Resident Evil 2

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „20:32, 30 kwi 2020” przez „Runab Berkenetz (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Resident Evil 2 (czyt. Risajdint Iwul Tfu; albo jak twórcy wolą, „Bohazaardo”; pl. Rezydencja Zua Dwa) – gra komputerowa z gatunku survival-horror (czyt. surwajworhoror) stworzona dawno, dawno, ale jak bardzo temu przez japońskie studio Capcom (czyt kapkum). Opowiada o walce z zombie dwojga głównych bohaterów, policjanta Leona S. Kennedyego i Claire Redfield. Gra kiedyś przyprawiała małe dzieci, które nie rozumiały angielskiego i (nic nadzwyczajnego) japońskiego, o palpitację serca i krzyk w nocy „Mamusiu, zombie mnie gryzie”. To dzięki niesamowitej grafice generowanej przez potężny silnik - Pain(ta) i wibrujący pad, gra w stanie jest każdego przerazić i wsadzić do psychiatryka.

Uzależnienie

Możesz czuć zaszczyt uzależnienia od Resident Evil 2 jeśli:

  • potrafisz nosić w kieszeniach bazookę, dwa pistolety, strzelbę i amunicję do wszystkich tych broni...
  • nawet jeśli nie masz kieszeni...
  • a w dodatku bez zadyszki możesz biegać przez 2 godziny z całym tym sprzętem.
  • Nie nosisz plecaka, ponieważ dodaje tylko 2 miejsca do ekwipunku...
  • ...a książki i zeszyty nie zajmują ci go wcale
  • umiesz mówić bez poruszania ustami
  • a żeby się obrócić, musisz stać w miejscu
  • po zapaleniu papierosa regenerujesz swoje zdrowie
  • ale po zapaleniu jointa robisz to szybciej
  • w aptece prosisz o First Aid Spray (czyt. Sprej Pierwszej Pomocy)..
  • ...a u dealera narkotyków o Red Herb, Green Herb i Blue Herb
  • marihuanę nazywasz Green Herb, na tytoń Red Herb, a na Bratki Blue Herb
  • jeżeli coś jadowitego cię ukąsi, rozglądasz się nerwowo za Blue Herb
  • po otwarciu plecaka/zajrzeniu do kieszeni dziwisz się, czemu nie widzisz swojego pulsu.
  • swoje zdrowie oceniasz w skali Fine/Cauction/Danger i Poison
  • dziwisz się, że inni nie przestają cię gonić po przejściu przez drzwi
  • nie umiesz skakać
  • świetnie strzelasz z każdego rodzaju broni
  • nie możesz poparzyć się ogniem z granatu zapalającego, nawet gdy wybuchnie na twojej stopie
  • po wejściu do sklepu z bronią dziwisz się czemu sprzedawca, który powinien być zakrwawiony, nie celuje w ciebie shotgunem (ew. kuszą).

Zobacz też