Devil May Cry: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Makakmax. Ofiarą rewertu jest 83.19.37.122.) |
Dronerczyk (dyskusja • edycje) M (int., jęz.) |
||
(Nie pokazano 26 wersji utworzonych przez 23 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Nibytytul|[[Plik:Devil-may-cry.png|150px]]}} |
|||
'''Devil May Cry''' – jedna z najbardziej docenianych gier [[XXI wiek]]u. Jej fenomen leży w buźce oraz białych włoskach głównego [[bohater]]a, na którego lecą nie tylko [[fan]]ki serii, ale i {{cenzura}}. |
|||
Przez wszystkie części serii |
Przez wszystkie części serii w rolę głównego bohatera wcielił się półdemon Dante, który jak na każdego [[demon]]a przystało jest wiecznie młody<ref>Choć w ciekawy sposób [[starość|zestarzał się]] w czwartej części gry</ref>. Jego inteligencji zaprzecza fakt, że zeskoczył z mierzącej jakieś 200 pięter wieży. |
||
⚫ | |||
pięter wieży. |
|||
⚫ | O jego braku szczęścia do kobiet świadczyć może fakt, że gdy złapał jedną spadającą z tejże wieży, w podzięce wpakowała mu dwie [[pocisk|kulki]] w głowę. Żeby było ciekawiej, tą drugą złapał w [[zęby]], a następnie wypluł. Jego |
||
== |
== Postacie == |
||
[[Plik:Cosplay - AWA15 - Dante (3982534816).jpg|thumb|To '''nie''' jest Dante, każde jego zdjęcie bez pizzy w dłoni jest fałszywe.]] |
|||
Główny bohater |
* '''Dante''' – Główny bohater gry. Chce wyciągnąć odszkodowanie od firmy ubezpieczeniowej [[demon]]ów, które – delikatnie mówiąc – rozwaliły mu [[sklep]]. Chociaż sam zniszczył większość sprzętu, to i tak chce zmusić swoich przyjaciół z [[piekło|piekła]] rodem, by pokryli straty. |
||
{{Stubsek}} |
|||
* '''Kyrie''' – rudy wyjec, leci na Nero. W zasadzie przez cały czas nie robi nic szczególnego, pojawia się rzadko, jednak przez ćwierć czwartej części gry latamy za nią z wywieszonym ozorem. To jednak nie pomogło i biedną Kyrie wchłonął wielki kamień. |
|||
* '''Trish''' – jedna z dodatkowych (i przy tym niezwykle denerwujących) postaci. Nie wiadomo, po co właściwie jest. Pojawia się w niektórych momentach gry, prześladując Dantego i tak bardzo machając biustem, że grający za każdym razem jak ją zobaczy, dziwi się, że nie zarzuciła go sobie na plecy. Jest nieszczęśliwa, ponieważ nie może chodzić do [[Sauna|sauny]]. To z powodu implantów, które przy tak wysokiej temperaturze po prostu by się stopiły. Niektórzy twierdzą, że gryzie. |
|||
* '''Lady''' – była dziewczyna Dantego, co jest trochę dziwne, ponieważ mówią do siebie per „pan”, „pani”. W czwartej części pojawiła się w zasadzie tylko raz, po czym udało jej się zabrać pizzę Dantemu. Może dlatego fanki serii nie za bardzo ją lubią. |
|||
* '''Nero''' – bomba zegarowa na dwóch nogach. Jego prawa ręka uległa napromieniowaniu (Czarnobylski mutant), dzięki czemu posiada zdolność rzucania czymkolwiek (i kimkolwiek) o ziemię. Błyszcząca łapka była bardzo cenna dla Sanctusa, w związku z czym wykorzystał Kyrie jako przynętę. Nero dał się nabrać i pogonił za nią. W konsekwencji oboje zostali wchłonięci przez wielki kamień. |
|||
* '''Sanctus''' – srokowaty dziadek. Jako że uwielbia błyskotki, postanowił zapolować na rękę Nero i udało mu się to. Przedtem zaprojektował wielki, latający kamień do siania spustoszenia. |
|||
* '''Agnus''' – odlotowy (dosłownie!) gościu z dredami na łepetynie. On także polował na biednego Nero, ale jemu się to nie udało. Po skonstruowaniu psa, który strzelał z własnej głowy, latającej puszki po konserwach, takiegoż kawałka blachy oraz upgradowaniu ryby–piły sam zamienił się w robalopodobne coś i poleciał nie wiadomo gdzie. |
|||
* '''Vergil''' – Dzięki niemu koncerny produkujące żel do włosów nie zbankrutowały. Dziennie nakłada około pięciu ton specyfiku. Jest dziwny i nie ma dziewczyny. Nie lubi Dantego, ponieważ ten mu zepsuł fryz podczas walki. |
|||
* '''Arkham''' – Dziecko wojny, jak był mały, na [[Twarz|twarzy]] wybuchła mu [[petarda]]. Od tego czasu ma dziwne sny na temat władzy absolutnej. |
|||
* '''Wielki Latający Kamień vel Zbawca''' – Jak sama nazwa wskazuje, Zbawca to wielki, latający [[kamień]]. Skonstruował go Sanctus, z nadzieją, że wybije wszystkie szczury w Twierdzy. Jako że Dante lubi zwierzątka, postanowił mu w tym przeszkodzić. |
|||
{{Gry komputerowe}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Aktualna wersja na dzień 13:00, 11 cze 2024
Devil May Cry – jedna z najbardziej docenianych gier XXI wieku. Jej fenomen leży w buźce oraz białych włoskach głównego bohatera, na którego lecą nie tylko fanki serii, ale i .
Przez wszystkie części serii w rolę głównego bohatera wcielił się półdemon Dante, który jak na każdego demona przystało jest wiecznie młody[1]. Jego inteligencji zaprzecza fakt, że zeskoczył z mierzącej jakieś 200 pięter wieży. O jego braku szczęścia do kobiet świadczyć może fakt, że gdy złapał jedną spadającą z tejże wieży, w podzięce wpakowała mu dwie kulki w głowę. Żeby było ciekawiej, tą drugą złapał w zęby, a następnie wypluł. Jego bratem jest drugi półdemon o imieniu Vergil.
Postacie[edytuj • edytuj kod]
- Dante – Główny bohater gry. Chce wyciągnąć odszkodowanie od firmy ubezpieczeniowej demonów, które – delikatnie mówiąc – rozwaliły mu sklep. Chociaż sam zniszczył większość sprzętu, to i tak chce zmusić swoich przyjaciół z piekła rodem, by pokryli straty.
- Kyrie – rudy wyjec, leci na Nero. W zasadzie przez cały czas nie robi nic szczególnego, pojawia się rzadko, jednak przez ćwierć czwartej części gry latamy za nią z wywieszonym ozorem. To jednak nie pomogło i biedną Kyrie wchłonął wielki kamień.
- Trish – jedna z dodatkowych (i przy tym niezwykle denerwujących) postaci. Nie wiadomo, po co właściwie jest. Pojawia się w niektórych momentach gry, prześladując Dantego i tak bardzo machając biustem, że grający za każdym razem jak ją zobaczy, dziwi się, że nie zarzuciła go sobie na plecy. Jest nieszczęśliwa, ponieważ nie może chodzić do sauny. To z powodu implantów, które przy tak wysokiej temperaturze po prostu by się stopiły. Niektórzy twierdzą, że gryzie.
- Lady – była dziewczyna Dantego, co jest trochę dziwne, ponieważ mówią do siebie per „pan”, „pani”. W czwartej części pojawiła się w zasadzie tylko raz, po czym udało jej się zabrać pizzę Dantemu. Może dlatego fanki serii nie za bardzo ją lubią.
- Nero – bomba zegarowa na dwóch nogach. Jego prawa ręka uległa napromieniowaniu (Czarnobylski mutant), dzięki czemu posiada zdolność rzucania czymkolwiek (i kimkolwiek) o ziemię. Błyszcząca łapka była bardzo cenna dla Sanctusa, w związku z czym wykorzystał Kyrie jako przynętę. Nero dał się nabrać i pogonił za nią. W konsekwencji oboje zostali wchłonięci przez wielki kamień.
- Sanctus – srokowaty dziadek. Jako że uwielbia błyskotki, postanowił zapolować na rękę Nero i udało mu się to. Przedtem zaprojektował wielki, latający kamień do siania spustoszenia.
- Agnus – odlotowy (dosłownie!) gościu z dredami na łepetynie. On także polował na biednego Nero, ale jemu się to nie udało. Po skonstruowaniu psa, który strzelał z własnej głowy, latającej puszki po konserwach, takiegoż kawałka blachy oraz upgradowaniu ryby–piły sam zamienił się w robalopodobne coś i poleciał nie wiadomo gdzie.
- Vergil – Dzięki niemu koncerny produkujące żel do włosów nie zbankrutowały. Dziennie nakłada około pięciu ton specyfiku. Jest dziwny i nie ma dziewczyny. Nie lubi Dantego, ponieważ ten mu zepsuł fryz podczas walki.
- Arkham – Dziecko wojny, jak był mały, na twarzy wybuchła mu petarda. Od tego czasu ma dziwne sny na temat władzy absolutnej.
- Wielki Latający Kamień vel Zbawca – Jak sama nazwa wskazuje, Zbawca to wielki, latający kamień. Skonstruował go Sanctus, z nadzieją, że wybije wszystkie szczury w Twierdzy. Jako że Dante lubi zwierzątka, postanowił mu w tym przeszkodzić.
- ↑ Choć w ciekawy sposób zestarzał się w czwartej części gry