Prototype: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor wizualny |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Prototype.jpg|thumb| |
[[Plik:Prototype.jpg|thumb|250px|''I co teraz, cwaniaczku?'']] |
||
{{cytat|[[Aaaaa]]! Corruption!|[[Prince of Persia]] o '''Prototype'''}} |
{{cytat|[[Aaaaa]]! Corruption!|[[Prince of Persia]] o '''Prototype'''}} |
||
{{cytat|On jest hardkorem!|[[Myszka Miki]] o głównym bohaterze}} |
{{cytat|On jest hardkorem!|[[Myszka Miki]] o głównym bohaterze}} |
Aktualna wersja na dzień 19:56, 15 mar 2021
Aaaaa! Corruption!
- Prince of Persia o Prototype
On jest hardkorem!
- Myszka Miki o głównym bohaterze
Prototype (ang. proto pisanie – pisanie protonów) – gra komputerowa, zręcznościowa i trzy–de.
Fabuła[edytuj • edytuj kod]
Jesteśmy gościem, który, chyba, gdy był mały bawił się w elektrowni jądrowej i pewnego pięknego dnia wpadł do reaktora (jak Obelix do kotła z magicznym napojem). Jesteśmy zatem mutantem, który nic o sobie nie wie. Jakby tego było mało, dwóch ludzi ze skalpelami chce nas pociąć, cała armia nas atakuje, a po mieście latają dziwne rzeczy.
Świat[edytuj • edytuj kod]
Świat gry to Manhattan. Miasto, a z resztą prawdopodobnie cały świat,[1] jest opanowane przez zarazę zmieniającą ludzi w zombie. Po drugiej stronie barykady jest armia walcząca z zarazą – zabijająca zarówno zombie, jak i przeciętnych obywateli. Armia używa czołgów i helikopterów, a zombiaki potrafią łazić po ścianach.
Obsługa[edytuj • edytuj kod]
Obsługa i jej styl pochodzi z połączenia Prince of Persia z GTA: Biegamy po ścianach, mamy fajne moce, rzucamy samochodami i zjadamy przechodniów, żeby się w nich zmienić. Nasz bohater nie ma pleców, ani kręgosłupa, dzięki czemu może niszczyć czołgi kładąc się na nich.
Ludzie[edytuj • edytuj kod]
Wyróżniamy:
- Wojsko
- Koleś rodem z Kill Zone. Karabin, bazooka, ew. pistolet.
- Typowy amerykański żołdak. Karabin, albo pistolet. Rzadko spotykany w terenie, ale przy bazach jest ich w cha.
- Zombie
- Zwykłe zombie – całe różowo-żółte, umie chodzić po ścianach. Fajnie ginie. Umie biegać na czterech łapach.
- Zombie-przechodzień – niby człowiek, ale agresywny i dziwny. Ma rozpaćkaną i niewyraźną twarz.
- Hunter – duży, różowy niemowlak z przerostem prostaty.
- Przechodzień
- Babki z GTA (i babcie).
- Murzyni – od razu pokazują, gdzie by chcieli polecieć!
- Stróże prawa – efekt jest zajefajny, gdy takiego skonsumujemy – biega policjant po mieście i niszczy wszytko na swojej drodze...
Uzależnienie[edytuj • edytuj kod]
- Wchodząc do wody, natychmiast wyskakujesz.
- Nie umiesz przejść dalej niż do połowy mostu.
- Zeskakujesz z wieżowców. Etam, najwyżej paru ludzi zginie...
- Niszczysz wszystko, a na koniec dnia sprawdzasz, jakie szkody wyrządziłeś.
- Wgryzasz się w ludzi na ulicy...
- Masz znajomego, który dzwoni do ciebie do budki telefonicznej.
- Gdy kogoś pobijesz, rzucisz lub przetniesz na pół, czujesz się lepiej (konsumowanie).
- Umiesz latać.
- Umiesz tak przywalić, że ktoś odlatuje na pół kilometra.
- Po krwawym pobiciu kolegi i jego zgonu, potrafisz przejąć jego wygląd.
- Zjadasz wojskowego i próbujesz wejść do bazy USA.
- Uciekasz przed freezbie – może cię wykryć!
- W twoim mieście nie istnieją dzieci.
- Przez ponad dwa tygodnie nosisz te same ciuchy.
- Zabijasz tysiące osób i zombie, ale nigdy nie jesteś zakrwawiony.
- Idziesz na złomowisko i szukasz blach z których zrobisz zbroję.
- Wkładasz między palce noże kuchenne.
Noob w Prototype[edytuj • edytuj kod]
- Nigdy nie kupuje Glide – to pewnie strata punktów.
- Rozwala czołgi z kopniaków.
- Gdy gra drugi raz, nie chce posuwać kampanii do przodu, bo nie będzie policjantów.
- Nie umie przejąć helikoptera bez Whipfist (lasso).
- Nigdy nie używa dewastatorów: boi się że go zabiją.
- Próbuje zniszczyć drzwi do bazy wojskowej, w celu wejścia. Co tam będę jakieś consóme robił....
- Nie wie, że helikopterem można używać rakiet, zamiast działka.
- Chce się zmienić w Huntera.
- Albo zombie.
- Za wszelką cenę chce przejąć giwerkę od wojska, by szczelać.
- Próbuje dosięgnąć do helikopterów za pomocą Groundspike, mocy claws.
Przypisy
- ↑ Chyba, bo po wskoczeniu do wody cofamy się błyskawicznie na ląd, a nie da się przejść po moście.