Ocena celująca: Różnice pomiędzy wersjami
Szymon2008 (dyskusja • edycje) M |
|||
(Nie pokazano 51 wersji utworzonych przez 37 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|oceny|[[szóstka]]}} |
|||
Ocena celująca, |
'''Ocena celująca''', '''6''' – najwyższa ocena w szkole podstawowej, [[gimnazjum]] czy w szkole średniej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Zbitki [[666 (liczba)|trzech szóstek]] naraz są również celem szkolnych satanistów. Otrzymuje ją zawsze [[kujon]] za bycie kujonem i kablowanie. |
||
==Co zrobić, żeby ją dostać?== |
== Co zrobić, żeby ją dostać? == |
||
Z 6 nie ma zbędnej [[ |
Z 6 nie ma zbędnej [[Filozofia|filozofii]] – nauczyciel ją daje pod przykrywką ''informacji wykraczających poza program szkolny'', choć każdy głupi wie, że dostanie ją [[kujon]] za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: ''co zrobić, żeby ją dostać?'' odpowiada się: „trzeba być kujonem – innej drogi nie ma”. |
||
==Odbiór oceny przez kujona== |
== Odbiór oceny przez kujona == |
||
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje [[nauczyciel]]owi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry [[uczeń]], to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6--. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić. |
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje [[nauczyciel]]owi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry [[uczeń]], to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6--. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić. |
||
==Odbiór |
== Odbiór szóstek przez uczniów == |
||
* '''[[Kujon]]''' – zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie. |
|||
* '''Kujonka''' – przykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem. |
|||
* '''[[Dres]]''' – ''k{{cenzura}}a, z ja pie{{cenzura}}olę, o k{{cenzura}}a, w mordę, celujący k{{cenzura}}a!'' |
|||
* '''Zwykły uczeń''' – cieszy się. I tyle. |
|||
* '''Lansiarz''' – zrobi niezłą wiksę z alkoholem i zaprosi kolegów. |
|||
* '''Zgrywus''' – bierze szóstkę i wrzuca do kibla<ref>Jak? Tego nie wie nikt</ref>. |
|||
* '''[[Emo]]''' – wymyśla wiersze typu ''To szóstka. Szóstka to sześć. Trzy razy sześć to znak szatana. Ja jestem szatanem, bo dostałem 6. Idę się pociąć''. Chce się zabić, bo dostał celujący. |
|||
== Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy == |
|||
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów: |
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów: |
||
# Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem) |
# Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem); |
||
# Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów w klasie) |
# Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów i kujonek w klasie); |
||
# Koniec lekcji – [[przerwa]] |
# Koniec lekcji – [[przerwa]]; |
||
# Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem |
# Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem; |
||
# Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki [[papier]]u toaletowego, umoczenie go |
# Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki [[papier]]u toaletowego, umoczenie go; |
||
# Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki |
# Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki; |
||
# Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał |
# Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał; |
||
# Obrzucenie „ośmiornicami”; |
|||
⚫ | |||
# Zagrożenie mu śmiercią, jeśli on nakabluje na nauczyciela; |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* [[ocena niedostateczna]] |
|||
* [[ocena dopuszczająca]] |
|||
* [[ocena dostateczna]] |
|||
⚫ | |||
* [[ocena bardzo dobra]] |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
* [[syn koleżanki twojej starej]] |
|||
{{przypisy}} |
|||
⚫ | |||
{{szkoła}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ |
Aktualna wersja na dzień 17:35, 15 cze 2023
Ten artykuł dotyczy oceny. Zobacz też szóstka. |
Ocena celująca, 6 – najwyższa ocena w szkole podstawowej, gimnazjum czy w szkole średniej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Zbitki trzech szóstek naraz są również celem szkolnych satanistów. Otrzymuje ją zawsze kujon za bycie kujonem i kablowanie.
Co zrobić, żeby ją dostać?[edytuj • edytuj kod]
Z 6 nie ma zbędnej filozofii – nauczyciel ją daje pod przykrywką informacji wykraczających poza program szkolny, choć każdy głupi wie, że dostanie ją kujon za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: co zrobić, żeby ją dostać? odpowiada się: „trzeba być kujonem – innej drogi nie ma”.
Odbiór oceny przez kujona[edytuj • edytuj kod]
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje nauczycielowi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry uczeń, to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6--. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić.
Odbiór szóstek przez uczniów[edytuj • edytuj kod]
- Kujon – zachwyt, dziwne uśmiechy, chrumkanie.
- Kujonka – przykład powyżej. Dodatkowo zdarzyć mogą się spontaniczne tańce, poprawianie grzywki (wyłącznie u gimbazy), krótkie rozmowy z nauczycielem.
- Dres – ka, z ja pieolę, o ka, w mordę, celujący ka!
- Zwykły uczeń – cieszy się. I tyle.
- Lansiarz – zrobi niezłą wiksę z alkoholem i zaprosi kolegów.
- Zgrywus – bierze szóstkę i wrzuca do kibla[1].
- Emo – wymyśla wiersze typu To szóstka. Szóstka to sześć. Trzy razy sześć to znak szatana. Ja jestem szatanem, bo dostałem 6. Idę się pociąć. Chce się zabić, bo dostał celujący.
Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy[edytuj • edytuj kod]
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów:
- Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem);
- Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów i kujonek w klasie);
- Koniec lekcji – przerwa;
- Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem;
- Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki papieru toaletowego, umoczenie go;
- Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki;
- Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał;
- Obrzucenie „ośmiornicami”;
- Zagrożenie mu śmiercią, jeśli on nakabluje na nauczyciela;
- Wypuszczenie go, śmiech;
- Kujon kabluje nauczycielom na swych napastników, ci dostają silny ochrzan, uwagę, wezwanie rodziców, a w bardzo dziwnych szkołach nawet policję.
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele[2].
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
- ocena niedostateczna
- ocena dopuszczająca
- ocena dostateczna
- ocena dobra
- ocena bardzo dobra
- emo
- pokemon
- syn koleżanki twojej starej