Sprawdzian szóstoklasisty: Różnice pomiędzy wersjami
(→Zobacz też: Usunięto kategorię Zawody z tego artykułu) |
(Małe zmiany) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|No trudny było, no... |Typowy uczeń zapytany o '''Sprawdzian szóstoklasisty'''.}} |
|||
<br> |
<br> |
||
⚫ | {{t}} - test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedze z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów obrażeń (gdy napiszesz na 0). Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier**** chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać. |
||
⚫ | |||
== Rodzaje osób piszących test == |
== Rodzaje osób piszących test == |
||
Linia 11: | Linia 10: | ||
4. Gamer - typowy gracz komputerowy, który myśli, że test to kolejny poziom jego gry. Osiąga średnio do 20 punktów.<br> |
4. Gamer - typowy gracz komputerowy, który myśli, że test to kolejny poziom jego gry. Osiąga średnio do 20 punktów.<br> |
||
5. Noob - robi sobie jaja (patrz: żarty) z testu. Większość odpowiedzi strzela. Maksymalny wynik z testu osiągnięty przez nooba to 15 punktów.<br> |
5. Noob - robi sobie jaja (patrz: żarty) z testu. Większość odpowiedzi strzela. Maksymalny wynik z testu osiągnięty przez nooba to 15 punktów.<br> |
||
6. Luzak - nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak przejdzie do gimbazy. Jego wynik można policzyć na palcach jednej ręki. |
6. Luzak - nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak przejdzie do gimbazy. Jego wynik można policzyć na palcach jednej ręki.<br> |
||
7. MacGaver - prawdziwa rzadkość wśród piszących test. On jedyny ma '''skila''' (czyt. umiejętności) do napisania testu nie powtarzając niczego. Potrafi zrobić coś z niczego (napisze rozprawkę z jednej informacji) <br> |
7. MacGaver - prawdziwa rzadkość wśród piszących test. On jedyny ma '''skila''' (czyt. umiejętności) do napisania testu nie powtarzając niczego. Potrafi zrobić coś z niczego (napisze rozprawkę z jednej informacji) <br> |
||
8. Kujon - przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów (bo inaczej lanie).<br> |
8. Kujon - przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów (bo inaczej lanie).<br> |
||
9. Mega-Kujon - Niezwykle rzadki okaz ''Kujonus-Maximus'' - kujon<sup>2</sup>. Osoba wiedząca praktycznie wszystko o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada: "Takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem. Chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów". Pisze on test na 38 punktów lub więcej. |
9. Mega-Kujon - Niezwykle rzadki okaz ''Kujonus-Maximus'' - kujon<sup>2</sup>. Osoba wiedząca praktycznie wszystko o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada: "Takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem. Chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów". Pisze on test na 38 punktów lub więcej.<br> |
||
10. Farciarz - dyslektyk, dysgraf itp. Osoby piszące w innych salach, z większą ilością czasu. Są powodem zazdrości wielu kolegów z klasy. Mimo swoich ograniczeń potrafią napisać na tyle samo punktów co ty ("No co za fart, no..." - Zwykły uczeń o farciarzu). |
10. Farciarz - dyslektyk, dysgraf itp. Osoby piszące w innych salach, z większą ilością czasu. Są powodem zazdrości wielu kolegów z klasy. Mimo swoich ograniczeń potrafią napisać na tyle samo punktów co ty ("No co za fart, no..." - Zwykły uczeń o farciarzu). |
||
== Warunki przeprowadzania == |
== Warunki przeprowadzania == |
||
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością (czyt. pod przymusem) wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 113). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby wiedzieli w którą stronę mają się oglądać po podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne jakie są dostępne (Bo pani mówiła, że trzeba przynieść...) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża |
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością (czyt. pod przymusem) wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 113). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby wiedzieli w którą stronę mają się oglądać po podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne jakie są dostępne (Bo pani mówiła, że trzeba przynieść...) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża [[Służba_Bezpieczeństwa_PRL|nauczycieli]] skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz kilka uschniętych już paprotek (u mnie tak było). Nie może również zabraknąć małej tablicy z flamastrem!<br> |
||
'''Kolejność wykonywania testowych procedur:'''<br> |
'''Kolejność wykonywania testowych procedur:'''<br> |
||
1. Przychodzisz pod salę<br> |
1. Przychodzisz pod salę<br> |
||
Linia 26: | Linia 25: | ||
5. Piszesz test jednocześnie wysyłając zakodowane wiadomości o odpowiedziach kolegom.<br> |
5. Piszesz test jednocześnie wysyłając zakodowane wiadomości o odpowiedziach kolegom.<br> |
||
6. Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.<br> |
6. Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.<br> |
||
7. Test się kończy a ty szczęśliwy |
7. Test się kończy a ty szczęśliwy uciekasz do domu.<br> |
||
Wersja z 13:37, 15 lip 2014
No trudny było, no...
- Typowy uczeń zapytany o Sprawdzian szóstoklasisty.
Szablon:T - test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedze z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów obrażeń (gdy napiszesz na 0). Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier**** chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać.
Rodzaje osób piszących test
1. Normal - pisze średnio, jego wynik to około 20 punktów.
2. Nieuk - nie potrafi napisać tekstu z tyłu (czyt. dłuższej pracy pisemnej), jego wynik to mniej niż 19 punktów.
3. Panikarz - kilka minut przed testem uświadamia sobie, że nie wie jak mnożyć i dzielić ułamki. Osoba najczęściej przebywająca koło kujona. Zdobywa średnio więcej niż 15 punktów.
4. Gamer - typowy gracz komputerowy, który myśli, że test to kolejny poziom jego gry. Osiąga średnio do 20 punktów.
5. Noob - robi sobie jaja (patrz: żarty) z testu. Większość odpowiedzi strzela. Maksymalny wynik z testu osiągnięty przez nooba to 15 punktów.
6. Luzak - nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak przejdzie do gimbazy. Jego wynik można policzyć na palcach jednej ręki.
7. MacGaver - prawdziwa rzadkość wśród piszących test. On jedyny ma skila (czyt. umiejętności) do napisania testu nie powtarzając niczego. Potrafi zrobić coś z niczego (napisze rozprawkę z jednej informacji)
8. Kujon - przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów (bo inaczej lanie).
9. Mega-Kujon - Niezwykle rzadki okaz Kujonus-Maximus - kujon2. Osoba wiedząca praktycznie wszystko o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada: "Takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem. Chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów". Pisze on test na 38 punktów lub więcej.
10. Farciarz - dyslektyk, dysgraf itp. Osoby piszące w innych salach, z większą ilością czasu. Są powodem zazdrości wielu kolegów z klasy. Mimo swoich ograniczeń potrafią napisać na tyle samo punktów co ty ("No co za fart, no..." - Zwykły uczeń o farciarzu).
Warunki przeprowadzania
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością (czyt. pod przymusem) wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 113). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby wiedzieli w którą stronę mają się oglądać po podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne jakie są dostępne (Bo pani mówiła, że trzeba przynieść...) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża nauczycieli skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz kilka uschniętych już paprotek (u mnie tak było). Nie może również zabraknąć małej tablicy z flamastrem!
Kolejność wykonywania testowych procedur:
1. Przychodzisz pod salę
2. Losujesz szczęśliwy numerek stolika
3. Siadasz na krześle, przy wyznaczonym stoliku - namierzasz kolegów z klasy
4. Dyrektor szkoły ogłasza oficjalne rozpoczęcie testu i skrobie na tablicy flamastrem godzinę zakończenia.
5. Piszesz test jednocześnie wysyłając zakodowane wiadomości o odpowiedziach kolegom.
6. Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.
7. Test się kończy a ty szczęśliwy uciekasz do domu.
Zobacz też