Duch: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 24: | Linia 24: | ||
* Żółta Dama (dla Azjatów) |
* Żółta Dama (dla Azjatów) |
||
* Czerwona Dama (dla Indian) |
* Czerwona Dama (dla Indian) |
||
* Tęczowa Dama (dla [[gej]]ów i [[lesbijka|lesbijek) |
* Tęczowa Dama (dla [[gej]]ów i [[lesbijka|lesbijek]]) |
||
* Pomarańczowa Dama (aktualna na rok 2005 na Ukrainie) |
* Pomarańczowa Dama (aktualna na rok 2005 na Ukrainie) |
||
* Zielona Dama (dla kosmitów) |
* Zielona Dama (dla kosmitów) |
Wersja z 20:06, 25 lis 2018
Duch – przezroczysta niemateria, która capi siarką i nie myje zębów. Używana w filmach do straszenia infantylnych nastolatków.
Do obrony przed duchami służą: koc, złota lina i brukselka, jeśli jej nie mamy można użyć zamiennika – czosnku. Sposób użycia: na ducha zarzucić koc. Związać złotą liną (która chroni przed wydostaniem się niematerii z materii). Wsadzić duchowi brukselkę do gardła i czekać, aż się udławi. Następnie porzucić i obwołać się przydomkiem mężny/a.
Duch, znany także jako Ghost (czyt. gość), bywa często na różnych forach internetowych, siejąc panikę i strach wśród użytkowników. Ghost posiada władzę niedostępną żadnemu śmiertelnikowi. Wykorzystuje on swoje zdolności często w sposób niezgodny z obowiązującym prawem czy regulaminem. Często zdarza się także, że nie spełnia on swoich obowiązków (mimo ponaglań światłego, mężnego i dobrego PsychoMana, mających na celu tylko dobro wszystkich internautów).
Ostatnimi czasy ruszyła nawet kampania kilku śmiałków zatytułowana No Ghost. Straceńcy Ci dążyli do usunięcia Ducha z jego stanowiska, zyskując tytuły lordowskie oraz sławę. Oczywistym jest fakt, iż cała akcja nie powiodła się, o czym mogliśmy przekonać się już po godzinie jej trwania. A „odważnych” czekał dalszy żywot w piekielnych czeluściach...
Niektórzy twierdzą ze duchy potrafią przechodzić przez ściany. Nie jest to jednak możliwe, co stwierdzili amerykańscy naukowcy po serii badań przeprowadzonych na osobnikach tego rodzaju[1]. Jeden z kolejnych mitów na ich temat mówi że wcale nie istnieją. Twierdzą tak ateiści i badacze z meksykańskiego plemienia dooho.
W przeszłości podobno zdarzały się przypadki porwań duchów przez kosmitów, sami kosmici zapytani przez Jacka Dydka w tygodniku Tina zaprzeczyli iż takie wypadki kiedykolwiek miały miejsce. Jedyne udowodnione przypadki porwań dusz znajdują się w książce Harry Potter i Więzień Azkabanu.
Znane duchy
- Duch przeszłych świąt Bożego Narodzenia
- Duch obecnych świąt Bożego Narodzenia
- Duch przyszłych świąt Bożego Narodzenia
- Kacper i jego wujkowie (Trio)
- Duchy z Chorego Portiera
- Duch Odwagi z Dragon Age
- Dżiny
- Biała Dama
- Czarna Dama (dla Afroamerykanów)
- Żółta Dama (dla Azjatów)
- Czerwona Dama (dla Indian)
- Tęczowa Dama (dla gejów i lesbijek)
- Pomarańczowa Dama (aktualna na rok 2005 na Ukrainie)
- Zielona Dama (dla kosmitów)
- Cztery duszki z Pac-Mana
- Duch Święty
- Samara Morgan
- Krwawa Mary (znana także jako Bloody Mary)
- Duch sportowej rywalizacji
- Duch epoki
- Teresa Fidalgo
- Kayako Saeki
- Alessa Gillespie
- Ponury Żniwiarz
- Ghast z Minecraft
Zajęcia duchów
- straszą
- czasem straszą
- jak się nudzą to mogą straszyć
- ale jak się nie nudzą to grają w pokera, oglądają M jak miłość albo straszą
- wspomnieliśmy o straszeniu?
- jeżdżą tramwajem nr 666 z Fordonu do piekła, żeby pochwalić się kogo straszyły
- chodzą po czymś uciekając przed dresami
- oraz – jak sama nazwa wskazuje – duszą!
- czasem zdarzy im się zjeść Pacmana
- a jak nic nie mają do roboty to opętują niewinnych ludzi
- w skrajnej desperacji brzęczą łańcuchami lub dzwonkami przy ołtarzu
- zawodzą Przebacz mi, Brunhildo!!!
- prowokują psa do szczekania
- wandalizują Nonsensopedię
Jak być
- Najlepiej, żeby zabili Cię w okrutny sposób z powodów rodzinnych intryg.
- Jeżeli nie masz XVI-wiecznej bogatej rodziny, mogą Cie zabić w sposób okrutny rówieśnicy ze szkoły.
- Nie wolno popełniać samobójstwa. Dobry duch musiał mieć za życia oprawcę. Masz samych przyjaciół.
- Powiedz swojemu chłopakowi/dziewczynie, że odchodzisz. A być może on/ona cie znienawidzi i zamorduje.
- Jak masz to wszystko za sobą. Znajdź stary dom (jeżeli to konieczne to kamienicę).
- Wrzuć na siebie białą płachtę.
- Wytrzaśnij z Castoramy łańcuchy.
- Nie masz łańcuchów, cieeeenias...
- Kup se zegarek.
- Kiedy wybije 23:57 poczekaj minutę...
- ...kiedy wybije 23:58 poczekaj 2 minuty...
- ...kiedy wybije 12:00 poszukaj jakiegoś frajera którego można nastraszyć...
- ...nastrasz tego frajera!
- 7 godzin i 35 minut później włącz dwójkę.
- Obejrzyj emitowany wtedy program.
- Powzruszaj się nad losem Marka Mostowiaka.
- Pójdź na taksówkę. Taksówką dla duchów to Gaz-21 lepiej znany jako wołga.
- Poproś taryfiarza o podwózkę do Fordonu.
- Kiedy podjedzie tramwaj nr 5 wsiądź do środka.
- Tam będzie siedział koleżka który w tym fachu siedzi od pierwszego zgonu. Pan ponury żniwiarz.
- Kacper będzie znał go dobrze. Ale ty zaczynasz w tej branży dlatego po prostu wsiądź.
- Pogadaj z Kacprem o tym, że śmiertelnicy są głupi.
- Pochwal się kogo przestraszyłeś/aś.
- Tak ci zleci cały dzień ...
- Pamiętaj że złe duchy straszą o 3 w nocy, bo o 3 w południe zmarł Jezus, więc godzina 3:00 w nocy jest przeciwieństwem i jest to godzina szatana / złych duchów.
Przypisy
- ↑ My też nie wiemy, skąd oni wzięli ducha