Five Nights at Freddy's

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 12:45, 30 paź 2020 autorstwa Grzeeesiek (dyskusja • edycje) (Zabezpieczył „Five Nights at Freddy's”: wojna edycyjna ([edytowanie=Dozwolone tylko dla użytkowników automatycznie zatwierdzonych] (wygasa 11:45, 6 lis 2020 (UTC)) [przenoszenie=Dozwolone tylko dla użytkowników automatycznie zatwierdzonych] (na zawsze)))
Bardzo straszna gra, nieprawdaż?

Wcale nie jestem Pedobearem! Wypraszam sobie!

Uroczy misiek, prawda?

Pizza!

Chica

Dlaczego się mnie boisz? Przecież jestem tylko niewinnym króliczkiem, który za cholerę nie kmini właśnie z czym najlepiej smakuje twoje dupsko!

Bonbon

Czy pirat nie może się już masturbować w swoim jeCenzura1.svgnym…

Foxy

Five Nights at Freddy's (pol. Freddy i spółka, dosłownie Pięć Nocy u Fryderyka) – gra należąca do gatunku survival horror, stworzona przez Amerykanina Scotta Cawhtona. Akcja dzieje się w pizzerii, gdzie po typowo włoskim obiedzie nasz wstawiony protagonista uznaje swoich ziomków jako zagrożenie i postanawia się przed nimi schować w biurze woźnego. Ci, na skraju zgonu alkoholowego, próbują się do niego dostać, jednak krańcowe zatrucie metanolem i czas reakcji porównywalny z Francją podczas II wojny światowej znacząco utrudnia im to zadanie. Nocka kończy się o godzinie szóstej rano wytrzeźwieniem lub ewentualną śmiercią uczestników imprezy.

Noob w FNAFie

  • Nigdy nie zamyka drzwi, a jak już zamknie, to nie otwiera, dopóki ma energię.
  • Próbuje zainstalować mod na 100% energii, ale oczywiście nie umie.
  • Nie zwraca uwagi na stan energii i dziwi się, czemu się ona wyczerpała.
  • Nigdy nie przetrwa dłużej niż do 2 nocy.
  • Jak się dowie o cheatach, próbuje je włączyć, ale oczywiście nie umie.
  • Odblokowuje sobie cheatem noc 7 po to, żeby zagrać na trybie 0/0/0/0, ale nawet jego nie przejdzie…
  • …o ile wie jak tego cheata użyć.
  • Naoglądał się youtuberów przechodzących tryb 20/20/20/20, więc on też chce przejść „bo iezd pro i mó śe óda”.
  • Nie zamyka drzwi Foxy'emu, bo chce go przytulić.
  • Nie sprawdza pozycji animatorków i dziwi się, że nagle cosi na nieko fysgodrzyło.
  • Daje się nabrać na tryb 1/9/8/7.
  • Dostaje ataku serca i strasznej sraczki, gdy dostanie jumpscare'a.
  • Nie wie, że odgłosy garnków oznaczają, że Chica jest blisko.
  • Kocha Foxy'ego nad życie, modli się do niego przed snem i robi z nim amatorskie arty.
  • Oczywiście nie zapłacił za grę. Znalazł ją na torrentach po 1400 trojanach z takimi samymi nazwami.
  • Gdy odkrywa możliwość kliknięcia na nosek Freddy'ego w biurze, by wydał dźwięk bawi się nim dopóki nie dostanie jumpscare'a.
  • W najgorszych przypadkach nie wie, że gra opiera się na mechanice point-and-click, więc spamuje wszystkie fora i wikie pytaniami DŻEMU NIE MOGE HODZIDŹ??????!!!11111111.
  • Jego taktyka na zwycięstwo to barykadowanie się w swoim pokoju i patrzenie na kamery.
  • Nie kupuje „dwójki” ani „trójki”, bo nije ma drższwi.
  • Szuka cheatów, żeby zabić animatorki.
  • Kiedy założy kamerę, nie wie, jak ją zdjąć.
  • Myśli, że Fnaf to TF2, więc drze japę kiedy ktoś stoi przed drzwiami.
  • Myśli, że godzina pokazuje czas do śmierci, a energia jest do zużycia, więc próbuje rozładować całą energię.
  • Podejrzewa, że pies wyciągnął mu wtyczkę do ładowania, dlatego ma ciemny ekran podczas rozładowania energii.
  • Jeśli cudem dostanie się do 2 nocy, komputer nie ma miejsca na tę informację.
  • Przychodzi do pracy o 7 AM i siedzi w pracy cały dzień.
  • Gra z wyłączonym dźwiękiem, przez co nie słyszy Freddiego, gdy zbliża się do jego biura.
  • Jeśli przejdzie 2 noce, dziwi się, że Freddy mu wyskakuje, mimo iż rzekomo nie widział go w kamerach, bo musi kupić sobie okulary albo zwiększyć jakość w komputerze.

PR0 w FNAFie

  • Przychodzi do pracy o 6 AM.
  • Nakręca Marionetkę, woła Springtrapa i zamyka szafę koszmarnemu Lisiastemu pomimo, że nie ma ich w grze.
  • Żeby zarobić więcej, bierze dzienną zmianę.
  • W ogóle tam nie pracuje, bo za mało płacą (bo kto o zdrowych zmysłach chce pracować jako ochroniarz?).
  • Jeśli już tam pracuje, to jest szefem i zatrudnia strażnika, który odwala robotę za niego.
  • Kupuje prąd typu: "Płacisz raz na miesiąc, nieważne ile wydasz" i siedzi sobie z zamkniętymi drzwiami, rujnując firmy sprzedające prąd.

Objawy uzależnienia

  • Pracujesz jako strażnik nocny.
  • Do kolegi mówisz Przygarnij animatorka!.
  • Drzwi zamykasz w schemacie góra-dół.
  • Unikasz zwierzęcych zabawek jak ognia.
  • A mechanicznych zabawek tym bardziej.
  • Nie umiesz ruszyć się z miejsca, z którego usiadłeś.
  • Podczas każdego snu masz halucynacje z gry.
  • Myślisz, że zabawki ożywiają w nocy i idą do ciebie w celu spuszczania ci wpierdolu.
  • W swoim domu zamiast licznika prądu masz baterię…
  • …a kiedy się wyczerpie, to na twój ryj skacze Freddy i cię zabija.
  • Omijasz bary i pizzerie, bo myślisz, że każda z nich ma animatorka.
  • Instalujesz kamery w swoim domu, by wiedzieć, czy nikt do ciebie nie idzie.
  • Próbujesz zamknąć drzwi przełącznikiem do światła.

Zobacz też