Command & Conquer: Tiberian Dawn: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Poprawiłam kilka literówek oraz pierwsze słowo w drugim zdaniu pierwszego akapitu (wszakże gra nadal istnieje, więc opowiada o konflikcie, a nie opowiadała).)
 
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:C&C.jpg|250px|thumb|Ach, ta cudowna grafika…]]
[[Plik:C&C.jpg|250px|thumb|Ach, ta cudowna grafika…]]
'''Command & Conquer: Tiberian Dawn''' – jedna z piereszych gier z gatunku [[RTS]] wydana przez Westwood Studios w [[1995]]. Opowiadała ona o konflikcie pomiędzy GDI a Bractwem NOD o Tyberium. Ale kto tam by się przejmował fabułą i tak wszystkie filmiki zostaną pominięte klawiszem „ESC”.
'''Command & Conquer: Tiberian Dawn''' – jedna z pierwszych gier z gatunku [[RTS]] wydana przez Westwood Studios w [[1995]]. Opowiada ona o konflikcie pomiędzy GDI a Bractwem NOD o Tyberium. Ale kto tam by się przejmował fabułą i tak wszystkie filmiki zostaną pominięte klawiszem „ESC”.


== Noob w C&C: Tiberian Dawn ==
== Noob w C&C: Tiberian Dawn ==
Linia 16: Linia 16:
* Myśli że AGT jest przeciwczołgowa, i usiłuje zniszczyć ją 10 bazookami. Następnie strażnica zabija piechotę w kilka sekund.
* Myśli że AGT jest przeciwczołgowa, i usiłuje zniszczyć ją 10 bazookami. Następnie strażnica zabija piechotę w kilka sekund.
* Odpala bombę atomową na czołgi. W ruchu.
* Odpala bombę atomową na czołgi. W ruchu.
* Wysyła piechotę do atakowania żniwiarki, po czym ta ginie rozjechana lub od tyberium.
* Wysyła piechotę do atakowania żniwiarki, po czym ta ginie rozjechana lub od Tyberium.
* Buduje kilka obelisków, nie dobudowując elektrowni i dziwi się, że te nie działają.
* Buduje kilka obelisków, nie dobudowując elektrowni i dziwi się, że te nie działają.
* Nauczył się sprzedawać czołgi w zakładzie naprawczym, sprzedaje całe wojo, a potem dziwi się, że traci całą bazę podczas ataku wroga.
* Nauczył się sprzedawać czołgi w zakładzie naprawczym, sprzedaje całe wojo, a potem dziwi się, że traci całą bazę podczas ataku wroga.
* Nie buduje silosów, przez co traci część przywożonego tyberium.
* Nie buduje silosów, przez co traci część przywożonego Tyberium.
* W misjach z dinozaurami używa miotaczy ognia lub karabinierów, po czym dziwi się, że dinozaur ją zdeptał i nie obniżyła ona jego życia nawet do połowy.
* W misjach z dinozaurami używa miotaczy ognia lub karabinierów, po czym dziwi się, że dinozaur ją zdeptał i nie obniżyła ona jego życia nawet do połowy.



Aktualna wersja na dzień 17:56, 9 wrz 2020

Ach, ta cudowna grafika…

Command & Conquer: Tiberian Dawn – jedna z pierwszych gier z gatunku RTS wydana przez Westwood Studios w 1995. Opowiada ona o konflikcie pomiędzy GDI a Bractwem NOD o Tyberium. Ale kto tam by się przejmował fabułą i tak wszystkie filmiki zostaną pominięte klawiszem „ESC”.

Noob w C&C: Tiberian Dawn[edytuj • edytuj kod]

  • Nie potrafi rozpakować MCV.
  • Czeka na powrót żniwiarki, pomimo tego, że została zniszczona pół godziny temu.
  • Daje się nabrać na sztuczkę z zamurowaniem go.
  • Używa Apache…
  • … do atakowania czołgów…
  • … a orki – do piechoty.
  • Wysyła parę jednostek do bazy wroga i zapomina o nich.
  • Naprawia budynki inżynierami. Tylko i wyłącznie.
  • Sprzedaje uszkodzony budynek za 250$, kupuje taki sam za 500$ i mówi, że zrobił świetny interes.
  • Używa niewidzialnych czołgów do frontalnych ataków.
  • Usiłuje spamować grenadierami i miotaczami ognia.
  • Myśli że AGT jest przeciwczołgowa, i usiłuje zniszczyć ją 10 bazookami. Następnie strażnica zabija piechotę w kilka sekund.
  • Odpala bombę atomową na czołgi. W ruchu.
  • Wysyła piechotę do atakowania żniwiarki, po czym ta ginie rozjechana lub od Tyberium.
  • Buduje kilka obelisków, nie dobudowując elektrowni i dziwi się, że te nie działają.
  • Nauczył się sprzedawać czołgi w zakładzie naprawczym, sprzedaje całe wojo, a potem dziwi się, że traci całą bazę podczas ataku wroga.
  • Nie buduje silosów, przez co traci część przywożonego Tyberium.
  • W misjach z dinozaurami używa miotaczy ognia lub karabinierów, po czym dziwi się, że dinozaur ją zdeptał i nie obniżyła ona jego życia nawet do połowy.

Uzależnienie[edytuj • edytuj kod]

Możesz czuć się uzależniony, gdy:

  • W telewizorze masz tylko dwa kanały.
  • Gdy się rano budzisz, jakiś kobiecy głos mówi Establishing battlefield control.
  • Gdy kładziesz się spać, to ten głos mówi Battle control terminated.
  • Gdy dostajesz jedynkę głos mówi Mission Failed.
  • A gdy piątkę Mission Accomplished.
  • Gdy nie stać cię na coś, słyszysz Insufficient funds.
  • A gdy tej kasy nie mieści ci się w portfelu to Silo needeed.
  • Gdy próbujesz coś gdzieś położyć, i nie ma tam miejsca, to głos mówi Cannot deploy here.
  • Gdy kończysz budowę, to ten kobiecy głos mówi Contruction Complete.
  • Gdy ktoś ci każe robić więcej niż jedną rzecz naraz, to mu mówisz Unable to comply, building in progress.
  • Unikasz jak ognia zielonych kryształów, a nawet bardziej niż ognia.
  • Ewentualnie się do nich modlisz.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]