Ocena celująca: Różnice pomiędzy wersjami
M (dr.) |
Zupomaniak (dyskusja • edycje) (trochę takie średnie) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
== Odbiór szóstek przez uczniów == |
== Odbiór szóstek przez uczniów == |
||
*{{t|Kujon}}zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie. |
*{{t|[[Kujon]]}}zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie. |
||
*{{t|Kujonka}}przykład powyżej |
*{{t|Kujonka}}przykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem. |
||
*{{t|Dres}}ja pierdolę, o kurwa, w mordę, celujący! |
*{{t|[[Dres]]}}ja pierdolę, o kurwa, w mordę, celujący! |
||
*{{t| |
*{{t|Zwykły uczeń}}cieszy się. I tyle. |
||
⚫ | |||
*{{t|Ładna bystra laska}}chwalenie sie przez cały dzień , rozmyślanie o tym by zostać kujonką, przeliczanie średniej. |
|||
⚫ | |||
*{{t|Ładna, głupia laska}}wzrok cymbała, ignorowana przez całą klasę. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
== Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy == |
== Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy == |
||
Linia 38: | Linia 36: | ||
* [[Poradnik:Jak zostać szkolną ciotą]] |
* [[Poradnik:Jak zostać szkolną ciotą]] |
||
* [[Ocena bardzo dobra]] |
* [[Ocena bardzo dobra]] |
||
{{Przypisy}} |
|||
{{Szkoła}} |
{{Szkoła}} |
Wersja z 17:12, 20 wrz 2014
Ocena celująca, 6 – najwyższa ocena w szkole podstawowej, gimnazjum czy w szkole średniej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Zbitki trzech szóstek naraz są również celem szkolnych satanistów. Otrzymuje ją zawsze kujon za bycie kujonem i kablowanie.
Co zrobić, żeby ją dostać?
Z 6 nie ma zbędnej filozofii – nauczyciel ją daje pod przykrywką informacji wykraczających poza program szkolny, choć każdy głupi wie, że dostanie ją kujon za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: „co zrobić, żeby ją dostać?” odpowiada się: „trzeba być kujonem – innej drogi nie ma”.
Odbiór oceny przez kujona
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje nauczycielowi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry uczeń, to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6=. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić.
Odbiór szóstek przez uczniów
- Szablon:Tzachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie.
- Szablon:Tprzykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem.
- Szablon:Tja pierdolę, o kurwa, w mordę, celujący!
- Szablon:Tcieszy się. I tyle.
- Szablon:Tbierze szóstkę i wrzuca do kibla[1].
- Szablon:Twymyśla wiersze typu To szóstka. Szóstka to sześć. Trzy razy sześć to znak szatana. Ja jestem szatanem, bo dostałem 6. Chce się zabić, bo dostał celujący.
Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów:
- Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem).
- Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów i kujonek w klasie).
- Koniec lekcji – przerwa.
- Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem.
- Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki papieru toaletowego, umoczenie go.
- Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki.
- Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał.
- Zagrożenie mu śmiercią, jeśli on nakabluje na nauczyciela.
- Wypuszczenie go, śmiech.
- Kujon kabluje nauczycielom na swych napastników, ci dostają silny ochrzan, uwagę, wezwanie rodziców, a w bardzo dziwnych szkołach nawet policję.
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele...
Zobacz też
Przypisy
- ↑ Jak? Tego nie wie nikt