Mad Tracks: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
== Rodzaje zawodów == |
== Rodzaje zawodów == |
||
* {{t|Wyścigi}}jak sama nazwa wskazuje, możemy jechać z okrążeniami, ciągle, bez rywali lub ich eliminować na każdym okrążeniu, jechać po krokietach i zjeżdżać po [[bobsleje|bobsleju]]. |
* {{t|Wyścigi}}jak sama nazwa wskazuje, możemy jechać z okrążeniami, ciągle, bez rywali lub ich eliminować na każdym okrążeniu, jechać po krokietach i zjeżdżać po [[bobsleje|bobsleju]]. |
||
* {{t| |
* {{t|Deathmatch}}uwaga, udział w tych zawodach grozi śmiercią! Gracz ma co prawda 3 życia, ale może je stracić, jak wypadnie ze stołu. |
||
* {{t|Kręgle}}zbijamy wazony lub pingwiny, które nie wytrzymały [[zimno|zimna]]. |
* {{t|Kręgle}}zbijamy wazony lub pingwiny, które nie wytrzymały [[zimno|zimna]]. |
||
* {{t|Piłka Nożna}}link powyżej Cię doń zaprowadzi! |
* {{t|Piłka Nożna}}link powyżej Cię doń zaprowadzi! |
Wersja z 02:14, 27 lis 2016
Szablon:Tgra komputerowa wydana w 2006 roku przez pewną anonimową firmę produkującą takie twory. Została wydana dla fanów Okien, ale można też w nią pogrywać na Xboxa.
Fabuła
W grze jesteśmy kierowcą samochodu, który prowadzi auto w celu triumfu w surrealistycznych zawodach, spośród których tylko połowa z nich jest wyścigami, mimo iż z gatunku jest to gra wyścigowa.
Tryby rozgrywki
Rozgrywka Mad Traksa opiera się na 4 podstawowych trybach gry:
- Szablon:Ttu ma się do odblokowania 43 trasy, 10 bonusów, 4 flagi i podobno też auta, co nie zostało do tej pory potwierdzone. Trzeba zajmować dobre miejsca (np. co najmniej 3 miejsce na 3 graczy) by móc uczestniczyć w kolejnych zawodach i kompletować to, co trzeba.
- Szablon:Tjeżeli jesteś co najmniej słabym graczem, to na pewno odblokujesz wszystko, co możliwe w pierwszym trybie gry. Spodziewając się tego, firma tworząca grę zaoferowała zbieranie powyższych tras, w których można już tylko dla swojej przyjemności jechać razem z przyjaciółmi z tego samego kompa.
- Szablon:Tna 4 arenach wyścigowych w niedostępnych miejscach są umieszczone flagi, które otwierają drogę do bitwy. (Nie)stety tych flag prawie nie da się zdobyć, więc nie ma co pogłębiać wiedzę o nieosiągalnym, bo jest bezsensowne.
- Szablon:Tdla tych, którzy boją się samotności, twórcy próbowali też dać internet, ale póki co, to się nie udało i co lepsi zanurzają się u nas.
Lokacje
Wyścigi są rozgrywane w 5 krajach: we Francji, w Niemczech, w Anglii, w USie i w krainie pełnej soczystych pingwinów. Francja oferuje nam zawody zespołowe takie jak bilard, piłkarzyki i deathmatch. Szwabi każą nam się ścigać we własnych zabudowaniach pełnych murów, by nikt nie uciekł. Anglikanie imprezują, co skutkuje między innymi żywymi rzutkami. W Kraju Kwitnącej Tuszy zawody są rozgrywane w sklepie z zabawkami. A w ostatniej lokacji walczymy z przeciwnikami i z temperaturą, w której pingwiny czują się idealnie, a my – musimy haratać w gałę mimo woli.
Rodzaje zawodów
- Szablon:Tjak sama nazwa wskazuje, możemy jechać z okrążeniami, ciągle, bez rywali lub ich eliminować na każdym okrążeniu, jechać po krokietach i zjeżdżać po bobsleju.
- Szablon:Tuwaga, udział w tych zawodach grozi śmiercią! Gracz ma co prawda 3 życia, ale może je stracić, jak wypadnie ze stołu.
- Szablon:Tzbijamy wazony lub pingwiny, które nie wytrzymały zimna.
- Szablon:Tlink powyżej Cię doń zaprowadzi!
- Szablon:Tjedyne, co tutaj może ocalić, to zbieranie, póki okazja.
- Szablon:Tsamochody sobie jadą, a potem wbijają w tarczę do rzutek. Zwycięża ten, kto wygra.
- Szablon:Twięc trzeba z niej uciekać, zanim będą nieprzyjemności.
- Szablon:Twyrzuca się wszystko ze stołu, by tego już nie było.
- Szablon:Tczyli eliminacja bil podobnych do gracza.
- Szablon:Tzbijak w środku talerza.
- Szablon:Ttrzeba pchać piłeczkę do dziury. Bez skojarzeń!
- Szablon:Ttrzeba podświetlić balony na pomarańczowo lub niebiesko. Też bez skojarzeń! Robią to drużyny po 4 osoby.
- Szablon:Ttrzeba się wdrapać na szczyt skały, gdy z nieba spadają zabawki, a auta są namydlone.
- Szablon:Tzjeżdża się z góry uważając, by się mieścić w bramkach.
- Szablon:Tpolicjanci łapią tego, który aktualnie jest złodziejem, jak im się uda, sami zostają zarażeni złodziejstwem. Wygrywa minutowy bandyta.
- Szablon:T (czyt. kto do cholery wymyślił tę nazwę!) – wyścig drużynowy. Wygrywa najlepszy.
- Szablon:Tchaos, który trzeba pokonać swoją własną metodą.
Usprzętowienie
- Szablon:Tpodstawowa broń masakry.
- Szablon:Tpowoduje poślizg.
- Szablon:Tzamienia przeciwnika w jaskiniowca wydobytego spod ziemi.
- Szablon:Tdają kopa!
- Szablon:Tzatrzymuje rywali na 3s.
- Szablon:Twysysa innym paliwo i muszą czekać, aż spadnie cena, by kupić kolejną.
- Szablon:Twystrzeliwuje losowego lidera wyścigu tak, że ten odpada z gry.
- Szablon:Trobi biały obraz na monitorze tak krótko, że myślisz, że to mucha usiadła.
- Szablon:Twyrzucane zakłócają jazdę.
- Szablon:Tprzeciwnik natychmiast otrzymuje 4 promile alkoholu do krwi i zanim ono zniknie, trzeba odczekać parę sekund.
- Szablon:Tobtacza zawodnika i nie pozwala mu oberwać.
- Szablon:Tdziała jak Snickers i Mars razem wzięte.
Noob w Mad Tracks
- Strzela do gracza z tarczą.
- Stawia pudełko zguby tam, gdzie nikt nie jeździ oprócz niego i dziwi się, że dostał.
- Używa moździerza będąc na prowadzeniu.
- Korzysta z dopalaczy podczas spadania z planszy.
- Używa tarczy będąc na ostatnim miejscu.
- Zaczyna wyścig trybem „ostatni na okrążeniu odpada” dopiero, gdy pierwszy przeciwnik skończy okrążenie i dziwi się, że odpada.
- Kręci się chaotycznie wokół planszy i dziwi się, że przegrywa.
- W Beastle Balls pozostaje przy fontannie i nie zdaje sobie sprawy, dlaczego kula go trafiła.
- W piłce nożnej wybija piłkę z bramki przeciwnika.
- W bilardzie wbija do łuzy czarną bilę.
- Strzela do innych w trakcie skoku do celu.
- Jak wygra w bitwie, od razu daje kolejny wyścig, by przeciwnicy nie zdobyli żadnego punktu.
Uzależnienie
Chcesz wiedzieć, czy twoje zamiłowanie do Mad Tracksa to uzależnienie? Spójrz na poniższą listę, czy ty:
- Jak widzisz wyścigi w TV myślisz, że to twoi koledzy grają w Mad Tracksa.
- Myślisz, że pingwiny są z lodu i nie ruszają się.
- Sądzisz, że jak spadniesz, to dostaniesz się z powrotem dzięki enterowi.
- Uważasz, że masz 3 życia.
- Walisz w tarczę do rzutek i liczysz punkty.
- Wyrzucasz wszystko ze stołu uważając, że zdobędziesz za to punkty.
- Grając w nogę na wfie uważasz, by nie dostać piłką.
- Podczas seksu próbujesz „wsadzić piłkę do dziury”.
- Próbujesz podświetlić „balony” dziewczyny na pomarańczowo/niebiesko.
- Zabawę w berka nazywasz „Złap mnie!”.
- Gdy ktoś ci nadepnie na odcisk, ostrzegasz go przed atakiem rakiety.
- Boisz się lodówki, bo mylisz ją z promieniem mrożącym.
- W trakcie biegu próbujesz zatrzymać czas dla rywali…
- … Lub chcesz ich zbombardować moździerzem, by wygrać bieg.
- Boisz się otwierać prezentów, bo myślisz, że to pudełko zguby.
I co, uzależnienie? Taa… wszyscy jesteśmy Gosiomaniakami!