Clash of Clans: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znaczniki: mobilna mobilna www |
M (IW) |
||
(Nie pokazano 22 wersji utworzonych przez 12 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[ |
[[Plik:Clash of Clans ad@sp1900 door.jpg|thumb|468x468px|Reklama Clash of Clans na pociągu]] |
||
'''Clash of Clans''' – piąta gra Superkomórki, polegająca na hodowaniu [[Marihuana|marychy]] w chatce, która powoli zmienia się w zamek. Musimy chronić marychę, ponieważ inni gracze są od niej uzależnieni i zrobią wszystko aby ci ją zaj{{Cenzura3}}ć. Dla niepoznaki |
'''Clash of Clans''' – piąta gra Superkomórki, polegająca na hodowaniu [[Marihuana|marychy]] w chatce, która powoli zmienia się w zamek. Musimy chronić marychę, ponieważ inni gracze są od niej uzależnieni i zrobią wszystko, aby ci ją zaj{{Cenzura3}}ć. Dla niepoznaki marycha została zapakowana w złotą folię, aby [[Matka|mama]] myślała, że szukamy słodyczy. Naszym zadaniem jest podbijanie baz innych dilerów i zdobywanie od nich narkotyku, aby potem <del>wciągnąć go nosem</del> spożytkować go na własną plantację. |
||
== Niektóre jednostki == |
|||
{{Spisnaprawo}} |
|||
* '''<del>Sklep</del> Giant''' (Łysy, Rudy) – Podobno olbrzym, choć nie widać by był szczególnie duży. Co ciekawe, zajmuje mniej miejsca niż np. Wiedźma. Nie robi nic poza waleniem pięściami i lataniem w powietrzu (ale najpierw trzeba go w to powietrze wyj{{cenzura3}}ć. |
|||
* '''Goblin''' (''zielonek'' bądź ''[[Yoda]]'') – złapany nygus, który wcześniej okradał naszą spiżarkę. Po [[Pranie mózgu|kilku pożytecznych dla nas zabiegach]] zamiast okradać nas, okrada inne bazy. Gość jest uzależniony od marychy i cierpi na kleptomanię, przez co inne stworki go nie lubią. Nie niszczy budynków obronnych, bo ma wylane na to, czy wróci z tarczą, czy na tarczy. Dla niego najważniejsza jest tylko marycha. |
|||
== Kampania == |
|||
* '''Wall breaker''' (''Muroj''{{Cenzura3}}''ca'') – szkielet islamisty, który nie poczuł się spełniony po pierwszym zamachu samobójczym, więc wrócił z zaświatów, aby zrobić to po raz drugi i wreszcie się spełnić. Jeśli nie ma do rozwalenia murów, to zastanawia się nad [[Sens życia|sensem życia]] lub popełnia samobójstwo. Potrafi rozwalić dwa rzędy murów naraz. |
|||
* Na początku gry, musimy się obronić przed zielonymi od marychy [[goblin]]ami, którzy w dodatku najpierw kradną surowce i nie przejmują się, że właśnie nap{{Cenzura3}}la w nich czarodziej. |
|||
* '''Wizard''' (''Merasmus, Hari Pota'') – ziomek strzelający kulami ognia, podobno jest najprzystojniejszy ze wszystkich jednostek. Niektórzy mówią, że potrafi kontrolować wszystkie elementy, oprócz swoich [[Włosy|włosów]]. |
|||
* W pierwszej mapie, „Payback – zwrot pieniędzy”, wystarczy wysłać jednego marnego Barbarzyńcę, żeby ukradł cała marychę będąc poza zasięgiem działka. |
|||
* Jedno z osiągnięć mówi, że trzeba zdobyć 50/100/150 gwiazdek kradnąc zielonkom marychę. |
|||
== Zasoby == |
|||
* '''Złoto''' (czyt. [[Marihuana|marycha]]) – podstawowy surowiec do budowy ([[logika|drewniana wieża z marihunaniny]]). |
|||
* '''Elixir''' (czyt. [[denaturat]]) – surowiec do trenowania zielonków/gigantów/smoków/j{{Cenzura3}}tnych grubych robotów i tak dalej<ref>Niepotrzebne skreślić</ref>. |
|||
* '''Ciemny Elixir''' (czyt. Sperma murzyna) – surowiec do trenowania minionków/murzyńskich rycerzy/prostytutek/j{{Cenzura3}}tnych kamiennych golemów. |
|||
* '''Kryształy''' – dodatkowy surowiec służący do budowy domów <del>Bobów</del> Budowniczych. Można go pozyskać z niszczenia krzaczków, kopalni w kolonii i kamyczków lub ze sklepu. |
|||
== Budowniczy == |
|||
Taka tania siła robocza odrabiająca pańszczyznę na rzecz Pana. Im więcej diamentów oszczędzisz, tym więcej będziesz ich miał<ref>Oczywiście z górnym limitem – do pięciu</ref>. Niestety budują/ulepszają baaaardzo wolno. |
|||
=== Jednostki === |
|||
Na każdej bazie mamy dwa wachlarze różnych jednostek. Na głównej są do dyspozycji: |
|||
* '''Barbarzyńca''' – wk{{Cenzura3}}ony [[ziomek]]. Podstawowy członek i mięcho armatnie armii <del>krajowej</del>. |
|||
* '''Łuczniczka''' – dziewczynka z różowymi włosami i zestawem Nerf Rebelle, kampi jak [[Simo Häyhä]]. |
|||
* '''Gigant''' – [[Hulk Hogan]] na sterydach. Tankuje i nap{{Cenzura3}}la w działka i moździerze. |
|||
* '''Goblin''' (czyt. zielonek bądź [[Yoda]]) – złapany nygus, który wcześniej okradał naszą spiżarkę. Po [[Pranie mózgu|kilku pożytecznych dla nas zabiegach]] zamiast okradać nas, okrada inne bazy. Gość jest uzależniony od marychy i cierpi na kleptomanię (uzależnienie od kradzieży), przez co inne stworki go nie lubią. Nie niszczy budynków obronnych, bo ma wylane na to, czy wróci z tarczą, czy na tarczy. Dla niego najważniejsza jest tylko marycha. |
|||
* '''Wall breaker''' (czyt. Muroj{{Cenzura3}}ca) – szkielet islamisty, który nie poczuł się spełniony po pierwszym zamachu samobójczym, więc wrócił z zaświatów, aby zrobić to po raz drugi i wreszcie spełnić się. Jeśli nie ma do rozwalenia murów, to zastanawia się nad [[Sens życia|sensem życia]] lub popełnia samobójstwo. Potrafi rozwalić dwa rzędy murów na raz. |
|||
* '''Balon''' (czyt. Działoj{{Cenzura}}ca) – ulepszona wersja Muroj{{Cenzura3}}cy, która rozp{{Cenzura2}}la obronę z powietrza. Takie [[Luftwaffe]] dla ubogich. |
|||
* '''Wizard''' (Merasmus, Hari Pota) – ziomek strzelający kulami ognia, które nic nie robią P.E.C.C.E. (patrz poniżej). Podobno jest najprzystojniejszy ze wszystkich jednostek. Niektórzy mówią, że potrafi kontrolować wszystkie elementy, oprócz swoich [[Włosy|włosów]]. |
|||
* '''Healer''' – dziewica ze skrzydłami. Leczy i nie ginie na strzała z petardy. |
|||
* '''Smok''' – po prostu smok. Do użycia wymaga dużego skilla – jedna pomyłka, a rozejdą się one w najmniej pożądanym kierunku z [[Śmierć|wiadomym skutkiem]]. |
|||
* '''P.E.K.K.A.''' – pancerny Elitarny Kobiecy Kapitan Ameryka. Idzie, idzie, idzie i JEBS! Jeśli nie rozwali wszystkiego wokół siebie, to ma deprechę. Nikt nie wie, co kryje pod swoją maską. Niektórzy spekulują, że ma tam kolejną maskę. |
* '''P.E.K.K.A.''' – pancerny Elitarny Kobiecy Kapitan Ameryka. Idzie, idzie, idzie i JEBS! Jeśli nie rozwali wszystkiego wokół siebie, to ma deprechę. Nikt nie wie, co kryje pod swoją maską. Niektórzy spekulują, że ma tam kolejną maskę. |
||
* '''Golem''' – wielki, j{{Cenzura3}}tny, kamienny golem. Po śmierci rodzi dzieci, które już w brzuchu wiedzą, że muszą niszczyć budynki. |
|||
* '''Mały smoczek''' – młodsza i [[logika|lepsza wersja]] smoka. Gdy jest sam, wk{{Cenzura3}}a się i szybciej pluje ogniem. |
|||
* '''Wiedźma''' (czyt. Prostytutka) – kobieta-deska, która krzyczy tak głośno, że aż dziadek się w grobie przewraca, a właściwie z niego wychodzi razem z resztą rodziny, aby dać tej idiotce kopa, bo zakłóca ich ciszę <del>nocną</del> wieczną. |
|||
* '''Miner''' – gość uzależniony od [[Minecraft]]a, który przekopuje się pod murami swoją diaxową łopatą. Gdy już wychodzi na powierzchnię, to dostaje ostre [[Wpierdol|bęcki]] od działek. |
|||
* '''Wal Kira''' (cokolwiek to znaczy) – Ruda, wywalona z roboty dz{{cenzura3}}a, najprawdopodobniej stylizująca włosy plasteliną. Jej najgroźniejszą bronią jest cholernie głośny wrzask, emitowany, gdy ktoś ją zaj{{cenzura3}}e. |
|||
* '''Elektro Smok''' - Smok którego ktoś kiedyś podłączył do [[Prąd elektryczny|prądu]]. Teraz jest to wielki smok który lata z prędkością 1 m/h, ale pluje piorunami zadającymi zaku{{cenzura3}}wiście dużo obrażeń i przeskakujący mi na inne budowle. Lubią go n00by bo ''jezd dórzy i niżdży bódynki na 3 chity.'' |
|||
* '''Kręglarz''' – troll uzależniony od kręgli, który wyrywa i klonuje skały. Zamiast przeznaczyć je potem na umocnienia dla swoich, toczy je, rozgniatając wszystkie wyżej wymienione jednostki, które akurat są przed nim. Krążą teorie spiskowe, że to właśnie on wkurzony za kradzież statuetki rzucił na [[Indiana Jones|Indiego]] słynną skałę. |
|||
* '''Minion''' – 45 sekund uczenia się, jak rzygać spermą murzyna. Pieprzyć logikę. |
|||
* '''Hog rider''' – murzyński rycerz z młotem ujeżdżający [[teściowa|świnię]], która umie skakać przez płotki. Zarywa do największej dechy w całej grze. Jego najgorszym wrogiem jest Duża Bomba. |
|||
* '''Valkyria''' – dziewica z toporem, która, żeby nie zmarnować ataku, tnie dwa budynki naraz. Niekiedy to nawet zabija kilku napalonych barbarzyńców na raz poprzez amputację ich [[Penis|narządów wydalniczo-rozrodczych]]. |
|||
* '''Golem''' – wielki, j{{Cenzura3}}tny, kamienny golem. Po śmierci rodzi dzieci, które już w brzuchu wiedzą, że muszą niszczyć budynki. Jest ulubionym celem Orlej Artylerii. |
|||
* '''Wiedźma''' (czyt. Prostytutka) – kobieta-deska, która krzyczy tak głośno, że aż dziadek się w grobie przewraca, a właściwie z niego wychodzi razem z resztą rodziny, aby dać tej idiotce kopa, bo zakłóca ich ciszę <del>nocną</del> wieczną. Gdy już rodzinka się rozbudzi, służy jako [[Żołnierz|mięso armatnie]] lub [[Obiad|posiłek]] dla zwierzaczka wiedźmy opisanego poniżej. |
|||
* '''Magmowy pieseł''' – latający [[Pies domowy|piesełeł]]. Po śmierci eksploduje w kilka małych, słodziasznych latających Piesełełków. Zwierzaczek deski. |
|||
* '''Kręglarz''' – troll uzależniony od kręgli, który wyrywa i klonuje skały. Zamiast przeznaczyć je potem na umocnienia dla swoich, toczy je rozgniatając wszystkie wyżej wymienione jednostki, które akurat są przed nim. Krążą teorie spiskowe, że to właśnie on wkurzony za kradzież statuetki rzucił na [[Indiana Jones|Indiego]] słynną skałę. |
|||
Na drugiej bazie zaś mamy mniejszą ilość wojsk, lecz każda jednostka posiada przypisane skille<ref>Od wyższych poziomów</ref>. |
|||
* '''Wk{{cenzura3}}ony barbażyńca''' – [[Dresiarz|dres]] z siekierą, który dostał nagłego ataku padaczki. Po kilku sekundach wraca do normy, zadając przyzwoite obrażenia. |
|||
* '''Podstępna łuczniczka''' – łuczniczka wyposażona w technologię maskującą. Przez kilka sekund nietknięta<ref>Nie licząc pułapek</ref>, może uszkadzać defensywy. Podstawowa technika ataku dla [[noob|niedoświadczonych]]. |
|||
* '''Gigant bokser''' – Gigant bez jednej [[ząb|dwójki]] z bandażami na rękach po [[solówa|wcześniejszych starciach]]. Jego pierwszy atak zadaje więcej obrażeń. |
|||
* '''Minion w wersji beta''' – Minionek, który jest tak odurzony [[Marihuana|marihuaną]], że świeci na zielono. Pierwsze ataki oddaje z dalszego dystansu. |
|||
* '''Bombowiec''' – bardziej zaawansowana wersja szkieleta-islamisty. Zamiast rzucać się z bombą, rzuca bombami. Pierwsza zadaje więcej obrażeń. |
|||
* '''Mały smoczek''' – jak wyżej. |
|||
* '''Wózek z armatą''' – najnowsze dzieło technologii, które zadaje spore obrażenia, ale ma mało HP. Specjalną umiejętnością jest pozostawanie w walce przez jakiś czas po zniszczeniu <ref>samego wózka</ref> armaty czyniąc wózek OP jednostką, bo nawet po <del>śmierci</del> zniszczeniu napędu może zadać dobry damage. |
|||
* '''Nocna wiedźma''' – bardziej wychowana siostra wiedźmy, która pozostawia trawę w pierwotnej postaci. Respi nietoperze, nawet po śmierci. |
|||
* '''Balon transportowy''' – niegroźny balonik preferujący zrzucanie <del>wojsk powietrzno-desantowych</del> hord [[Dzieci Neostrady|dzieci neo]], które o dziwo nie używają spadochronów. Po zniszczeniu, zrzuca kolejne szkielety i zadaje obrażenia. Całkiem OP o ile na dole nie czeka rudowłosa walikria. |
|||
* '''Super P.E.K.K.A.''' – gatunek P.E.K.K.I., wokół którego krąży niestabilna energia. Z uwagi na jej niesłychaną moc, nie można jej jeszcze odblokować. Przypuszcza się, że jej pancerz jest wykonany z uranu. |
|||
=== Mikstury === |
|||
Są robione w Fabryce Zaklęć i ich główna rola polega na nękaniu przeciwnika lub wspieraniu armii. Aktualnie są takie: |
|||
* '''Mikstura błyskawic''' – powoduje burzę z piorunami na małym obszarze. Żeby nie było za łatwo kraść przy jej użyciu, magazyny surowców są wyposażone w piorunochrony; |
|||
* '''Mikstura leczenia''' – powstała na bazie wszystkich leków refundowanych przez NFZ, skutecznie leczy rany; |
|||
* '''Mikstura szału''' – stary dobry [[Denaturat|Denaturat]] do którego ktoś dodał mefedronu. Powoduje szał i mocne halucynacje; |
|||
* '''Mikstura skoku''' – sfermentowany sok z gumijagód, zwiększa wysokość skoku twoich ludzi i nie tylko; |
|||
* '''Mikstura zamrożenia''' – powoduje krótkotrwały spadek temperatury do -100°C na małym obszarze. Skutkuje to unieruchomieniem wroga; |
|||
* '''Mikstura klonowania''' – klonuje jednostki. Klony mają tyle samo ataku co oryginały, ale mają bardzo mało HP; |
|||
* '''Trutka''' – truje wojsko wroga; |
|||
* '''Mikstura trzęsienia ziemi''' – zabiera ileśtam procent z HP budynków na małym obszarze. Tak samo jak w przypadku Mikstury piorunów magazyny są odporne na trzęsienie ziemi; |
|||
* '''Mikstura szybkości''' – zawiera wyciąg z DNA Usaina Bolta, przyspiesza armię; |
|||
* '''Mikstura szkieletów''' – powoduje, że spod ziemi wyłażą trupy i atakują wroga; |
|||
* '''Mikstura nietoperzy''' – przyzywa małe latające paskudniki. |
|||
== Baza == |
|||
Tutaj gracze mogą [[Sens życia|spełnić się]], budując wioskę. |
|||
=== Właściwa === |
|||
Jest to nasza główna siedziba wraz z całym towarem trzymanym <del>do sprzedania gimbusom</del> na czarną godzinę. Trenujemy w niej jednostki i wykonujemy wszystkie najważniejsze operacje<ref>Czyli zbieranie [[Marihuana|Marii Konopnickiej]] i [[Denaturat|Trunku Królewskiej Purpury]]</ref>. Można tu zbudować: |
|||
* '''Ratusz''' – główny budynek w grze. Za jego zniszczenie dostaje się gwiazdkę i surowce tam upchane. Można go ulepszyć na: |
|||
** '''Poziom 1''' – na początku to chata z pomarańczowym dachem. |
|||
** '''Poziom 2''' – trochę lepiej, na dachu pojawiają się paski kamuflujące plantację przed lotnictwem. |
|||
** '''Poziom 3''' – na dachu pojawia się podwyższenie, pod nim ukryty strych pełen naszego płodu z plantacji. |
|||
** '''Poziom 4''' – kolejne podwyższenie, nasz strych się powiększa. |
|||
** '''Poziom 5''' – drzwi zamieniają się na kamienne, aby nie było już tak łatwo obrabować naszą bazę. |
|||
** '''Poziom 6''' – architekci zaczęli myśleć sprytnie, kilka pędów sztucznej marychy jest przyczepiona do słupów na zewnątrz w celu dezorientacji przeciwnika, głównie zielonków. |
|||
** '''Poziom 7''' – na dachu pojawia się mała wieżyczka obserwacyjna w celu doglądania płodów rolnych. Poza tym, można zacząć wydłubywać spod ziemi spermę murzyna. |
|||
** '''Poziom 8''' – wieża obserwacyjna powiększa się i można już postawić prawilny teleskop, a kominek znika. Palenie w środku zostało zakamuflowane lecz w środku ciągle się dymi. |
|||
** '''Poziom 9''' – całość zmienia się w odstraszający z wyglądu szaro-bury zamek z rurami odprowadzającymi dym. A więc, architekci zrozumieli swój błąd i w środku nie dość, że nie śmierdzi, to jeszcze dobudowali most zwodzony. |
|||
** '''Poziom 10''' – pod zamkiem pojawia się dół z [[Lawa|lawą]], a całość staje się niczym [[Opactwo terytorialne Montecassino|klasztor na Monte Cassino]]. |
|||
** '''Poziom 11''' – dzięki cegłom usmarowanym Śnieżką, budynek staje się odporny na ataki bombowe. Nowy sejf chroniony lawą tłoczoną z wnętrza Ziemi pomaga najskuteczniej przechowywać zapasy. Ciężko jest coś takiego zniszczyć, ale nie jest to niemożliwe. |
|||
* '''Fabryki eliksiru, złota i ropy''' – coś musi podtrzymywać gospodarkę w grze. Paradoksalnie najmniejsze źródło dochodów. |
|||
* '''Magazyny''' – gdzieś [[Marihuana|surowce]] musisz trzymać, nieprawdaż? |
|||
* '''Koszary''' – miejsce treningu jeńców, którzy mają zostać wysłani na front. |
|||
** '''Ciemne koszary''' – jak wyżej, z tym że szkoli się tu bardziej upartych niewolników. Niektórzy mówią, że metody dyscyplinowania są tam tak [[Hiszpańska Inkwizycja|okrutne]], że musi być tam ciemno, aby lud prosty się nie dowiedział. |
|||
* '''Laboratorium''' – tutaj czarodzieje-pracoholicy ulepszają jednostki i zaklęcia. Legenda głosi, że pracownicy tej budowli dali autorom gry [[Łapówka|w łapę]], aby tylko nie iść na bitwę. |
|||
* '''Fabryka zaklęć''' – garnek wzmacniany kilkoma warstwami teflonu, przy którym automatycznie obraca się mieszadełko. Tutaj wytwarza się zaklęcia<ref>$upercell jest powszechnie znany ze swej kreatywności w nazewnictwie</ref>. Wśród plebsu mówi się, że wydają tutaj najlepsze [[solnik]]i, po których magicznie wzrasta [[upojenie alkoholowe]] spożywających. |
|||
** '''Ciemna fabryka zaklęć''' – jak wyżej, lecz zaklęcia są w wersji mikro. |
|||
* '''Armata''' – najprostsza defensywa, atakuje tylko cele chodzące. |
|||
* '''Wieża łuczniczek''' – wieża obsadzona kilkoma łuczniczkami<ref>Kto by się spodziewał…</ref>. Potrafi niszczyć cele fruwające. |
|||
* '''Moździerz''' – krótka tuba strzelająca kulami niewiadomego pochodzenia. Nie potrafi celować w jednostki zbyt blisko niej |
|||
* '''Powietrzna Defensywa''' – drewniana armatka strzelająca fajerwerkami ziemia-powietrze. Bardzo niebezpieczna, o ile atak skoncentrowany jest nad ziemią. |
|||
* '''Powietrzna Zamiatarka''' – czerwona beczka ze sprzężonym powietrzem. Dobrze ustawiona potrafi zepsuć atak oraz co ważniejsze, wk{{cenzura3}}ić wroga. |
|||
* '''Wieża czarodzieja''' – Ostateczna Tajemna Defensywa<ref>Przynajmniej według twórców</ref>! W rzeczywistości po prostu skała z czarodziejem na szczycie. Zadaje niewielkie, lecz grupowe obrażenia. Zmora jednostek z niskim HP. |
|||
* '''Bombowa wieża''' – trochę desek zbitych gwoździami, na których siedzi Bombowiec. Gdy skończy mu się HP, włącza się moduł autodestrukcji przez zrzucenie bomby. Jak wyżej, obiekt nienawiści słabszych jednostek. |
|||
* '''Ukryta Tesla''' – wbrew nazwie, nie jest to Nikola Tesla siedzący w kartonie, tylko drewniano-metalowa konstrukcja ukryta pod ziemią. Jednak gdy wróg się zbytnio zbliży, pokazuje się i razi prądem. Wśród Czarodziejów mówi się, że elektryczność pochodzi z chmurek, które zostały w niej uwięzione. |
|||
* '''Kusza''' – obiekt strzelający ''mistycznymi pociskami z przerażającą mocą''. W rzeczywistości średnia defensywa, która może zostać użyta w dwóch trybach: długi zasięg, pociski ziemia-ziemia lub krótszy zasięg, pociski ziemia-ziemia i ziemia-powietrze. Po każdym użyciu trzeba doładowywać pociski z denaturatu. |
|||
* '''Piekielna wieża''' – defensywa zasilana ropą. Również ma dwa tryby: jeden cel, rosnące obrażenia<ref>Nawet do 1 750 na sekundę!</ref> lub kilka celów, niskie obrażenia. Jednostki pod ostrzałem nie mogą być leczone. |
|||
* '''Orla artyleria''' – obiekt o zasięgu większym od całej wioski. Wystrzeliwuje potężne pociski, ale tylko wtedy, kiedy na atak zostanie wypuszczona duża liczba jednostek. Jej ulubionym celem są tanki. |
|||
=== Kolonia === |
|||
Nasza dzika baza wypadowa umiejscowiona na wysepce z angielską pogodą. Oprócz dodatkowych plantacji zielonego złota i pompek, mamy dostęp do [[Polska Rzeczpospolita Ludowa|PRL-owskiej]] kopalni zielonych diamentów. Niestety, ulepszanie jej jest zbyt kosztowne, a liczba wydobytego surowca niewystarczająca do szalonych zakupów. Oprócz tego na wyspie mamy też Big Bena, który <del>liczy czas jak londyńska orginałka</del> jest maszyną czasu przyśpieszającą reperowanie i budowę konstrukcji. |
|||
=== Ligi === |
|||
* '''Bronz''' (czyt. papier); |
|||
* '''Srebro''' (czyt. karton); |
|||
* '''Dełus Guld''' (czyt. styropian); |
|||
* '''Kryształ''' (czyt. drewno); |
|||
* '''Master''' (czyt. amelinum); |
|||
* '''Tytan''' (czyt. <del>punk</del> metal); |
|||
* '''Legenda''' (czyt. [[Robert Burneika|Hardcorowy Koksu]]). |
|||
== Noob w Clash of Clans == |
== Noob w Clash of Clans == |
||
Linia 119: | Linia 18: | ||
* Gdy dołączy do klanu, prosi o ''14 dragonuf, giga, golema i barbarian Kinga lefel 14''… |
* Gdy dołączy do klanu, prosi o ''14 dragonuf, giga, golema i barbarian Kinga lefel 14''… |
||
* …A jak tego nie dostaje, to mówi, że ''ten clan jest dla nóbuf co nie umiejom grać'' i szuka nowego klanu; |
* …A jak tego nie dostaje, to mówi, że ''ten clan jest dla nóbuf co nie umiejom grać'' i szuka nowego klanu; |
||
* Pyta się na global chacie (o ile zna w ogóle angielski): ''du ju noł ani czits for klasz of klans?''; |
|||
* Tworzy armię z samych Wall Breakerów i jak atakuje, krzyczy: ''czemu te je{{cenzura3}}ne łoł brejkery wypierdalajom siem w powiecze a nie rzuccajom bombami?!?!''; |
* Tworzy armię z samych Wall Breakerów i jak atakuje, krzyczy: ''czemu te je{{cenzura3}}ne łoł brejkery wypierdalajom siem w powiecze a nie rzuccajom bombami?!?!''; |
||
* Albo szkoli same Healerki i wkurza się, że nie atakują; |
* Albo szkoli same Healerki i wkurza się, że nie atakują; |
||
Linia 127: | Linia 25: | ||
* Wydaje na początku gry wszystkie gemy na przyspieszenia; |
* Wydaje na początku gry wszystkie gemy na przyspieszenia; |
||
* Chwali się każdym ulepszonym budynkiem; |
* Chwali się każdym ulepszonym budynkiem; |
||
* Jak odblokuje Jump Spell, to rzuca go podczas bitwy na krańcach bazy wroga, ''bo ma |
* Jak odblokuje Jump Spell, to rzuca go podczas bitwy na krańcach bazy wroga, ''bo ma takom fajnom animację''. |
||
* Zużywa Lightning Spelle na składy ze złotem przeciwnika. |
|||
{{Przypisy}} |
|||
{{Gry komputerowe}} |
{{Gry komputerowe}} |
||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
||
[[pt:Clash of Clans]] |
Aktualna wersja na dzień 21:24, 28 lis 2024
Clash of Clans – piąta gra Superkomórki, polegająca na hodowaniu marychy w chatce, która powoli zmienia się w zamek. Musimy chronić marychę, ponieważ inni gracze są od niej uzależnieni i zrobią wszystko, aby ci ją zajć. Dla niepoznaki marycha została zapakowana w złotą folię, aby mama myślała, że szukamy słodyczy. Naszym zadaniem jest podbijanie baz innych dilerów i zdobywanie od nich narkotyku, aby potem wciągnąć go nosem spożytkować go na własną plantację.
Niektóre jednostki[edytuj • edytuj kod]
SklepGiant (Łysy, Rudy) – Podobno olbrzym, choć nie widać by był szczególnie duży. Co ciekawe, zajmuje mniej miejsca niż np. Wiedźma. Nie robi nic poza waleniem pięściami i lataniem w powietrzu (ale najpierw trzeba go w to powietrze wyjć.- Goblin (zielonek bądź Yoda) – złapany nygus, który wcześniej okradał naszą spiżarkę. Po kilku pożytecznych dla nas zabiegach zamiast okradać nas, okrada inne bazy. Gość jest uzależniony od marychy i cierpi na kleptomanię, przez co inne stworki go nie lubią. Nie niszczy budynków obronnych, bo ma wylane na to, czy wróci z tarczą, czy na tarczy. Dla niego najważniejsza jest tylko marycha.
- Wall breaker (Murojca) – szkielet islamisty, który nie poczuł się spełniony po pierwszym zamachu samobójczym, więc wrócił z zaświatów, aby zrobić to po raz drugi i wreszcie się spełnić. Jeśli nie ma do rozwalenia murów, to zastanawia się nad sensem życia lub popełnia samobójstwo. Potrafi rozwalić dwa rzędy murów naraz.
- Wizard (Merasmus, Hari Pota) – ziomek strzelający kulami ognia, podobno jest najprzystojniejszy ze wszystkich jednostek. Niektórzy mówią, że potrafi kontrolować wszystkie elementy, oprócz swoich włosów.
- P.E.K.K.A. – pancerny Elitarny Kobiecy Kapitan Ameryka. Idzie, idzie, idzie i JEBS! Jeśli nie rozwali wszystkiego wokół siebie, to ma deprechę. Nikt nie wie, co kryje pod swoją maską. Niektórzy spekulują, że ma tam kolejną maskę.
- Golem – wielki, jtny, kamienny golem. Po śmierci rodzi dzieci, które już w brzuchu wiedzą, że muszą niszczyć budynki.
- Wiedźma (czyt. Prostytutka) – kobieta-deska, która krzyczy tak głośno, że aż dziadek się w grobie przewraca, a właściwie z niego wychodzi razem z resztą rodziny, aby dać tej idiotce kopa, bo zakłóca ich ciszę
nocnąwieczną. - Wal Kira (cokolwiek to znaczy) – Ruda, wywalona z roboty dza, najprawdopodobniej stylizująca włosy plasteliną. Jej najgroźniejszą bronią jest cholernie głośny wrzask, emitowany, gdy ktoś ją zaje.
- Kręglarz – troll uzależniony od kręgli, który wyrywa i klonuje skały. Zamiast przeznaczyć je potem na umocnienia dla swoich, toczy je, rozgniatając wszystkie wyżej wymienione jednostki, które akurat są przed nim. Krążą teorie spiskowe, że to właśnie on wkurzony za kradzież statuetki rzucił na Indiego słynną skałę.
Noob w Clash of Clans[edytuj • edytuj kod]
- Rushuje jak tylko się da;
- Nie wie, jak dostać się do Builder Base;
- Gdy dołączy do klanu, prosi o 14 dragonuf, giga, golema i barbarian Kinga lefel 14…
- …A jak tego nie dostaje, to mówi, że ten clan jest dla nóbuf co nie umiejom grać i szuka nowego klanu;
- Tworzy armię z samych Wall Breakerów i jak atakuje, krzyczy: czemu te jene łoł brejkery wypierdalajom siem w powiecze a nie rzuccajom bombami?!?!;
- Albo szkoli same Healerki i wkurza się, że nie atakują;
- Dziwi się, czemu nie dostaje pucharów i łupu za Friendly Challenge;
- Nie wie, jak usuwać przeszkody, a potem drze się na czacie: to jene zielsko całom bazę mi zarosło pomocyyy!!!;
- Myśli, że jednostki z Army Campów będą broniły mu bazy;
- Wydaje na początku gry wszystkie gemy na przyspieszenia;
- Chwali się każdym ulepszonym budynkiem;
- Jak odblokuje Jump Spell, to rzuca go podczas bitwy na krańcach bazy wroga, bo ma takom fajnom animację.
- Zużywa Lightning Spelle na składy ze złotem przeciwnika.