Portal (gra): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) (wektor, dr., -nudy) |
Ja8czy coś (dyskusja • edycje) M |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Portal Logo.svg|thumb|250px|Logo gry, owoc wielomiesięcznej pracy 60 grafików]] |
[[Plik:Portal Logo.svg|thumb|250px|Logo gry, owoc wielomiesięcznej pracy 60 grafików]] |
||
{{cytaty}} |
|||
{{cytat|JA CHCĘ CIASTO!|Standardowa reakcja gracza kończącego testy}} |
{{cytat|JA CHCĘ CIASTO!|Standardowa reakcja gracza kończącego testy}} |
||
'''Portal''' – gra, w której głównym celem jest przedostanie się przez ściany i różne inne przeszkody na drugi koniec pokoju, jakby nie można było iść przez środek. A nie można, bo zwykle jest woda/ |
'''Portal''' – gra, w której głównym celem jest przedostanie się przez ściany i różne inne przeszkody na drugi koniec pokoju, jakby nie można było iść przez środek. A nie można, bo zwykle jest tam woda/ziemia/szambo/wkurzone AI sterujące kompleksem/wielki dół/czerwona furgonetka zaginająca czasoprzestrzeń. |
||
== Niebezpieczeństwa == |
== Niebezpieczeństwa == |
||
Linia 9: | Linia 10: | ||
* '''Kostki''' – jak dostaniesz, to nie leżysz. |
* '''Kostki''' – jak dostaniesz, to nie leżysz. |
||
* '''[[Kwas]]''' – jak Cię dotknie, to leżysz. |
* '''[[Kwas]]''' – jak Cię dotknie, to leżysz. |
||
* '''Wieżyczki/działka/turrety''' – są milutkie, zawsze grzecznie się z tobą witają i zajmują miłą rozmową<ref>Pomijając fakt, że przy tym faszerują cię ołowiem, a wtedy – leżysz.</ref>. |
* '''[[Wieżyczka (Portal)|Wieżyczki/działka/turrety]]''' – są milutkie, zawsze grzecznie się z tobą witają i zajmują miłą rozmową<ref>Pomijając fakt, że przy tym faszerują cię ołowiem, a wtedy – leżysz.</ref>. |
||
== Zobacz też == |
|||
* [[Portal 2]] |
|||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Aktualna wersja na dzień 20:37, 23 kwi 2024
JA CHCĘ CIASTO!
- Standardowa reakcja gracza kończącego testy
Portal – gra, w której głównym celem jest przedostanie się przez ściany i różne inne przeszkody na drugi koniec pokoju, jakby nie można było iść przez środek. A nie można, bo zwykle jest tam woda/ziemia/szambo/wkurzone AI sterujące kompleksem/wielki dół/czerwona furgonetka zaginająca czasoprzestrzeń.
Niebezpieczeństwa[edytuj • edytuj kod]
W grze jest ich całe mnóstwo, oto niektóre z nich:
- Kula Energii – jak dostaniesz, to leżysz.
- Kostki – jak dostaniesz, to nie leżysz.
- Kwas – jak Cię dotknie, to leżysz.
- Wieżyczki/działka/turrety – są milutkie, zawsze grzecznie się z tobą witają i zajmują miłą rozmową[1].
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Przypisy
- ↑ Pomijając fakt, że przy tym faszerują cię ołowiem, a wtedy – leżysz.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.