Jazz Jackrabbit 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 2: Linia 2:
[[Plik:Jj2rabbitdies.png|thumb|Haha, patrz jak oberwał!]]
[[Plik:Jj2rabbitdies.png|thumb|Haha, patrz jak oberwał!]]
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
{{cytat|Myśl kreatywnie, śmieciu.|Instrukcja korzystania z programu '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując program '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
{{cytat|Celem jesteś i w cel się obrócisz.|Biblia podsumowując <s>życie królików</s> program '''Jazz Jackrabbit 2'''}}
'''Jazz Jackrabbit 2''' – uczący pokory popularny program myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w stratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. {{CURRENTYEAR}}, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.
'''Jazz Jackrabbit 2''' – uczący pokory popularny program myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w stratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. {{CURRENTYEAR}}, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.



Wersja z 17:29, 23 lut 2020

Haha, patrz jak oberwał!

Myśl kreatywnie, śmieciu.

Instrukcja korzystania z programu Jazz Jackrabbit 2

Celem jesteś i w cel się obrócisz.

Biblia podsumowując życie królików program Jazz Jackrabbit 2

Jazz Jackrabbit 2 – uczący pokory popularny program myśliwski umożliwiający profesjonalne szkolenie w stratowaniu królików. Propaguje ruch uwstecznienia rozwojowego ludzkości – powszechnego powrotu do życia zbieracko-łowieckiego. Według danych na r. 2024, polska drużyna jest jego najbardziej utalentowanym odbiorcą i użytkownikiem.

Pochodzenie nazwy

Nazwa programu to kwintesencja jego fabuły. Jest połączeniem następujących wyrazów:

  • Jazz, z ang. mordowanie – wskazuje na podstawową czynność wykonywaną w grze;
  • Jack, z ang. jęk – wskazuje na dźwięki towarzyszące szkoleniu;
  • Rabbit, z ang. królik – wskazuje na gatunek ofiar myśliwskich rzezi.

Opis

Postaci

Plik:Króliki w JJ2.png
Wybierz swój najatrakcyjniejszy cel (którym się staniesz)!

Z racji że program nie miałby sensu gdyby nie było w nim królików, każdy gracz jest królikiem. Gracz szkolony uczy się w nim myśleć, postępować i uciekać jak jego cel. Jest to najskuteczniejsza metoda polowania opracowana przez Buszmenów, sprawdzająca się nieprzerwanie od czasów społeczności pierwotnych.
Można zatem w grze wybrać jednego z trzech królików, który najbardziej wpada w oko, a następnie zacząć mordowanie innych.

Rozgrywka

Przystąpienie do rozgrywki wymaga bardzo czasochłonnego i odpowiedniego przygotowania psychicznego. Trzeba zaakceptować fakt bycia swoim własnym celem i przywłaszczyć jego cechy by lepiej go zrozumieć. Oprócz tego uodpornić się na dźwięki piszczenia, głośnych krzyków i widok wygiętych w chiński paragraf królików. Uczestnictwo w szkoleniu przypomina naukę smażenia, zresztą dosłownie. Po zabiciu wrogiego celu myśliwy szkolony otrzymuje komunikat o usmażeniu swojego celu, dzięki czemu uczestnicy programu zdobywają, oprócz umiejętności myśliwskich, umiejętności kulinarne.

Zobacz też

Przypisy