War Thunder

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Szablon:Inkubator otwarty War ThunderSymulator Arkadówka, powstała w wyniku połączenia World of Tanks i World of Warplanes. Podobnie jak w przypadku konkurenta, celem gry jest zniszczenie maszyn wroga, bądź zdobycie baz. Gra opiera się na makropłatnościach mikropłatnościach[1]. Po zakończonej bitwie wracamy do hangaru z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu psychicznym, rodziną zwyzywaną pięć pokoleń wstecz, a także Srebrnymi Lwami i punktami doświadczenia, które możemy wydać na kobiety, alkohol i narkotyki rozwój maszyn, amunicję i ulepszenia.

Nacje

W grze mamy do wyboru następujące nacje:

  • USA – Nacja posiadająca amunicję ze wzbogaconej demokracji.
  • Niemcy – Nacja posiadając najlepsze samoloty.
  • ZSRR – Najmocniejsza nacja, posiadająca pancerze wykonane ze stopów z dodatkiem Stalinium, oraz wykonane według radzieckiej myśli technologicznej.
  • Wielką Brytania – Maszyny z tego kraju są napędzane biopaliwem otrzymywanym z fusów herbacianych.
  • Japonia – Najsłabsza nacja, posiadająca przestarzałe samoloty i kanciaste czołgi.

Maszyny


BIAS

Współczynnik BIAS to równanie matematyczne, pomagające nam określić jak bardzo OP jest dany pojazd. Pomimo ogromnych nakładów pieniężnych na badania, współczynnik BIAS funkcjonuje tylko w przypadku radzieckich maszyn. Wzory obliczeń dla innych nacji wciąż nie są znane dzisiejszej nauce.

Współczynnik BIAS dla czołgów

Wzór na współczynnik BIAS dla czołgów to:

Gdzie:

– Kaliber działa (lub suma kalibrów wszystkich dział głównych) wyrażona w milimetrach;

– Suma grubości pancerza przedniego korpusu i wieży wyrażona w milimetrach;

– Stała Stalina, wynosząca 53[2];

– Klasyfikacja bitewna danego pojazdu w grze;

– Stała rodziny pojazdów. Dla czołgów T, będących umiarkowanie za dobrymi wynosi 1; dla SU i ISU, będących o wiele za dobre - 2, a pojazdów niszczących wszystko, co żywe - KW i IS wynosi 3.


Stąd łatwo wyliczyć, że współczynnik BIAS dla KW-2 wynosi 213.

Współczynnik BIAS dla samolotów

BIAS dla samolotów wylicza się przy użyciu podobnego równania, jak przy czołgach, jednakże podstawia się nieco inne dane:

Gdzie:

– Suma kalibrów dział;

– Penetracja pocisków z z odległości 10m przy 90° kącie nachylenia;

– Łączna masa bomb i rakiet wyrażona w tonach;

– Stała Stalina wynosząca 53;

– Klasyfikacja bitewna;

– Stała rodziny pojazdów. Dla MiG; Ła; I i ŁaGG wynosi 1; dla Jak - 2, a dla Ił; Pe; Su i Tu - 3.


Stąd dla Tu-4, współczynnik BIAS wynosi ok. 221,5.

Noob w War Thunder

Nooby z War Thunder niezbyt różnią się od noobów z Wota. Noobstwo dzielmy na: Pojedyncze zachowania

  • Odwraca się do wroga tyłem, żeby pokazać, że ma go w poważaniu, ale jest niszczony, bo nawet nie wie, że z tyłu jest najsłabszy pancerz,
  • Cieszy się ze zniszczenia optyki,
  • Spamuje na chacie, aby niszczyć np. punkt A, a sam jedzie w drugą stronę,
  • Wychodzi poza mapę, przez co drużyna traci gracza [3].

Zachowania częste [4]

  • Noob pływak- spotykany na mapach ze zbiornikami wodnymi. Ma wylane, że może zdobyć punkt lub zniszczyć wrogą maszynę, woli się popluskać w jeziorku,
  • Noob spamer- spamuje na chacie np. "osłaniajcie mnie" aż do bólu, a później dziwi się, że gdy naprawdę potrzebuje pomocy wszyscy mają go w nosie,
  • Noob dowódca- podkatunek spamera, tylko ten siedzi na spawnie i wydaje rozkazy lub krzyczy na innych, że słabo grają. Potrafi nawalać też z CKM-a do swoich.
  • Noob turysta- zwiedza mapę i wnerwia się, jak ktoś go zniszczy. Często wychodzi poza mapę w celu szukania Świętego Gralla nie wiadomo czego.

Jak wygrywać?

Jesteś życiowym przegrywem? Nie umiesz grać? Ten poradnik jest specjalnie dla ciebie!

  1. Zbadaj KV-2 w radzieckim drzewku technologicznym.
  2. Załaduj amunicję odłamkową.
  3. Wygrywaj.

Przypisy

  1. Czytaj: Pay to win
  2. Wiek Lenina w chwili śmierci
  3. ale tak w sumie po co komu noob na froncie
  4. dające możliwość zakwalifikowania do danej grupy