Mona Lisa
Mona Lisa (a właściwie Mona z lisem) – kobieca postać z lisem wokół szyi, z nienaturalnie wytrzeszczonymi oczyma i agonalnym zagadkowym półuśmiechem. Dzieło to zostało wykonane przez Mr. T w Paincie techniką piksel po pikselu, zajęło mu to dokładnie 26 minut. Następnie wydrukował obraz, niestety, tusz w drukarce Mr. T był już na wyczerpaniu i Mona Lisa nie została nigdy wydrukowana do końca.
Dalsze dzieje Mona Lisy[edytuj • edytuj kod]
Mr. T postanowił nagrać plik graficzny z obrazem Mona Lisy na płytkę po czym znalazłszy odpowiednią osobę, przekazać płytkę aby ta osoba dokończyła dzieła. Niestety, płytka z Mona Lisą zaginęła w nieznanych okolicznościach; jakiś czas później, płytę znalazł Leonardo da Vinci, odtworzył ją na swoim kompie i ujrzał najwspanialsze dzieło sztuki jakie kiedykolwiek zostało stworzone. Oniemiały z zachwytu Leonardo postanowił opublikować dzieło, niestety nie miał drukarki. Leonardo wpadł wtedy na pomysł, że obraz ten namaluje na płótnie, farbami.
Niestety umiejętności Leonardo, mimo że wielkie, nadal były za małe aby przenieść całe piękno Mona Lisy na płótno, na obrazie nie został uwzględniony przez niego lis na szyi oraz wytrzeszcz oczu, także uśmiech nie był już taki sam jak w oryginale stworzonym przez Mr. T. Mimo to obraz ten stał się przepustką do nieśmiertelności Leonarda da Vinci.
Mona Lisa jako element teorii spiskowych[edytuj • edytuj kod]
Warning / Achtung / Attention / Attenzione / Advertencia / Pozor / Atenção / Внимание / Увага / Προσοχή / Figyelem / Advarsel / Įspėjimas / Waarschuwing / გაფრთხილება / Զգուշացում / 危ない / 警告 / 注目 / 경고 / אזהרה / चेतावनी / คำเตือน / تحذير !
W dalszej części artykułu znajdują się tajne informacje.
Kontynuowanie czytania może poskutkować odwiedzinami smutnych panów w garniturach.
Mona Lisa jest też częścią spisku zakonu Różokrzyża i Wolnomularzy. Jak wiadomo, Leonardo da Vinci miał powiązania z tymi stowarzyszeniami, dlatego też w swoim obrazie zawarł wiele ukrytych znaków. Obraz namalowany przez Leonardo ma wymiary 77 x 53 cm i został namalowany około 1503–1507, biorąc pod uwagę te liczby można wyliczyć położenie punktu na obrazie, który jest jednym rogiem trójkąta, następnie należy wyprowadzić wysokość trójkąta z rogu b, a później z dwóch następnych boków wyprowadzić proste pod kątem 45°, które przetną się z tą wysokością. Skrzyżowanie linii pokazuje gdzie ukryto pradawne relikwie!
Obliczenia:[edytuj • edytuj kod]
Gdzie leży punkt 1?:
Odnalezienie tego punktu opiera się na obliczeniach z zakresu dzielenia i mnożenia:
Najpierw należy podzielić przez siebie wymiary obrazu , następnie mnożymy to przez pierwszą datę czyli mamy współrzędne X, teraz współrzędne Y na analogicznej zasadzie tylko innymi wartościami , następnie przez drugą datę . Całe współrzędne punktu to zatem , dane te są podane szyfrem, wyrzucająć co drugą literkę otrzymamy wynik zaokrąglijmy te liczby aby łatwiej było je przedstawić na osi XY gdzie punkt 0 to środek obrazu,
Znalezienie punktu 2 i 3:
Znalezienie ich jest już trochę trudniejsze, Leonardo da Vinci jako jeden z pierwszych wprowadził do obrazów perspektywę, w perspektywie bardzo ważna jest symetria więc można się łatwo domyślić, że oba punkty będą do siebie symetryczne! Wystarczy znaleźć jeden po czym jego obraz i znajdziemy wtedy oba. Odnalezienie ich opiera się na dodawaniu i odejmowaniu.
Odnalezienie 2 punktu:
Tym razem wymiary obrazu odejmujemy , dodajemy te liczby do siebie , jest to współrzędna X. Współrzędną Y liczy się analogicznie czyli , po czym . Czyli współrzędną jest , to nie może być zbieg okoliczności!
Punkt 3:
Skoro punkt 3 jest symetryczny względem OY, jego współrzędne to .
I wszystko by było w porządku gdyby nie to, że jakoś nikt nie wie gdzie znajduje się ten plener i nikt za bardzo nie wie gdzie tego miejsca wskazanego przez punkt szukać.