Sprawdzian szóstoklasisty: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→‎Zobacz też: Usunięto kategorię Zawody z tego artykułu)
(Małe zmiany)
Linia 1: Linia 1:
''Nooo, trudny był...'' - Typowy szóstoklasista o teście<br>
{{cytat|No trudny było, no... |Typowy uczeń zapytany o '''Sprawdzian szóstoklasisty'''.}}
<br>
<br>
{{t}} - test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedze z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów obrażeń (gdy napiszesz na 0). Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier**** chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać.

'''Sprawdzian szóstoklasisty''' - test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedze z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów obrażeń (gdy napiszesz na 0). Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier**** chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać.


== Rodzaje osób piszących test ==
== Rodzaje osób piszących test ==
Linia 11: Linia 10:
4. Gamer - typowy gracz komputerowy, który myśli, że test to kolejny poziom jego gry. Osiąga średnio do 20 punktów.<br>
4. Gamer - typowy gracz komputerowy, który myśli, że test to kolejny poziom jego gry. Osiąga średnio do 20 punktów.<br>
5. Noob - robi sobie jaja (patrz: żarty) z testu. Większość odpowiedzi strzela. Maksymalny wynik z testu osiągnięty przez nooba to 15 punktów.<br>
5. Noob - robi sobie jaja (patrz: żarty) z testu. Większość odpowiedzi strzela. Maksymalny wynik z testu osiągnięty przez nooba to 15 punktów.<br>
6. Luzak - nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak przejdzie do gimbazy. Jego wynik można policzyć na palcach jednej ręki.
6. Luzak - nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak przejdzie do gimbazy. Jego wynik można policzyć na palcach jednej ręki.<br>
7. MacGaver - prawdziwa rzadkość wśród piszących test. On jedyny ma '''skila''' (czyt. umiejętności) do napisania testu nie powtarzając niczego. Potrafi zrobić coś z niczego (napisze rozprawkę z jednej informacji) <br>
7. MacGaver - prawdziwa rzadkość wśród piszących test. On jedyny ma '''skila''' (czyt. umiejętności) do napisania testu nie powtarzając niczego. Potrafi zrobić coś z niczego (napisze rozprawkę z jednej informacji) <br>
8. Kujon - przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów (bo inaczej lanie).<br>
8. Kujon - przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów (bo inaczej lanie).<br>
9. Mega-Kujon - Niezwykle rzadki okaz ''Kujonus-Maximus'' - kujon<sup>2</sup>. Osoba wiedząca praktycznie wszystko o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada: "Takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem. Chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów". Pisze on test na 38 punktów lub więcej.
9. Mega-Kujon - Niezwykle rzadki okaz ''Kujonus-Maximus'' - kujon<sup>2</sup>. Osoba wiedząca praktycznie wszystko o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada: "Takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem. Chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów". Pisze on test na 38 punktów lub więcej.<br>
10. Farciarz - dyslektyk, dysgraf itp. Osoby piszące w innych salach, z większą ilością czasu. Są powodem zazdrości wielu kolegów z klasy. Mimo swoich ograniczeń potrafią napisać na tyle samo punktów co ty ("No co za fart, no..." - Zwykły uczeń o farciarzu).
10. Farciarz - dyslektyk, dysgraf itp. Osoby piszące w innych salach, z większą ilością czasu. Są powodem zazdrości wielu kolegów z klasy. Mimo swoich ograniczeń potrafią napisać na tyle samo punktów co ty ("No co za fart, no..." - Zwykły uczeń o farciarzu).


== Warunki przeprowadzania ==
== Warunki przeprowadzania ==
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością (czyt. pod przymusem) wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 113). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby wiedzieli w którą stronę mają się oglądać po podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne jakie są dostępne (Bo pani mówiła, że trzeba przynieść...) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża jurorów (nauczycieli) skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz kilka uschniętych już paprotek (u mnie tak było). Nie może również zabraknąć małej tablicy z flamastrem!<br>
Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością (czyt. pod przymusem) wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 113). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby wiedzieli w którą stronę mają się oglądać po podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne jakie są dostępne (Bo pani mówiła, że trzeba przynieść...) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża [[Służba_Bezpieczeństwa_PRL|nauczycieli]] skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz kilka uschniętych już paprotek (u mnie tak było). Nie może również zabraknąć małej tablicy z flamastrem!<br>
'''Kolejność wykonywania testowych procedur:'''<br>
'''Kolejność wykonywania testowych procedur:'''<br>
1. Przychodzisz pod salę<br>
1. Przychodzisz pod salę<br>
Linia 26: Linia 25:
5. Piszesz test jednocześnie wysyłając zakodowane wiadomości o odpowiedziach kolegom.<br>
5. Piszesz test jednocześnie wysyłając zakodowane wiadomości o odpowiedziach kolegom.<br>
6. Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.<br>
6. Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.<br>
7. Test się kończy a ty szczęśliwy (że ta Teksańska masakra się skończyła) uciekasz do domu.<br>
7. Test się kończy a ty szczęśliwy uciekasz do domu.<br>





Wersja z 13:37, 15 lip 2014

No trudny było, no...

Typowy uczeń zapytany o Sprawdzian szóstoklasisty.


Szablon:T - test sprawdzający czego nie zakułeś w szóstej klasie. Sprawdza wiedze z matematyki, polskiego, przyrody i historii. Możesz na nim zdobyć do 40 punktów obrażeń (gdy napiszesz na 0). Zazwyczaj sprawia wielkie problemy u klasowych nieuków, którzy po nim zarzucają innych takimi tekstami jak ("Coś tam napisałem, pewnie dobrze będzie...." "O ja pier**** chyba zapomniałem zaznaczyć jednej odpowiedzi.") Pokazuje Ci, że w gimbazie będziesz musiał jeszcze więcej zakuwać.

Rodzaje osób piszących test

1. Normal - pisze średnio, jego wynik to około 20 punktów.
2. Nieuk - nie potrafi napisać tekstu z tyłu (czyt. dłuższej pracy pisemnej), jego wynik to mniej niż 19 punktów.
3. Panikarz - kilka minut przed testem uświadamia sobie, że nie wie jak mnożyć i dzielić ułamki. Osoba najczęściej przebywająca koło kujona. Zdobywa średnio więcej niż 15 punktów.
4. Gamer - typowy gracz komputerowy, który myśli, że test to kolejny poziom jego gry. Osiąga średnio do 20 punktów.
5. Noob - robi sobie jaja (patrz: żarty) z testu. Większość odpowiedzi strzela. Maksymalny wynik z testu osiągnięty przez nooba to 15 punktów.
6. Luzak - nie zaznacza żadnych odpowiedzi, bo i tak przejdzie do gimbazy. Jego wynik można policzyć na palcach jednej ręki.
7. MacGaver - prawdziwa rzadkość wśród piszących test. On jedyny ma skila (czyt. umiejętności) do napisania testu nie powtarzając niczego. Potrafi zrobić coś z niczego (napisze rozprawkę z jednej informacji)
8. Kujon - przygotowywał się przez noc do testu, ale i tak do szkoły przyszedł z podręcznikiem od gramatyki. Przed takim testem każdy go potrzebuje. Jest jedynym wiarygodnym źródłem informacji w klasie. Z testu dostaje powyżej 35 punktów (bo inaczej lanie).
9. Mega-Kujon - Niezwykle rzadki okaz Kujonus-Maximus - kujon2. Osoba wiedząca praktycznie wszystko o co ją zapytają na teście. Na pytanie o trudność tekstu odpowiada: "Takiego łatwego testu chyba nigdy nie pisałem. Chyba tylko idiota by go nie napisał na więcej niż 25 punktów". Pisze on test na 38 punktów lub więcej.
10. Farciarz - dyslektyk, dysgraf itp. Osoby piszące w innych salach, z większą ilością czasu. Są powodem zazdrości wielu kolegów z klasy. Mimo swoich ograniczeń potrafią napisać na tyle samo punktów co ty ("No co za fart, no..." - Zwykły uczeń o farciarzu).

Warunki przeprowadzania

Test przeprowadzany jest w sali/hali sportowej szkoły, do której wszyscy uczniowie z wielką radością (czyt. pod przymusem) wcześniej znosili ławki i krzesła. Ławki oddalone są od siebie (w kolumnie) o około 75 cm. Przed wejściem do sali losujesz twój szczęśliwy numerek stolika (np. 13 lub 113). Od razu po tym pokazujesz kolegom numerek, aby wiedzieli w którą stronę mają się oglądać po podpowiedzi. Zasiadając w ławce wyrzucasz na stolik wszystkie przybory szkolne jakie są dostępne (Bo pani mówiła, że trzeba przynieść...) i rozsiadasz się wygodnie na twardym krześle. Wchodząc do sali od razu rzuca się w oczy loża nauczycieli skąd będą gapić się na uczniów przez kolejne 60 minut swojego skomplikowanego życia. Po ścianach rozmieszczone są zegary (zajumane wcześniej z innych sal) oraz kilka uschniętych już paprotek (u mnie tak było). Nie może również zabraknąć małej tablicy z flamastrem!
Kolejność wykonywania testowych procedur:
1. Przychodzisz pod salę
2. Losujesz szczęśliwy numerek stolika
3. Siadasz na krześle, przy wyznaczonym stoliku - namierzasz kolegów z klasy
4. Dyrektor szkoły ogłasza oficjalne rozpoczęcie testu i skrobie na tablicy flamastrem godzinę zakończenia.
5. Piszesz test jednocześnie wysyłając zakodowane wiadomości o odpowiedziach kolegom.
6. Unikasz wykrycia strażników. Przechodzisz do pisania o swoim bardzo ciekawym życiu.
7. Test się kończy a ty szczęśliwy uciekasz do domu.


Zobacz też