Jazz Jackrabbit 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Międzysave)
M (kategoria)
 
(Nie pokazano 46 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{retro}}
[[File:Jazz Jackrabbit 2.PNG|thumb|Jazz Jackrabbit 2|alt=Jazz Jackrabbit 2.PNG]]
[[Plik:Jj2rabbitdies.png|thumb|Tak właśnie wygląda śmierć podczas gry w '''Jazz Jackrabbit 2''' – zjadłeś to!]]
[[Plik:Jj2rabbitdies.png|thumb|Haha, patrz jak oberwał!]]
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
''' Jazz Jackrabbit 2''' – (jeszcze nie) zapomniana przez cały świat [[gra]] komputerowa ze stajni producentów [[Fortnite:_Battle_Royale|Frotnajta]].
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując <del>życie królików</del> program '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
Jej charakterystyczną cechą jest to, że postaci którymi się poruszają, są królikami. Podczas walki nie giną, lecz zostają usmażone. Nie popełniają samobójstw, tylko dosł. ''to zjadają'' (patrz ilustracja obok)<ref>Z ang., komunikaty wyświetlane na czacie podczas śmierci/samobójstwa gracza to „You were roasted by... <nick gracza>” – „zostałeś usmażony przez <nick gracza>”, gdy zostaniesz przez niego zabity; „You ate it” – „zjadłeś to”, gdy popełnisz w grze samobójstwo</ref>.
'''Jazz Jackrabbit 2''' – popularny program taktyczno-[[Słownik:Myśliwiec|myśliwski]] umożliwiający profesjonalne szkolenie w tratowaniu [[królik]]ów. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego [[Ludzkość|ludzkości]] – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na [[{{CURRENTYEAR}}]] rok, [[Polacy|polska drużyna]] jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.


== Społeczność ==
== Pochodzenie nazwy ==
Nazwa programu to kwintesencja jego fabuły. Jest połączeniem następujących wyrazów:
Na aktywną społeczność tej gry składa się obecnie niecałe sześćdziesiąt osób, gdzie ok. piętnastu gra codziennie wieczorem. Gracze JJ2 pochodzą z całego świata (głównie: kraje Europy, Afryki i [[Bliski Wschód|Bliskiej Wojny]]). Nieliczne osoby z Ameryki i Azji<ref>Jedna osoba z USA, jedna z Azji</ref>. Trudno jest pisać o tej społeczności ogólnie, gdyż jest tak nieliczna, że można by było tu wyliczyć wszystkich jej członków.
* '''Jazz''', z ang. ''mordowanie'' – wskazuje na podstawową czynność wykonywaną w grze;
* '''Jack''', z ang. ''jęk'' – wskazuje na dźwięki towarzyszące szkoleniu;
* '''Rabbit''', z ang. ''królik'' – wskazuje na gatunek ofiar myśliwskich rzezi.


=== Klany ===
== Opis ==
=== Postaci ===
Gracze JJ2 dzielą się na klany. Każdy z tych klanów ze sobą konkuruje i walczy o jak najwyższe miejsce w rankingu klanów, czyli w ladderze (z ang. drabina)<ref>Ladder dostępny na tej stronie: https://jazzjackrabbit.net/</ref>.
Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez [[Buszmeni|Buszmenów]], sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.


=== Rozgrywka ===
== Opis, rozgrywka i inne pierdoły==
Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w [[Chiny|chiński]] paragraf królików. Uczestnictwo w szkoleniu przypomina naukę smażenia, zresztą dosłownie. Po zabiciu wrogiego celu myśliwy szkolony otrzymuje komunikat o usmażeniu swojego celu, dzięki czemu uczestnicy programu zdobywają, oprócz umiejętności myśliwskich, [[Sztuka kulinarna|umiejętności kulinarne]].
Jest to dwuwymiarowa platformówka, w której gracz kieruje głównym bohaterem po rozległych poziomach i za pomocą różnych broni pozbywa się przeróżnych wrogów - podwładnych złego żółwia Devana i musi dotrzeć do wyjścia. Po przejściu 3 poziomów i pokonaniu bossa znajdującego się na końcu trzeciego akcja przenosi się na kolejną planetę. Główna część gry ma 6 epizodów, każdy składający się na 6 poziomów, nie licząc poziomów bonusowych 3D odbywających się między zwykłymi poziomami. W wersji CD poza 6 głównymi epizodami dostępne są także 3 dodatkowe epizody jak również możliwość grania wyłącznie w poziomy bonusowe.


== Zobacz też ==
{{Przypisy}}
* [[Terraria]]
* [[Minecraft]]
* [[królik]]
* [[Sonic the Hedgehog]]
<br>
{{Gry komputerowe}}


[[Kategoria:Gry komputerowe]]

[[Kategoria:Gry]]

Aktualna wersja na dzień 21:57, 14 lip 2024

Haha, patrz jak oberwał!

Myśl kreatywnie, śmieciu.

Instrukcja korzystania z programu Jazz Jackrabbit 2

Celem jesteś i w cel się obrócisz.

Biblia podsumowując życie królików program Jazz Jackrabbit 2

Jazz Jackrabbit 2 – popularny program taktyczno-myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w tratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na 2024 rok, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.

Pochodzenie nazwy[edytuj • edytuj kod]

Nazwa programu to kwintesencja jego fabuły. Jest połączeniem następujących wyrazów:

  • Jazz, z ang. mordowanie – wskazuje na podstawową czynność wykonywaną w grze;
  • Jack, z ang. jęk – wskazuje na dźwięki towarzyszące szkoleniu;
  • Rabbit, z ang. królik – wskazuje na gatunek ofiar myśliwskich rzezi.

Opis[edytuj • edytuj kod]

Postaci[edytuj • edytuj kod]

Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez Buszmenów, sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.

Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]

Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików. Uczestnictwo w szkoleniu przypomina naukę smażenia, zresztą dosłownie. Po zabiciu wrogiego celu myśliwy szkolony otrzymuje komunikat o usmażeniu swojego celu, dzięki czemu uczestnicy programu zdobywają, oprócz umiejętności myśliwskich, umiejętności kulinarne.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]