Kerbal Space Program: Różnice pomiędzy wersjami
Polskacafe (dyskusja • edycje) (Anulowano wersję użytkownika Kuki5050) Znacznik: przez API |
(redakcja) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Ostatnie pożegnanie.jpg|thumb|250px|Bill Kerman przed <s>śmiercią</s> startem]] |
[[Plik:Ostatnie pożegnanie.jpg|thumb|250px|Bill Kerman przed <s>śmiercią</s> startem]] |
||
[[Plik:Houston, mamy problem.jpg|thumb|250px|K.........aaaaaaaaa!]] |
[[Plik:Houston, mamy problem.jpg|thumb|250px|K.........aaaaaaaaa!]] |
||
{{T}} gra na PC, w fazie testów alfa. W grze wcielamy się w szefa wielkiej korporacji, aby w jak najbardziej widowiskowy sposób wysadzić istoty pochodzenia Kerbalskiego. Wyglądem przypominają [[parówka|parówki]], lecz nie dajcie się zwieść, tak naprawdę to rasa bardziej rozwinięta niż nasza |
{{T}} gra na PC, w fazie testów alfa. W grze wcielamy się w szefa wielkiej korporacji, aby w jak najbardziej widowiskowy sposób wysadzić istoty pochodzenia Kerbalskiego. Wyglądem przypominają [[parówka|parówki]], lecz nie dajcie się zwieść, tak naprawdę to rasa bardziej rozwinięta niż nasza – świadczą o tym choćby ich niezniszczalne spadochrony, które w atmosferze powinny się spalić, zamienić w wielką kostkę lodu, lub po prostu rozerwać, tymczasem po użyciu są jak nowe. Do tego otworzyć je można 200 km nad poziomem [[morze|morza]] przy prędkości 2 km/sek. W grze musimy zbudować rakietę, która bez powrotu ma wznieść kerbale w kosmos. Autorzy gry na razie nie wprowadzili poziomów trudności, lecz na pewno obecna gra jest na easy, ponieważ nie da się wylądować i statek po prostu wybucha zabijając kerbale. To na wypadek, gdyby nie udało się ich [[śmierć|uśmiercić]] w [[wszechświat|kosmosie]]. Twórcy co chwilę zaskakują nas nowościami. Dzięki najnowszym aktualizacjom możemy zbudować jeszcze większą rakietę, która w jeszcze mniej spodziewanym momencie eksploduje lub wyczerpie wszelkie zapasy paliwa. |
||
Autorzy w kolejnych odsłonach zapowiadają możliwość wysłania na orbitę okołokerbalską Pana Józka oraz worka ziemniaków, a także przeprowadzenie wywiadu z Pamelą na temat jej ostatniej książki pt. |
Autorzy w kolejnych odsłonach zapowiadają możliwość wysłania na orbitę okołokerbalską Pana Józka oraz worka ziemniaków, a także przeprowadzenie wywiadu z Pamelą na temat jej ostatniej książki pt. ''Orbitowanie a rozmiar biustu - fakty nieznane''. |
||
== Oznaki uzależnienia == |
== Oznaki uzależnienia == |
||
* Gdy wsiadamy do samochodu szukamy spacji żeby wystartować. |
* Gdy wsiadamy do samochodu, szukamy spacji żeby wystartować. |
||
* Gdy w naszym samochodzie pokazuję się kontrolka „mało [[paliwo|paliwa]]”, wylewamy je, ponieważ jest ono tylko dodatkowym obciążeniem i nasz [[samochód]] nie może jechać dalej. |
* Gdy w naszym samochodzie pokazuję się kontrolka „mało [[paliwo|paliwa]]”, wylewamy je, ponieważ jest ono tylko dodatkowym obciążeniem i nasz [[samochód]] nie może jechać dalej. |
||
* Gdy lecimy samolotem i słyszymy komunikat pilota |
* Gdy lecimy samolotem i słyszymy komunikat pilota ''Jesteśmy 11 kilometrów nad ziemią, życzę miłego [[lot]]u'', postanawiasz zmniejszyć controlem poziom zużycia paliwa, ponieważ jest już mniejsze przyciąganie i tylko się marnuje. |
||
* Cieszymy się kiedy odpada nam jakakolwiek część w samochodzie co niewątpliwie podniesie prędkość oraz zmniejszy zużycie paliwa |
* Cieszymy się, kiedy odpada nam jakakolwiek część w samochodzie, co niewątpliwie podniesie prędkość oraz zmniejszy zużycie paliwa |
||
* Chodząc poruszamy się po orbicie i uważamy na grawitację innych obiektów. |
* Chodząc poruszamy się po orbicie i uważamy na grawitację innych obiektów. |
||
* Kiedy chcemy wyjść z domu, szukamy stroju EVA. |
* Kiedy chcemy wyjść z domu, szukamy stroju EVA. |
Wersja z 18:53, 28 gru 2016
Szablon:T gra na PC, w fazie testów alfa. W grze wcielamy się w szefa wielkiej korporacji, aby w jak najbardziej widowiskowy sposób wysadzić istoty pochodzenia Kerbalskiego. Wyglądem przypominają parówki, lecz nie dajcie się zwieść, tak naprawdę to rasa bardziej rozwinięta niż nasza – świadczą o tym choćby ich niezniszczalne spadochrony, które w atmosferze powinny się spalić, zamienić w wielką kostkę lodu, lub po prostu rozerwać, tymczasem po użyciu są jak nowe. Do tego otworzyć je można 200 km nad poziomem morza przy prędkości 2 km/sek. W grze musimy zbudować rakietę, która bez powrotu ma wznieść kerbale w kosmos. Autorzy gry na razie nie wprowadzili poziomów trudności, lecz na pewno obecna gra jest na easy, ponieważ nie da się wylądować i statek po prostu wybucha zabijając kerbale. To na wypadek, gdyby nie udało się ich uśmiercić w kosmosie. Twórcy co chwilę zaskakują nas nowościami. Dzięki najnowszym aktualizacjom możemy zbudować jeszcze większą rakietę, która w jeszcze mniej spodziewanym momencie eksploduje lub wyczerpie wszelkie zapasy paliwa. Autorzy w kolejnych odsłonach zapowiadają możliwość wysłania na orbitę okołokerbalską Pana Józka oraz worka ziemniaków, a także przeprowadzenie wywiadu z Pamelą na temat jej ostatniej książki pt. Orbitowanie a rozmiar biustu - fakty nieznane.
Oznaki uzależnienia
- Gdy wsiadamy do samochodu, szukamy spacji żeby wystartować.
- Gdy w naszym samochodzie pokazuję się kontrolka „mało paliwa”, wylewamy je, ponieważ jest ono tylko dodatkowym obciążeniem i nasz samochód nie może jechać dalej.
- Gdy lecimy samolotem i słyszymy komunikat pilota Jesteśmy 11 kilometrów nad ziemią, życzę miłego lotu, postanawiasz zmniejszyć controlem poziom zużycia paliwa, ponieważ jest już mniejsze przyciąganie i tylko się marnuje.
- Cieszymy się, kiedy odpada nam jakakolwiek część w samochodzie, co niewątpliwie podniesie prędkość oraz zmniejszy zużycie paliwa
- Chodząc poruszamy się po orbicie i uważamy na grawitację innych obiektów.
- Kiedy chcemy wyjść z domu, szukamy stroju EVA.
Dostępne części
Poniżej są wypisane niektóre z elementów jakie dostajemy do dyspozycji podczas budowania naszej bomby rakiety:
- Kapsuła dla załogi – jak wszyscy doskonale wiemy Kerbale są dystrybuowane w kapsułkach. Gdy liczba Kerbali do rozdystrybuowania przekroczy magiczny limit, zaczyna się pakować Kerbale do większych kapsułek czyli kapsuł. Służy do roztrzaskiwania o powierzchnię dowolnego ciała niebieskiego.
- Zbiornik na paliwo (różne rozmiary) – pierwotnie były używane do rozania murzynów na Bliskim Wschodzie, obecnie niektóre nerdy potrafią przy pomocy Maggi używać ich jako zbiorników na paliwo. W rosyjskiej wersji gry zamiast standardowych zbiorników znajdziemy butelki na ruski spiryt.
- Silnik NERVA – nazwa NERVA została zainspirowana pierwszymi reakcjami graczy na silnik o napędzie jądrowym. Po nalaniu do niego odrobiny zwykłego paliwa rakietowego i tlenu tworzy on strumień w chj gorących, atomowo-czarnobylskich gazów. Każdy gracz po wstępnym wypróbowaniu mocując go do kapsuły z Kerbalami dowiedział się, że nie poleci tym daleko co skutkuje niskim współczynnikiem wykorzystania tej części.
- Mech
ZJeb - prototypowy autopilot dla naszych statków kosmicznych. Gwarancja udanego rozwalenia rakiety albo zwrot pieniędzy. - Części naukowe – różne ga na pokładzie które służą do nabijania punktów nauki. Termometr jest zepsuty i przy Słońcu wskazuje temperaturę -200 stopni
Kerboliuszaczego tam chcesz
Co zaplanowano w przyszłych aktualizacjach
Dodanie nowego scenariusza – Wyścig na Muuna, oraz nacji do Kerbali:
- Związek Socjalistycznych Republik Kerbalskich (ZSRK) – m.in Kerbowiecki program kosmiczny Ksojuz, dodanie psa Kejka oraz kerbonauty Kurij Kerbagerina.
- Stany Zjednoczone Kerbali (USK) – m.in. Kamerykański program kosmiczny KASA (czyt. KA$A), tworzenie ogromnych statków kosmicznych Kapollo oraz kerbanauta Keil Kamstrong.
Twórcy informują również iz granie ZSRK będzie trudniejsze, ze względu na obniżony budżet na rakiety. Granie za to USK będzie łatwiejsze, gdyż KASA będzie dostawała bardzo dużo Kerbadolarów na poprawne wykonanie scenariusza.