Plan lekcji: Różnice pomiędzy wersjami
M (bot wprowadza drobne poprawki) Znaczniki: przez API rewert |
Znaczniki: edytor wizualny rewert ręczny |
||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 8 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Plan lekcji''' – świstek papieru, którego zawartość jest przez [[uczeń|uczniów]] wkuwana na pamięć od początku [[wrzesień|września]]. Jest jedynym materiałem szkolnym, którego uczniowie nie są w stanie nauczyć się na pamięć, mimo iż mają na to 9 miesięcy czasu. |
'''Plan lekcji''' – świstek papieru, którego zawartość jest przez [[uczeń|uczniów]] wkuwana na pamięć od początku [[wrzesień|września]]. Jest jedynym materiałem szkolnym, którego uczniowie nie są w stanie nauczyć się na pamięć, mimo iż mają na to 9 miesięcy czasu. |
||
Pierwszy obowiązuje przez tydzień, podobnie jak dwa następne, dopiero czwarty zostaje na dłużej. Towarzyszy przez niezmiernie długi okres edukacji, zwany pierwszym semestrem. Gdy kończą się następujące po nim ferie zimowe, w tym papierowym monstrum mogą nastąpić zmiany, takie jak: wydłużenie [[lekcja|lekcji]], zwiększenie liczby przedmiotów, przesunięcie zajęć na godziny, w których lecą Twoje ulubione programy. Zmiany nigdy nie wychodzą na lepsze, gdyż [[nauczyciel|grono pedagogiczne]] nie miałoby żadnego celu w ich skracaniu czy zamianie starego, złośliwego matematyka na nową, ładną i miłą blondynkę. |
Pierwszy obowiązuje przez tydzień, podobnie jak dwa następne, dopiero czwarty zostaje na dłużej. Towarzyszy przez niezmiernie długi okres edukacji, zwany pierwszym semestrem. Gdy kończą się następujące po nim ferie zimowe, w tym papierowym monstrum mogą nastąpić zmiany, takie jak: wydłużenie [[lekcja|lekcji]], zwiększenie liczby przedmiotów, przesunięcie zajęć na godziny, w których lecą Twoje ulubione programy. Zmiany nigdy nie wychodzą na lepsze, gdyż [[nauczyciel|grono pedagogiczne]] nie miałoby żadnego celu w ich skracaniu czy zamianie starego, złośliwego matematyka na nową, ładną i miłą blondynkę. |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
== Przykładowy plan lekcji == |
== Przykładowy plan lekcji == |
||
{| border="1" width="100%" |
{| border="1" width="100%" |
||
|- |
|- style="background:limegreen; font-weight:bold;" |
||
| || Poniedziałek|| Wtorek|| Środa|| Czwartek|| Piątek |
| || Poniedziałek|| Wtorek|| Środa|| Czwartek|| Piątek |
||
|- |
|- |
||
| style="background:lightblue;"| 8:00 – 8:45 |
| style="background:lightblue;"| 8:00 – 8:45 |
||
| [[Wychowanie fizyczne|Poranne rozruszanie mięśni]] |
| [[Wychowanie fizyczne|Poranne rozruszanie mięśni]] |
||
Linia 20: | Linia 19: | ||
|- |
|- |
||
| style="background:lightblue"| 8:50 – 9:35 |
| style="background:lightblue"| 8:50 – 9:35 |
||
| [[Informatyka|Znowu ten jebany Excel]] |
| [[Informatyka (przedmiot szkolny)|Znowu ten jebany Excel]] |
||
| Kolejny polski |
| Kolejny polski |
||
| <del>Prezenty</del> [[Język angielski|Presenty]] |
| <del>Prezenty</del> [[Język angielski|Presenty]] |
||
Linia 33: | Linia 32: | ||
| Kolejna matma |
| Kolejna matma |
||
|- |
|- |
||
| |
| style="background:lightblue"| 10:45 – 11:35 |
||
| [[Historia|Powrót do przeszłości]] |
| [[Historia|Powrót do przeszłości]] |
||
| [[Język niemiecki|Ich sprechen Dojczen!]] |
| [[Język niemiecki|Ich sprechen Dojczen!]] |
||
Linia 43: | Linia 42: | ||
| [[Lekcja|Co rano, to samo]] |
| [[Lekcja|Co rano, to samo]] |
||
| [[Język polski|Znowu]]? |
| [[Język polski|Znowu]]? |
||
| [[Muzyka| |
| [[Muzyka|Eurowizja]] |
||
| [[Plastyka|Pożyczanie kredek i farbek]] |
| [[Plastyka|Pożyczanie kredek i farbek]] |
||
| [[Kółko zainteresowań|Liczenie minut do końca lekcji]] |
| [[Kółko zainteresowań|Liczenie minut do końca lekcji]] |
Aktualna wersja na dzień 17:58, 16 lis 2021
Plan lekcji – świstek papieru, którego zawartość jest przez uczniów wkuwana na pamięć od początku września. Jest jedynym materiałem szkolnym, którego uczniowie nie są w stanie nauczyć się na pamięć, mimo iż mają na to 9 miesięcy czasu.
Pierwszy obowiązuje przez tydzień, podobnie jak dwa następne, dopiero czwarty zostaje na dłużej. Towarzyszy przez niezmiernie długi okres edukacji, zwany pierwszym semestrem. Gdy kończą się następujące po nim ferie zimowe, w tym papierowym monstrum mogą nastąpić zmiany, takie jak: wydłużenie lekcji, zwiększenie liczby przedmiotów, przesunięcie zajęć na godziny, w których lecą Twoje ulubione programy. Zmiany nigdy nie wychodzą na lepsze, gdyż grono pedagogiczne nie miałoby żadnego celu w ich skracaniu czy zamianie starego, złośliwego matematyka na nową, ładną i miłą blondynkę.
Antidotum[edytuj • edytuj kod]
Popularnym środkiem neutralizującym działanie planu lekcji są wagary. Antidotum to jednak nie działa długo i ma raczej krótkodystansowe skutki. Zupełnie inaczej wygląda sprawa z zastępstwami. Media raz po raz donoszą o grupkach młodych ludzi, klęczących podczas przerw przed szkolną tablicą ogłoszeń, i wznoszących modły do nieba z prośbami o zesłanie przykrego wypadku na tę babę od chemii, mającą zaraz pytać. Prośby rzadko się spełniają.
Przykładowy plan lekcji[edytuj • edytuj kod]
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
8:00 – 8:45 | Poranne rozruszanie mięśni | Najprostszy język świata | CxH2yOy + C2H4O2 | To, co znamy z Demotywatorów | Liczenie zapałek |
8:50 – 9:35 | Znowu ten jebany Excel | Kolejny polski | Katolicyzm/Ateizm | Kolejna matema | |
9:55 – 10:40 | Całkiem łatwe regułki | Kolejny polok | Wiedza o seksie | Prawdziwa wiedza o seksie | Kolejna matma |
10:45 – 11:35 | Powrót do przeszłości | Ich sprechen Dojczen! | It's time for Africa | Znowu to pierwiastkowanie | Wykończenie fizyczne |
11:55 – 12:40 | Co rano, to samo | Znowu? | Eurowizja | Pożyczanie kredek i farbek | Liczenie minut do końca lekcji |