Haven & Hearth

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 13:37, 16 sty 2016 autorstwa Szprot (dyskusja • edycje) (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 176.221.122.222; przywrócono ostatnią wersję autorstwa SH3VEK.)
Twórcy chcieli ustawić to zdjęcie jako tło w menu. Doszli jednak do wniosku, że może ono odstraszać potencjalnych graczy

GUUUNWO!!!1

Przeciętny gimbus, który przypadkiem natrafił na Haven & Hearth

Szablon:Tstworzony w 2008 (p.n.e.) symulator przetrwania jechania cię w dupsko przez wszytko co się rusza.

Historia

Gra została stworzona przez 2 studentów, którym strasznie nie chciało się pisać pracy magisterskiej. Wymyślili oni, że będą zabijać graczy za pieniądze. Od czasu powstania (a było to baaardzo dawno temu) nadal jest w pre-alphie. Twórcy mówią, że nie mają już pomysłu na grę bo ich diler poszedł do więzienia.

Stworzenia

  • Szablon:Tczarno-gównianebrązowe plamy krążące wokół czarno-gównianegobrązowego pręta wystającego z ziemi.
  • Szablon:Tczerwono-pomarańczowy kot, którego animacja chodzenia wygląda jak pływanie w powietrzu.
  • Szablon:Tnajwiększa zmora noobów ewentualnie newbie. Jest na tyle mały, że może się schować za drzewem lub kamieniem i zaatakować z ukrycia.
  • Szablon:Tjego motto to: „Jadę ci wpieCenzura2.svgić”. Poniżej pewnego progu zdrowia uruchamia się jego samozapłon, zwiększając tym samym jego statystyki i wypalając mu oczy.
  • Szablon:Togarnął polowanie w PvE do perfekcji, dzięki czemu zwykły noob nie jest w stanie go pokonać.
  • Szablon:Tpułapka na newbie i noobów nr 1, można wyrywać im włosy jako dobre źródło expa, jednakże przy zrywaniu istnieje prawdopodobieństwo na odmówienie współpracy z jego strony (czyt. rzuci się na ciebie razem ze swoimi ziomkami).

Dźwięk

Przy tworzeniu gry twórcy nagle zorientowali się, że przydałaby się jakaś muzyka. Któryś z nich wpadł na pomysł aby wrzucić gramofon, MP3, niemiecką muzykę folk, trochę cegieł i struny głosowe noworodka do miksera. Tak oto narodził się nowy gatunek muzyki znany jako: „wkurCenzura2.svgący”, który uruchamia się przy każdym wejściu do domku.

Lagi

Lagi w tej grze grze grze grze występują bard bard bardzo czę Lagi w tej grze wystę występują bardzo często... Server last time talked to me at 30th February 2014.

Przez duży okres czasu gra była w stanie perpetuum lagile a większe stężenie graczy niż 2 obfitowało w wybuch komputera twórcy (bo to na nim stał serwer). Jednak pewnego dnia nagle stała się światłość, gdyż twórcy zaopatrzyli się w kalkulator z Castoramy i teraz gra śmiga bez zarzutów.

Rozgrywka

Gra polega na przetrwaniu w dziczy, wśród dzikich zwierząt, jeszcze dzikszych noobów i najdzikszych kłód, które z wielką chęcią wbiją ci się w nogi.

Raidy

Raidy polegają na wioskowym ataku na osadę wroga by zabić jej mieszkańców, ukraść skarby, zgwałcić niewiasty czy też pokazać jakim to się jest mężnym.

Złoty przepis na raid: a) Składniki:

  • Współplemieńcy najlepiej bez umiejętności bojowych.
  • Łódki, bo przecież jakoś do wroga trzeba dopłynąć.
  • Taran Nie, to już wszystko.

b) Plan ataku: Wcześniej opracowana doskonała taktyka Phi, taki pR0s jak ty nie potrzebuje żadnego planu działania.

c) Co?! Atak się nie udał? Nie przejmuj się następnym razem będzie lepiej.

Handel

Handel w grze ogranicza się do wymiany cennych przedmiotów takich jak na przykład Marchew quality101 na Deski quality69. Handel odbywa się tylko i wyłącznie wśród współplemieńców bo inni są be i a fuj.

Gracze

Plik:Pierwsze chwile w HnH.jpg
Zdjęcie przedstawiające pierwsze chwile w grze każdego nooba

Newbie: Hi, Iam friendly.
Player Killer: Hi. (w tym momencie PK uderza Newbie)
Newbie: Why?
Player Killer:Why not? (Newbie upada od drugiego ciosu)
Newbie: (...) Podczas bycia ogłuszonym nie można rozmawiać.
Player Killer: (PK zadaje 3 śmiertelny cios)

Sami widzicie, że gracze są bardzo mili dla siebie nawzajem i chętnie nawiązują współpracę

Poniżej przedstawiamy najważniejsze rodzaje graczy w Haven & Hearth:

  • Szablon:TPostać Alternatywna. Gracze zakładają je, gdyż robienie 1 postaci pod wszystkie statystki jest nieopłacalne (w przypadku jej śmierci tracą wszystko). Znaczna część noobów nie zna jeszcze takiej możliwości więc utrata przez jednego z nich swojego ultra-hiper-mega-yolo-wojowniko-farmero-krawco-kowalo-łucznika wiąże się z spamem na forum na temat: „oMg what A sHHit thiS faker kilLed me fack nOOb!!1”
  • Szablon:T99,69% graczy, którzy podbiją wysokie statystyki oraz zdobędą dobre przedmioty, (ewoluuje z gracza pR0 szansa ewolucji 99,69%
  • Szablon:TERROR 404 Player not found
  • Szablon:TOsoba zarządzająca wioską. Jego głównym zadaniem jest wydawanie poleceń ewentualnie wydawanie poleceń, od czasu do czasu może ci wydać jakieś polecenie.
  • Szablon:TGracz, który gra w HnH 25h/dobę przy użyciu botów. Dzięki temu taki gracz może bardzo szybko stać się pR0 a później wyewoluować w Player Killera(ewentualnie w Gracza przyjaznego szansa 0,31%).

Noob w Haven & Hearth

Info.png Główny artykuł: noob
  • Posiada tylko 1 postać, gdzie maksuje wszystkie statystyki.
  • Rzuca się na każdą osobę, którą spotka.
  • Pyta się jak używać skilli.
  • Łowi tylko na 1 rodzaj przynęty.
  • Pyta się dlaczego nie może bić innych graczy.
  • Chce atakować wioski bez umiejętności Rage.
  • Nie ulepsza statystyk bo przecież skille są lepsze!
  • Nie buduje domu.
  • Kopie w kopalni bez podpórek.
  • Tworzy masakryczną liczbę altów i nasyła je na jakąś wioskę.
  • Jego HearthKin to: „yolo” „swag” „lol” „zal” „wtf” „fuck” „nigga” „123”.
  • Nie wie co to curio.

Uzależnienie

Możesz czuć się uzależniony, jeśli:

  • Gdy zostaniesz ranny biegniesz na najbliższe bagna w poszukiwaniu pijawek.
  • Biegasz po mieście krzycząc: „Trade Pearl for Carrot QL100”.
  • Wracając do domu próbujesz teleportować się do swojego paleniska.
  • Boisz się chodzić na basen.
  • Próbujesz zamieszkać w lesie.
  • Pływasz łódką 100km/h bez wioseł.
  • Giniesz od mrówek.
  • Nie jesz obiadu bo może on zaszkodzić twojemu FEP.
  • Przed bójką z kolegą, szukasz menu Adventure, aby włączyć Criminal Acts.
  • Kupujesz sok z winogron, chowasz go do piwnicy a po tygodniu patrzysz, czy zmienił się w wino.
  • Jesteś przekonany, że wina nie możesz trzymać w beczce, tylko w specjalnej bańce, ponieważ po tygodniu zamieni się w ocet.
  • Próbujesz zniszczyć palisadę gołą ręką.
  • Chcesz oswoić dzika.
  • Kiedy widzisz kobietę w fioletowej sukience, pytasz się, jakie ma ql Merchanta.
  • W Twoim domu są tylko szafy. W piwnicy, na parterze oraz na piętrze, niezależnie od tego - wszędzie masz szafy.
  • Ewentualnie stojaki na ser.
  • Przed każdą podróżą musisz napić się wina, inaczej możesz podróżować tylko na małe dystanse.