Podręcznik: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (+Obrazek. Gratulacje Grzeeesiek! Wygrałeś konkurs, teraz zgłoś się do Ostrzyciela po uprawnienia biurokraty) |
Znacznik: zrewertowane |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<div style="transform:rotate(180deg); -webkit-transform:rotate(180deg)"> |
|||
[[Plik:Case à la chefferie de Bana.jpg|thumb|200px|Albo drewniany domek, albo papierowy podręcznik. Wybór jak zwykle został dokonany za ciebie]] |
[[Plik:Case à la chefferie de Bana.jpg|thumb|200px|Albo drewniany domek, albo papierowy podręcznik. Wybór jak zwykle został dokonany za ciebie]] |
||
'''Podręcznik''' – niskiej jakości kompendium wiedzy z danej dziedziny, czytane we fragmentach przed [[egzamin]]em lub [[sprawdzian]]em. Nazwa wzięła się prawdopodobnie stąd, że jest czytany po [[Lekcja|dręczeniu]]. Podręcznik charakteryzuje się pobieżnym przedstawieniem informacji, o których zapomina się na rzecz dokładniejszych podręczników w dalszych etapach kształcenia. Nie lubią go porządni [[user]]zy, bo nie ma szukajki i [[Dzieci Neostrady|neokidy]], bo nie ma przycisku nowego tematu. |
'''Podręcznik''' – niskiej jakości kompendium wiedzy z danej dziedziny, czytane we fragmentach przed [[egzamin]]em lub [[sprawdzian]]em. Nazwa wzięła się prawdopodobnie stąd, że jest czytany po [[Lekcja|dręczeniu]]. Podręcznik charakteryzuje się pobieżnym przedstawieniem informacji, o których zapomina się na rzecz dokładniejszych podręczników w dalszych etapach kształcenia. Nie lubią go porządni [[user]]zy, bo nie ma szukajki i [[Dzieci Neostrady|neokidy]], bo nie ma przycisku nowego tematu. |
Wersja z 21:45, 20 maj 2023
Podręcznik – niskiej jakości kompendium wiedzy z danej dziedziny, czytane we fragmentach przed egzaminem lub sprawdzianem. Nazwa wzięła się prawdopodobnie stąd, że jest czytany po dręczeniu. Podręcznik charakteryzuje się pobieżnym przedstawieniem informacji, o których zapomina się na rzecz dokładniejszych podręczników w dalszych etapach kształcenia. Nie lubią go porządni userzy, bo nie ma szukajki i neokidy, bo nie ma przycisku nowego tematu.
O fatalnym stanie jakościowym podręczników świadczy fakt, że co roku muszą być poprawiane i wprowadzane ich nowe wydania.
Użycie
czytanie;nauka(może odbywać się bez czytania, badania w trakcie);- pisanie z niego ściąg na sprawdzian;
- ściąganie podczas pytania przez nauczyciela;
- walenie kolegi po głowie;
- w wielu wypadkach jako brudnopis lub obiekt, na którym można się wyżyć;
- jako talerz;
- czym by tu ognisko rozpalić… hmmm…;
- do samoobrony, jako tarcza;
- jako cel do testowania nowej wiatrówki;
- jako obciążnik zbyt lekkich plecaków;
- do rysowania;
- do zabijania much.
Podręcznik zawiera
- ładną okładkę;
- listę autorów o trudnych do wymówienia nazwiskach;
- zapaskudzoną datę wydania;[1]
- życiowe mądrości lub ładne rysunki;
pożyteczną treść(bardzo hipotetyczna teoria, niepotwierdzona);- dużo niezrozumiałego tekstu;
- zasuszone salami w roli zakładki;
- trutkę na
szczuryuczniów; - spis treści po angielsku, hiszpańsku, hebrajsku i aramejsku. W przypadku podręcznika do polskiego, także po krakrekrańsku.
Zobacz też
Przypisy
- ↑ Co do znaczą te literki p.n.e?!