Symulator Farmy 2011: Różnice pomiędzy wersjami
M (sdu) Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{SDU/wstawka|2016-07-27}} |
{{SDU/wstawka|2016-07-27}} |
||
[[Plik:Symulator Farmy 2011.jpg|thumb|right|200px|Nawadnianie pól w grze]] |
[[Plik:Symulator Farmy 2011.jpg|thumb|right|200px|[[Michael Bay|Nawadnianie]] [[Nagły zwrot akcji|pól]] w [[Emocje|grze]]]] |
||
'''Symulator Farmy 2011''' – gra komputerowa wyprodukowana przez firmę Giants Software, w której wcielamy się w młodego rolnika, który stał się właścicielem farmy. Charakteryzuje się niepiękną grafiką i nieokreśloną grywalnością.<ref>Grywalność jest wprost proporcjonalna do zamiłowania do rolnictwa.</ref> Popularna wśród młodych<ref>Nie tylko rolników, także ludzi wiążących przyszłość w jakimś stopniu z rolnictwem.</ref> mających ambicje i [[Dzieci Neostrady|dzieciaki]] myślące że Ursus to ósmy cud świata. |
'''Symulator Farmy 2011''' – gra komputerowa wyprodukowana przez firmę Giants Software, w której wcielamy się w młodego rolnika, który stał się właścicielem farmy. Charakteryzuje się niepiękną grafiką i nieokreśloną grywalnością.<ref>Grywalność jest wprost proporcjonalna do zamiłowania do rolnictwa.</ref> Popularna wśród młodych<ref>Nie tylko rolników, także ludzi wiążących przyszłość w jakimś stopniu z rolnictwem.</ref> mających ambicje i [[Dzieci Neostrady|dzieciaki]] myślące że Ursus to ósmy cud świata. |
||
== Tryby gry == |
== Tryby gry == |
||
* '''Kampania''' – mamy pełną swobodę. Możemy wczuć się w rolę rolnika zaczynając |
* '''Kampania''' – wolna amerykanka wkracza do niemieckiego [[PGR]]'u, czyli mamy pełną swobodę. Możemy wczuć się w rolę rolnika świeżo po przemianach gospodarczych, zaczynając ze starym i żałosnym sprzętem<ref>Ale i tak lepszym i niż w przeciętnym polskim gospodarstwie</ref>. Możemy uprawiać trzy rodzaje zboża + rzepak + trawę, kupić krowy a nawet lepszy sprzęt renomowanych producentów, którzy stwierdzili, że gra rolnicza jest najlepszym medium do promocji swoich produktów. <ref>a konkretniej, jednej, jedynej, marki Deutz Fahr w niezmodowanych wersjach gry</ref> Można też zatroszczyć się o środowisko naturalne zbierając butelki. {{font||#dedede||Za zebranie wszystkich czeka nas nagroda w postaci starego traktorka z kosiarką, ale ciii...}} |
||
* '''Misje''' – mamy tutaj różne zadania, takie jak sprzątanie plaży po libacji alkoholowej, tory przeszkód |
* '''Misje''' – mamy tutaj różne zadania, takie jak sprzątanie plaży po libacji alkoholowej, testowanie silnika fizyki spychaniem kamieni z pola, mordercze tory przeszkód i inne wspaniałości. Dziwnym trafem ten tryb mało kogo obchodzi. |
||
* '''Multiplayer''' – ulubiony tryb gry większości graczy. |
* '''Multiplayer''' – ulubiony tryb gry większości graczy. A ponieważ problem niekompatybilności przeróżnych modów z sobą, twórcy rozwiązali przez olanie go kompletnie, gra z kimś na poważnie wymaga ustalenia wspólnej puli modów na forum. Inaczej gracze skazani będą na postradzieckie wynalazki, efekty agresywnego marketingu Deutz Fahr, a także na [[noob|rzeszę ludzi którzy nie potrafią instalować modów]]. Niestety, przygody te wymagają legalnej wersji gry, co dla większości entuzjastów tytułu stanowić może pewien problem. |
||
== Modyfikacje i DLC == |
== Modyfikacje i DLC == |
||
Ludzie grający w Symulator farmy są niezwykle kreatywni |
Ludzie grający w Symulator farmy są niezwykle kreatywni, a, że twórcy udostępnili narzędzie Giants Editor za darmo, gra doczekała się potężnej bazy modów, programów, dodatkowych maszyn i map. W tej sytuacji całkowicie tracą sens płatne dodatki, wszak kto wyda 20 zł na kilka maszyn, których odpowiedniki można legalnie pobrać za darmo. Gdzie tu [[Sens życia|sens]]? |
||
== Społeczność graczy == |
== Społeczność graczy == |
||
Społeczność graczy skupia się na forach i na [[YouTube]]. Większość graczy spędza na forach kilka godzin podczas polowania na pożądane przez nich modyfikacje, |
Społeczność graczy skupia się na forach i na [[YouTube]]. Większość graczy spędza na forach kilka godzin podczas polowania na pożądane przez nich modyfikacje, kolejnych kilka oglądając jak kto inny orze 40 hektarów pola a resztę dnia starając się dociec, jak dograć skrypt do maszyny, lub mapy. Gracze zaawansowani przeważnie oblegają działy ze zdjęciami i filmami z gry, na których popisują się wirtualnymi włościami. Ich samouwielbienie dochodzi do punktu w którym porównując jakość screenów z obrazem generowanym przez grę na full detalach, nietrudno nie wyczuć [[Adobe Photoshop|Photoshopki]]. Co ciekawe każdy [[noob|n00b]] potrafi nadpisać pliki gry by uzyskać trylion złotych dotacji. |
||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
Wersja z 22:39, 27 lip 2016
Ten artykuł został umieszczony na liście stron do usunięcia. Aby poznać dokładniejsze powody umieszczenia go na tej liście i ewentualnie podjąć dyskusję nad pozostawieniem go na Nonsensopedii, przejdź do tej strony. |
Symulator Farmy 2011 – gra komputerowa wyprodukowana przez firmę Giants Software, w której wcielamy się w młodego rolnika, który stał się właścicielem farmy. Charakteryzuje się niepiękną grafiką i nieokreśloną grywalnością.[1] Popularna wśród młodych[2] mających ambicje i dzieciaki myślące że Ursus to ósmy cud świata.
Tryby gry
- Kampania – wolna amerykanka wkracza do niemieckiego PGR'u, czyli mamy pełną swobodę. Możemy wczuć się w rolę rolnika świeżo po przemianach gospodarczych, zaczynając ze starym i żałosnym sprzętem[3]. Możemy uprawiać trzy rodzaje zboża + rzepak + trawę, kupić krowy a nawet lepszy sprzęt renomowanych producentów, którzy stwierdzili, że gra rolnicza jest najlepszym medium do promocji swoich produktów. [4] Można też zatroszczyć się o środowisko naturalne zbierając butelki. Za zebranie wszystkich czeka nas nagroda w postaci starego traktorka z kosiarką, ale ciii...
- Misje – mamy tutaj różne zadania, takie jak sprzątanie plaży po libacji alkoholowej, testowanie silnika fizyki spychaniem kamieni z pola, mordercze tory przeszkód i inne wspaniałości. Dziwnym trafem ten tryb mało kogo obchodzi.
- Multiplayer – ulubiony tryb gry większości graczy. A ponieważ problem niekompatybilności przeróżnych modów z sobą, twórcy rozwiązali przez olanie go kompletnie, gra z kimś na poważnie wymaga ustalenia wspólnej puli modów na forum. Inaczej gracze skazani będą na postradzieckie wynalazki, efekty agresywnego marketingu Deutz Fahr, a także na rzeszę ludzi którzy nie potrafią instalować modów. Niestety, przygody te wymagają legalnej wersji gry, co dla większości entuzjastów tytułu stanowić może pewien problem.
Modyfikacje i DLC
Ludzie grający w Symulator farmy są niezwykle kreatywni, a, że twórcy udostępnili narzędzie Giants Editor za darmo, gra doczekała się potężnej bazy modów, programów, dodatkowych maszyn i map. W tej sytuacji całkowicie tracą sens płatne dodatki, wszak kto wyda 20 zł na kilka maszyn, których odpowiedniki można legalnie pobrać za darmo. Gdzie tu sens?
Społeczność graczy
Społeczność graczy skupia się na forach i na YouTube. Większość graczy spędza na forach kilka godzin podczas polowania na pożądane przez nich modyfikacje, kolejnych kilka oglądając jak kto inny orze 40 hektarów pola a resztę dnia starając się dociec, jak dograć skrypt do maszyny, lub mapy. Gracze zaawansowani przeważnie oblegają działy ze zdjęciami i filmami z gry, na których popisują się wirtualnymi włościami. Ich samouwielbienie dochodzi do punktu w którym porównując jakość screenów z obrazem generowanym przez grę na full detalach, nietrudno nie wyczuć Photoshopki. Co ciekawe każdy n00b potrafi nadpisać pliki gry by uzyskać trylion złotych dotacji.