuje na dźwięki towarzyszące szkoleniu;
* '''Rabbit''', z ang. ''królik'' – wskazuje na gatunek ofiar myśliwskich rzezi.

== Opis ==
=== Postaci ===
=== Postaci ===
[[Plik:Króliki w JJ2.png|thumb|Wybierz swój najatrakcyjniejszy cel (którym się staniesz)!]]
[[Plik:Króliki w JJ2.png|thumb|Wybierz swój najatrakcyjniejszy cel (którym się staniesz)!]]
Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez [[Buszmeni|Buszmenów]], sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.<br>Można zatem w grze wybrać jednego z trzech królików, który najbardziej wpada w oko, a następnie zacząć mordowanie innych.
Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez [[Buszmeni|Buszmenów]], sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.<br>Można zatem w grze wybrać jednego z trzech królików, który najbardziej wpada w oko, a następnie zacząć mordowanie innych.

=== Rozgrywka ===
=== Rozgrywka ===
Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików.
Nauka mordowania królików.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Wersja z 17:22, 23 lut 2020

Haha, patrz jak oberwał!

Myśl kreatywnie, śmieciu.

Instrukcja korzystania z programu Jazz Jackrabbit 2

Celem jesteś i w cel się obrócisz.

Biblia podsumowując program Jazz Jackrabbit 2

Jazz Jackrabbit 2 – uczący pokory popularny program myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w stratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. 2024, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.

Pochodzenie nazwy

Nazwa programu to kwintesencja jego fabuły. Jest połączeniem następujących wyrazów:

  • Jazz, z ang. mordowanie – wskazuje na podstawową czynność wykonywaną w grze;
  • Jack, z ang. jęk – wskazuje na dźwięki towarzyszące szkoleniu;
  • Rabbit, z ang. królik – wskazuje na gatunek ofiar myśliwskich rzezi.

Opis

Postaci

Plik:Króliki w JJ2.png
Wybierz swój najatrakcyjniejszy cel (którym się staniesz)!

Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez Buszmenów, sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.
Można zatem w grze wybrać jednego z trzech królików, który najbardziej wpada w oko, a następnie zacząć mordowanie innych.

Rozgrywka

Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików.

Zobacz też

Przypisy