Ocena celująca: Różnice pomiędzy wersjami
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 178.42.233.26; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Chleb z bigosem.) |
M Znaczniki: rewert edytor źródłowy |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Co zrobić, żeby ją dostać? == |
== Co zrobić, żeby ją dostać? == |
||
Z 6 nie ma zbędnej [[ |
Z 6 nie ma zbędnej [[Filozofia|filozofii]] – nauczyciel ją daje pod przykrywką ''informacji wykraczających poza program szkolny'', choć każdy głupi wie, że dostanie ją [[kujon]] za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: ''co zrobić, żeby ją dostać?'' odpowiada się: „trzeba być kujonem – innej drogi nie ma”. |
||
== Odbiór oceny przez kujona == |
== Odbiór oceny przez kujona == |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
== Odbiór szóstek przez uczniów == |
== Odbiór szóstek przez uczniów == |
||
* |
* '''[[Kujon]]''' – zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie. |
||
* |
* '''Kujonka''' – przykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem. |
||
* |
* '''[[Dres]]''' – ''[[kurwa]], ja pierdolę, o kurwa, w mordę, celujący kurwa!'' |
||
* |
* '''Zwykły uczeń''' – cieszy się. I tyle. |
||
* |
* '''Zgrywus''' – bierze szóstkę i wrzuca do kibla<ref>Jak? Tego nie wie nikt</ref>. |
||
* |
* '''[[Emo]]''' – wymyśla wiersze typu ''To szóstka. Szóstka to sześć. Trzy razy sześć to znak szatana. Ja jestem szatanem, bo dostałem 6''. Chce się zabić, bo dostał celujący. |
||
== Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy == |
== Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy == |
||
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów: |
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów: |
||
# Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem) |
# Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem); |
||
# Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów i kujonek w klasie) |
# Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów i kujonek w klasie); |
||
# Koniec lekcji – [[przerwa]] |
# Koniec lekcji – [[przerwa]]; |
||
# Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem |
# Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem; |
||
# Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki [[papier]]u toaletowego, umoczenie go |
# Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki [[papier]]u toaletowego, umoczenie go; |
||
# Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki |
# Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki; |
||
# Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał |
# Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał; |
||
# Obrzucenie |
# Obrzucenie „ośmiornicami”; |
||
# Zagrożenie mu śmiercią, jeśli on nakabluje na nauczyciela |
# Zagrożenie mu śmiercią, jeśli on nakabluje na nauczyciela; |
||
# Wypuszczenie go, śmiech |
# Wypuszczenie go, śmiech; |
||
# Kujon kabluje nauczycielom na swych napastników, ci dostają silny ochrzan, uwagę, wezwanie rodziców, a w bardzo dziwnych szkołach nawet policję. |
# Kujon kabluje nauczycielom na swych napastników, ci dostają silny ochrzan, uwagę, wezwanie rodziców, a w bardzo dziwnych szkołach nawet policję. |
||
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak |
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele… |
||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
||
Linia 38: | Linia 37: | ||
* [[Ocena bardzo dobra]] |
* [[Ocena bardzo dobra]] |
||
{{ |
{{przypisy}} |
||
{{szkoła}} |
|||
{{Szkoła}} |
|||
[[Kategoria:Oświata]] |
[[Kategoria:Oświata]] |
Wersja z 20:20, 14 sie 2015
Ocena celująca, 6 – najwyższa ocena w szkole podstawowej, gimnazjum czy w szkole średniej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Zbitki trzech szóstek naraz są również celem szkolnych satanistów. Otrzymuje ją zawsze kujon za bycie kujonem i kablowanie.
Co zrobić, żeby ją dostać?
Z 6 nie ma zbędnej filozofii – nauczyciel ją daje pod przykrywką informacji wykraczających poza program szkolny, choć każdy głupi wie, że dostanie ją kujon za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: co zrobić, żeby ją dostać? odpowiada się: „trzeba być kujonem – innej drogi nie ma”.
Odbiór oceny przez kujona
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje nauczycielowi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry uczeń, to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6=. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić.
Odbiór szóstek przez uczniów
- Kujon – zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie.
- Kujonka – przykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem.
- Dres – kurwa, ja pierdolę, o kurwa, w mordę, celujący kurwa!
- Zwykły uczeń – cieszy się. I tyle.
- Zgrywus – bierze szóstkę i wrzuca do kibla[1].
- Emo – wymyśla wiersze typu To szóstka. Szóstka to sześć. Trzy razy sześć to znak szatana. Ja jestem szatanem, bo dostałem 6. Chce się zabić, bo dostał celujący.
Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów:
- Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem);
- Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów i kujonek w klasie);
- Koniec lekcji – przerwa;
- Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem;
- Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki papieru toaletowego, umoczenie go;
- Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki;
- Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał;
- Obrzucenie „ośmiornicami”;
- Zagrożenie mu śmiercią, jeśli on nakabluje na nauczyciela;
- Wypuszczenie go, śmiech;
- Kujon kabluje nauczycielom na swych napastników, ci dostają silny ochrzan, uwagę, wezwanie rodziców, a w bardzo dziwnych szkołach nawet policję.
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele…
Zobacz też
Przypisy
- ↑ Jak? Tego nie wie nikt