Edukacja: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to Argh!. Autor wycofanej wersji to 193.59.37.216.) |
|||
Linia 18: | Linia 18: | ||
== W kulturze popularnej == |
== W kulturze popularnej == |
||
* W grze [[Ludzki żywot]] gracz ma okazję przejść cały epizod o nazwie Edukacja, który przeciętnie ma ok. 4300 poziomów. Etap ten jest znany z wielu trudności, między innymi tych, że checkpointy są co 365 etapów i nie ma zapisu w dowolnym momencie. Co gorsza, gra ma wredny system, bo choć cofamy się o 365 poziomów, to postać jest wciąż w takim stanie, w jakim była tuż przed przegraniem tych etapów. Jednak etapy te nie są skonstruowane tak, że ginie się w np. 125 etapie. Jeśli 125. etap szczególnie jest nawalony, to trzeba grać tak długo, aż dojdzie się do 365. etapu. Dopiero wtedy się można cofnąć. Można też w sumie ominąć ten temat, ale to znacznie podnosi poziom trudności gry już od samych początków omijania etapu. Dlatego zaleca się przejść ten etap. Po tych 4300 etapach można dalej być w etapie Edukacja i być w sub-etapie Odpowiedzialne Życie, ale jest to nieopłacalne, ale na pewno ułatwi grę (choć żeby być w tym etapie, trzeba mieć dużo czasu na grę i... pieniędzy. Gulp). |
* W grze [[Ludzki żywot]] gracz ma okazję przejść cały epizod o nazwie Edukacja, który przeciętnie ma ok. 4300 poziomów. Etap ten jest znany z wielu trudności, między innymi tych, że checkpointy są co 365 etapów i nie ma zapisu w dowolnym momencie. Co gorsza, gra ma wredny system, bo choć cofamy się o 365 poziomów, to postać jest wciąż w takim stanie, w jakim była tuż przed przegraniem tych etapów. Jednak etapy te nie są skonstruowane tak, że ginie się w np. 125 etapie. Jeśli 125. etap szczególnie jest nawalony, to trzeba grać tak długo, aż dojdzie się do 365. etapu. Dopiero wtedy się można cofnąć. Można też w sumie ominąć ten temat, ale to znacznie podnosi poziom trudności gry już od samych początków omijania etapu. Dlatego zaleca się przejść ten etap. Po tych 4300 etapach można dalej być w etapie Edukacja i być w sub-etapie Odpowiedzialne Życie, ale jest to nieopłacalne, ale na pewno ułatwi grę (choć żeby być w tym etapie, trzeba mieć dużo czasu na grę i... pieniędzy. Gulp). |
||
{{Szkoła}} |
|||
[[Kategoria:Socjologia]] |
[[Kategoria:Socjologia]] |
Wersja z 13:53, 31 sie 2013
We don't need no education.
We don't need no thought control.
- Pink Floyd o Edukacji
Szablon:Tzjawisko zdobywania i przyswajania wiedzy przez uczniów. Pozytywne, do czasu, aż pewnego pier, słonecznego dnia, pewien skur wprowadził przymus edukacji. Od tamtej pory, edukacja jest przejawem działań jednoznacznie negatywnych, często nie będących nawet edukacją.
Historia
Wielu uczniów polskich szkół wyraża olbrzymią nienawiść do „tego kogoś”, kto wymyśli przymus edukacji. Zapowiadają, że go zamordują, a jego śmierć będzie długa i bolesna. Jedyny ich problem polega na tym, że nie wiedzą, kim jest ten zbrodniarz. W tym momencie odsłaniam kurtynę przed mściwymi uczniami: przymus edukacji wprowadził jako pierwszy, nie kto inny, ale Fryderyk Wilhelm I Hohenzollern. Zła wiadomość jest taka, że on nie żyje od 1740. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że współpracował z Szatanem.
Narzędzia edukacji
Podstawowym narzędziem edukacji jest szkoła. Oto podstawowe rodzaje szkół:
- Szablon:Tdla najmłodszych (7-13 lat/6-12), słynna z przemocy fizycznej, którą posługują się nauczyciele terroryzując uczniów.
- Szablon:Tjedno wielkie pole bitwy, na którym uczniowie walczą z nauczycielami. Nienawiść wisi tu w powietrzu. Albo to po prostu zapach ze szkolnego kibla.
- Szablon:Tjest tu wielu kujonów, ale ponoć jest tu całkiem miło.
- Szablon:Tdla tych co wiedzą już co chcą robić w przyszłości lub totalnych matołów. Słynna z przemocy fizycznej, którą posługują się uczniowie terroryzując nauczycieli.
- Szablon:Tdla kujonów, słynne z przemocy psychicznej, którą posługują się profesorowie terroryzując studentów.
Narzędziami edukacji są również podręczniki, zeszyty, nauczyciele, obieraczki do ziemniaków i inne narzędzia przemocy fizycznej jak i psychicznej.
W kulturze popularnej
- W grze Ludzki żywot gracz ma okazję przejść cały epizod o nazwie Edukacja, który przeciętnie ma ok. 4300 poziomów. Etap ten jest znany z wielu trudności, między innymi tych, że checkpointy są co 365 etapów i nie ma zapisu w dowolnym momencie. Co gorsza, gra ma wredny system, bo choć cofamy się o 365 poziomów, to postać jest wciąż w takim stanie, w jakim była tuż przed przegraniem tych etapów. Jednak etapy te nie są skonstruowane tak, że ginie się w np. 125 etapie. Jeśli 125. etap szczególnie jest nawalony, to trzeba grać tak długo, aż dojdzie się do 365. etapu. Dopiero wtedy się można cofnąć. Można też w sumie ominąć ten temat, ale to znacznie podnosi poziom trudności gry już od samych początków omijania etapu. Dlatego zaleca się przejść ten etap. Po tych 4300 etapach można dalej być w etapie Edukacja i być w sub-etapie Odpowiedzialne Życie, ale jest to nieopłacalne, ale na pewno ułatwi grę (choć żeby być w tym etapie, trzeba mieć dużo czasu na grę i... pieniędzy. Gulp).