Clash of Clans: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (W Edycji!)
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 158.75.59.7; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Runab.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 75 wersji utworzonych przez 29 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Clash of Clans ad@sp1900 door.jpg|thumb|468x468px|Reklama Clash of Clans na pociągu]]
{{WEdycji}}
'''Clash of Clans''' – piąta gra Superkomórki, polegająca na hodowaniu [[Marihuana|marychy]] w chatce, która powoli zmienia się w zamek. Musimy chronić marychę, ponieważ inni gracze są od niej uzależnieni i zrobią wszystko, aby ci ją zaj{{Cenzura3}}ć. Dla niepoznaki marycha została zapakowana w złotą folię, aby [[Matka|mama]] myślała, że szukamy słodyczy. Naszym zadaniem jest podbijanie baz innych dilerów i zdobywanie od nich narkotyku, aby potem <del>wciągnąć go nosem</del> spożytkować go na własną plantację.


== Niektóre jednostki ==
{{Inkubator otwarty}}
* '''<del>Sklep</del> Giant''' (Łysy, Rudy) – Podobno olbrzym, choć nie widać by był szczególnie duży. Co ciekawe, zajmuje mniej miejsca niż np. Wiedźma. Nie robi nic poza waleniem pięściami i lataniem w powietrzu (ale najpierw trzeba go w to powietrze wyj{{cenzura3}}ć.
'''Clash of Clans''' – pierwsza gra Superkomórki, polega na hodowaniu marychy w chatce, która powoli zmienia się w zamek. Musimy chronić marychę, ponieważ inni gracze są od niej uzależnieni i zrobią wszystko aby ci ją zajebać. Dla niepoznaki marycha została zapakowana w złotą folię, aby mama myślała, że szukamy słodyczy. Naszym zadaniem jest podbijanie baz innych dealerów i zdobywanie od nich narkotyku, aby potem <del>wciągnąć go nosem</del> spożytkować go na własną plantacje.
* '''Goblin''' (''zielonek'' bądź ''[[Yoda]]'') – złapany nygus, który wcześniej okradał naszą spiżarkę. Po [[Pranie mózgu|kilku pożytecznych dla nas zabiegach]] zamiast okradać nas, okrada inne bazy. Gość jest uzależniony od marychy i cierpi na kleptomanię, przez co inne stworki go nie lubią. Nie niszczy budynków obronnych, bo ma wylane na to, czy wróci z tarczą, czy na tarczy. Dla niego najważniejsza jest tylko marycha.
* '''Wall breaker''' (''Muroj''{{Cenzura3}}''ca'') – szkielet islamisty, który nie poczuł się spełniony po pierwszym zamachu samobójczym, więc wrócił z zaświatów, aby zrobić to po raz drugi i wreszcie się spełnić. Jeśli nie ma do rozwalenia murów, to zastanawia się nad [[Sens życia|sensem życia]] lub popełnia samobójstwo. Potrafi rozwalić dwa rzędy murów naraz.
* '''Wizard''' (''Merasmus, Hari Pota'') – ziomek strzelający kulami ognia, podobno jest najprzystojniejszy ze wszystkich jednostek. Niektórzy mówią, że potrafi kontrolować wszystkie elementy, oprócz swoich [[Włosy|włosów]].
* '''P.E.K.K.A.''' – pancerny Elitarny Kobiecy Kapitan Ameryka. Idzie, idzie, idzie i JEBS! Jeśli nie rozwali wszystkiego wokół siebie, to ma deprechę. Nikt nie wie, co kryje pod swoją maską. Niektórzy spekulują, że ma tam kolejną maskę.
* '''Golem''' – wielki, j{{Cenzura3}}tny, kamienny golem. Po śmierci rodzi dzieci, które już w brzuchu wiedzą, że muszą niszczyć budynki.
* '''Wiedźma''' (czyt. Prostytutka) – kobieta-deska, która krzyczy tak głośno, że aż dziadek się w grobie przewraca, a właściwie z niego wychodzi razem z resztą rodziny, aby dać tej idiotce kopa, bo zakłóca ich ciszę <del>nocną</del> wieczną.
* '''Wal Kira''' (cokolwiek to znaczy) – Ruda, wywalona z roboty dz{{cenzura3}}a, najprawdopodobniej stylizująca włosy plasteliną. Jej najgroźniejszą bronią jest cholernie głośny wrzask, emitowany, gdy ktoś ją zaj{{cenzura3}}e.
* '''Kręglarz''' – troll uzależniony od kręgli, który wyrywa i klonuje skały. Zamiast przeznaczyć je potem na umocnienia dla swoich, toczy je, rozgniatając wszystkie wyżej wymienione jednostki, które akurat są przed nim. Krążą teorie spiskowe, że to właśnie on wkurzony za kradzież statuetki rzucił na [[Indiana Jones|Indiego]] słynną skałę.


== Kampania ==
== Noob w Clash of Clans ==
* Rushuje jak tylko się da;
* Na początku gry, musimy się obronić przed zielonymi od marychy goblinami którzy w dodatku najpierw kradną surowce i nie przejmują się, że właśnie napierdala w nich czarodziej.
* Nie wie, jak dostać się do Builder Base;
*W pierwszej mapie, „Payback – zwrot pieniędzy”, wystarczy wysłać 1 marnego Barbarzyńcę, żeby ukradł cała marychę będąc poza zasięgiem działka.
* Gdy dołączy do klanu, prosi o ''14 dragonuf, giga, golema i barbarian Kinga lefel 14''…
*Jedno z osiągnięć mówi że trzeba zdobyć 50/100/150 gwiazdek kradnąc zielonkom marychę.
* …A jak tego nie dostaje, to mówi, że ''ten clan jest dla nóbuf co nie umiejom grać'' i szuka nowego klanu;
* Tworzy armię z samych Wall Breakerów i jak atakuje, krzyczy: ''czemu te je{{cenzura3}}ne łoł brejkery wypierdalajom siem w powiecze a nie rzuccajom bombami?!?!'';
* Albo szkoli same Healerki i wkurza się, że nie atakują;
* Dziwi się, czemu nie dostaje pucharów i łupu za Friendly Challenge;
* Nie wie, jak usuwać przeszkody, a potem drze się na czacie: ''to je{{cenzura3}}ne zielsko całom bazę mi zarosło pomocyyy!!!'';
* Myśli, że jednostki z Army Campów będą broniły mu bazy;
* Wydaje na początku gry wszystkie gemy na przyspieszenia;
* Chwali się każdym ulepszonym budynkiem;
* Jak odblokuje Jump Spell, to rzuca go podczas bitwy na krańcach bazy wroga, ''bo ma takim fajnom animację''.
* Zużywa Lightning Spelle na składy ze złotem przeciwnika.


{{Gry komputerowe}}
==Zasoby==
[[Kategoria:Gry komputerowe]]
* '''Złoto''' (czyt. Marycha) – podstawowy surowiec do budowy ([[logika|drewniana wieża z marihunaniny]]).
* '''Elixir''' (czyt. Sperma) – surowiec do trenowania zielonków/gigantów/smoków/jebutnych grubych robotów.
* '''Ciemny Elixir''' (czyt. Sperma Murzyna) – surowiec do trenowania minionków/murzyńskich rycerzy/prostytutek/jebutnych kamiennych golemów.
* '''Kryształy''' – dodatkowy surowiec służący do budowy domów Bobów Budowniczych. Można go pozyskać z niszczenia krzaczków,kopalni w kolonii i kamyczków lub ze [[Sklep|sklepu]].

===Jednostki===
* '''Barbarzyńca''' – wkurwiony ziomek. Podstawowy członek i mięcho armatnie armii <s>krajowej</s>.
* '''Łuczniczka''' – dziewczynka z różowymi włosami i zestawem Nerd Rebelle. Kampi jak [[Simo Hayha]].
* '''Gigant''' – Hulk Hogan na sterydach. Tankuje i napierdala w działka i moździerze.
* '''Goblin''' (czyt. zielonek bądź Yoda) – jest to złapany nygus, który wcześniej okradał naszą spiżarkę. Po [[Pranie mózgu|kilku pożytecznych dla nas zabiegach]] nie okrada nas, tylko inne bazy. Gość jest uzależniony od marychy i cierpi na kleptomanię (uzależnienie od kradzieży), przez inne stworki go nie lubią. Nie niszczy budynków obronnych, bo ma na to wylane, czy wróci z tarczą, czy na tarczy. Dla niego najważniejsza jest tylko marycha.
* '''Wall Breaker''' (czyt. Murojebca) – szkielet-islamista który detonuje mury zamiast zniszczyć przeciwnikowi jego ukochany domek i plantację marychy wroga. Jeśli nie ma do rozwalenia murów, to zastanawia się nad [[Sens życia|sensem życia]] lub popełnia samobójstwo.
* '''Balon''' – działojebca/ulepszona wersja Murojebcy która rozpierdala obronę z powietrza. Takie [[Hermann Goering|Luftwaffe]] dla ubogich.
* '''Wizard'''/Merasmus/Hari Pota – ziomek strzelający kulami ognia które nic nie robią PECCE(o niej poniżej). Podobno jest najprzystojniejszy ze wszystkich jednostek.
* '''Healer''' – dziewica ze skrzydłami. Leczy i nie ginie na 1 strzała petardą w łeb.
* '''Smok''' – po prostu [[smok]].
* '''PEKKA''' – pancerny Elitarny Kobiecy Kapitan Ameryka. Idzie, idzie, idzie i JEBS! Jeśli nie rozwali wszystkiego do wokół siebie to ma deprechę.
* '''Baby Dragon''' – młodsza i [[logika|lepsza wersja]] smoka. Gdy jest sam, wkurwia się i rzyga szybciej.
* '''Miner''' – gość uzależniony od Minecrafta który przekopuje się pod murami swoją diaxxową łopatą. Gdy już wychodzi na powierzchnię to dostaje ostre [[Wpierdol|bęcki]] od działek.
* '''Minion''' – 45 sekund uczenia się, jak rzygać spermą murzyna. Fuck Logic.
* '''Hog Rider''' – murzyński rycerz z młotem ujeżdżający [[teściowa|świnię]] która umie skakać przez płotki. Zarywa do największej dechy w całej grze.
* '''Walkiria'''(czyt. Dziewica) – dziewica z toporem która, żeby nie zmarnować ataku, tnie dwa budynki naraz. Niekiedy to nawet zabija kilku napalonych barbarzyńców na raz po przez amputację pen{{cenzura3}}a.
* '''Golem''' – wielki jebutny kamienny golem. Po śmierci rodzi dzieci, które już w brzuchu wiedzą, że muszą niszczyć budynki. Jest ulubionym celem Orlej Artylerii.
* '''Wiedźma''' (czyt. Prostytutka) – kobieta-deska która krzyczy tak głośno że aż się dziadek w grobie przewraca, a właściwie z niego wychodzi razem z resztą rodziny, aby dać tej idiotce kopa, bo zakłuca ich ciszę <del>nocną</del> wieczną. Gdy już rodzinka się rozbudzi służy jako [[Żołnierz|mięso armatnie]] lub [[Obiad|posiłek dla zwierzaczka wiedźmy opisanego poniżej]].
* '''Magmowy Pieseł''' – latający Piesełeł. Po śmierci eksploduje w dziesięć małych, słodziasznych latających Piesełełków. Zwierzaczek deski.
* '''Bowler''' – troll uzależniony od kręgli który wyrywa i klonuje skały. Zamiast przeznaczyć je potem na umocnienia dla swoich toczy je rozgniatając wszystkie wcześniej wymienione jednostki, które akurat są przed nim. Krążą teorie spiskowe, że to właśnie on wkurzony za kradzież statuetki rzucił na [[Indiana Jones|Indiego]] słynną skałę.

== Baza ==
'''Właściwa'''
Jest to nasza główna siedziba wraz z całym towarem trzymanym <del>do sprzedania gimbusom</del> na czarną godzinę. Trenujemy w niej jednostki i wykonujemy wszystkie najważniejsze operacje<ref>czyli zbieranie [[Marihuana|Marii Konopnickiej]] i eliksiru</ref>.

'''Kolonia'''
Nasza dzika baza wypadowa umiejscowiona na wysepce z angielską pogodą. Oprócz dodatkowych plantacji zielonego złota i pompek mamy dostęp do PRL-owskiej kopalnii zielonych diamentów. Niestety ulepszanie jej jest zbyt kosztowne, a liczba wydobytego surowca niewystarczająca do szalonych zakupów. Oprócz tego na wyspie mamy też Big Bena, który <del>liczy czas jak londyńska orginałka</del> jest maszyną czasu przyśpieszającą reperowanie i budowę konstrukcji.

===Ratusz===
Na początku, chatka z pomarańczowym dachem.
* '''Poziom 2''' – trochę lepiej, na dachu pojawiają się paski kamuflujące plantacje przed lotnictwem.
* '''Poziom 3''' – na dachu pojawia się podwyższenie, pod nim ukryty strych pełen naszego płodu z plantacji.
* '''Poziom 4''' – kolejne podwyższenie, nasz strych się powiększa .
* '''Poziom 5''' – drzwi zamieniają się na kamienne, aby nie było już tak łatwo obrabować naszą bazę.
* '''Poziom 6''' – architekci zaczęli myśleć sprytnie, kilka pędów sztucznej marychy jest przyczepiona do słupów na zewnątrz w celu dezorientacji przeciwnika, głównie zielonków.
* '''Poziom 7''' – na dachu pojawia się mała wieżyczka obserwacyjna w celu doglądania płodów rolnych. Poza tym, można zacząć wydłubywać spod ziemi spermę murzyna.
* '''Poziom 8''' – wieża obserwacyjna powiększa się i można już postawić prawilny teleskop, a kominek znika. Palenie w środku zostało zakamuflowane lecz w środku ciągle się dymi.
* '''Poziom 9''' – całość zmienia się w odstraszający z wyglądu szaro-bury zamek z rurami odprowadzającymi dym. A więc, architekci zrozumieli swój błąd i w środku nie dość, że nie śmierdzi, to jeszcze dobudowali most zwodzony.
* '''Poziom 10''' – pod zamkiem pojawia się dół z lawą, a całość staje się niczym klasztor na Monte Cassino.
* '''Poziom 11''' – budynek staje się odporny na ataki bombowe dzięki cegłom usmarowanym śnieżką. Nowy sejf chroniony lawą tłoczoną z wnętrza Ziemii pomaga najskuteczniej przechowywać zapasy. Ciężko jest coś takiego zniszczyć, ale nie jest to niemożliwe.

===Ligi===
* '''Bronz''' (czyt. papier)
* '''Srebro''' (czyt. karton)
* '''Dełus Guld''' (czyt. styropian)
* '''Kryształ''' (czyt. drewno)
* '''Master''' (czyt. amelinum)
* '''Tytan''' (czyt. <s>punk</s>metal)
* '''Legenda''' (czyt, [[Hardcorowy Koksu]])

{{Przypisy}}
[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]]

Aktualna wersja na dzień 13:18, 23 sty 2024

Reklama Clash of Clans na pociągu

Clash of Clans – piąta gra Superkomórki, polegająca na hodowaniu marychy w chatce, która powoli zmienia się w zamek. Musimy chronić marychę, ponieważ inni gracze są od niej uzależnieni i zrobią wszystko, aby ci ją zajCenzura2.svgć. Dla niepoznaki marycha została zapakowana w złotą folię, aby mama myślała, że szukamy słodyczy. Naszym zadaniem jest podbijanie baz innych dilerów i zdobywanie od nich narkotyku, aby potem wciągnąć go nosem spożytkować go na własną plantację.

Niektóre jednostki[edytuj • edytuj kod]

  • Sklep Giant (Łysy, Rudy) – Podobno olbrzym, choć nie widać by był szczególnie duży. Co ciekawe, zajmuje mniej miejsca niż np. Wiedźma. Nie robi nic poza waleniem pięściami i lataniem w powietrzu (ale najpierw trzeba go w to powietrze wyjCenzura2.svgć.
  • Goblin (zielonek bądź Yoda) – złapany nygus, który wcześniej okradał naszą spiżarkę. Po kilku pożytecznych dla nas zabiegach zamiast okradać nas, okrada inne bazy. Gość jest uzależniony od marychy i cierpi na kleptomanię, przez co inne stworki go nie lubią. Nie niszczy budynków obronnych, bo ma wylane na to, czy wróci z tarczą, czy na tarczy. Dla niego najważniejsza jest tylko marycha.
  • Wall breaker (MurojCenzura2.svgca) – szkielet islamisty, który nie poczuł się spełniony po pierwszym zamachu samobójczym, więc wrócił z zaświatów, aby zrobić to po raz drugi i wreszcie się spełnić. Jeśli nie ma do rozwalenia murów, to zastanawia się nad sensem życia lub popełnia samobójstwo. Potrafi rozwalić dwa rzędy murów naraz.
  • Wizard (Merasmus, Hari Pota) – ziomek strzelający kulami ognia, podobno jest najprzystojniejszy ze wszystkich jednostek. Niektórzy mówią, że potrafi kontrolować wszystkie elementy, oprócz swoich włosów.
  • P.E.K.K.A. – pancerny Elitarny Kobiecy Kapitan Ameryka. Idzie, idzie, idzie i JEBS! Jeśli nie rozwali wszystkiego wokół siebie, to ma deprechę. Nikt nie wie, co kryje pod swoją maską. Niektórzy spekulują, że ma tam kolejną maskę.
  • Golem – wielki, jCenzura2.svgtny, kamienny golem. Po śmierci rodzi dzieci, które już w brzuchu wiedzą, że muszą niszczyć budynki.
  • Wiedźma (czyt. Prostytutka) – kobieta-deska, która krzyczy tak głośno, że aż dziadek się w grobie przewraca, a właściwie z niego wychodzi razem z resztą rodziny, aby dać tej idiotce kopa, bo zakłóca ich ciszę nocną wieczną.
  • Wal Kira (cokolwiek to znaczy) – Ruda, wywalona z roboty dzCenzura2.svga, najprawdopodobniej stylizująca włosy plasteliną. Jej najgroźniejszą bronią jest cholernie głośny wrzask, emitowany, gdy ktoś ją zajCenzura2.svge.
  • Kręglarz – troll uzależniony od kręgli, który wyrywa i klonuje skały. Zamiast przeznaczyć je potem na umocnienia dla swoich, toczy je, rozgniatając wszystkie wyżej wymienione jednostki, które akurat są przed nim. Krążą teorie spiskowe, że to właśnie on wkurzony za kradzież statuetki rzucił na Indiego słynną skałę.

Noob w Clash of Clans[edytuj • edytuj kod]

  • Rushuje jak tylko się da;
  • Nie wie, jak dostać się do Builder Base;
  • Gdy dołączy do klanu, prosi o 14 dragonuf, giga, golema i barbarian Kinga lefel 14
  • …A jak tego nie dostaje, to mówi, że ten clan jest dla nóbuf co nie umiejom grać i szuka nowego klanu;
  • Tworzy armię z samych Wall Breakerów i jak atakuje, krzyczy: czemu te jeCenzura2.svgne łoł brejkery wypierdalajom siem w powiecze a nie rzuccajom bombami?!?!;
  • Albo szkoli same Healerki i wkurza się, że nie atakują;
  • Dziwi się, czemu nie dostaje pucharów i łupu za Friendly Challenge;
  • Nie wie, jak usuwać przeszkody, a potem drze się na czacie: to jeCenzura2.svgne zielsko całom bazę mi zarosło pomocyyy!!!;
  • Myśli, że jednostki z Army Campów będą broniły mu bazy;
  • Wydaje na początku gry wszystkie gemy na przyspieszenia;
  • Chwali się każdym ulepszonym budynkiem;
  • Jak odblokuje Jump Spell, to rzuca go podczas bitwy na krańcach bazy wroga, bo ma takim fajnom animację.
  • Zużywa Lightning Spelle na składy ze złotem przeciwnika.