Ocena celująca: Różnice pomiędzy wersjami
M |
Simara1212 (dyskusja • edycje) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje [[nauczyciel]]owi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry [[uczeń]], to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6=. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić. |
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje [[nauczyciel]]owi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry [[uczeń]], to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6=. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić. |
||
== Odbiór szóstek przez uczniów == |
|||
* '''Kujon''' - zachwyt , dziwne uśmiechy , chrumkanie . |
|||
*'''Kujonka''' - pzykład powyżej dodatkowo zdażyć mogą sie spontaniczne tańce , poprawianie grzywki ( wyłącznie u gimbazy ) , krótkie rozmowy z nauczycielem . |
|||
*'''Dres''' - Ja pierdole , o kurwa , w morde celujący ! |
|||
*'''Ładna bystra laska''' - chwalenie sie przez cały dzień , rozmyślanie o tym by zostać kujonką , przeliczanie średniej . |
|||
*'''Ładna głupia laska''' - wzrok cymbała , ignorowana przez całą klasę . |
|||
*'''Zgrywus''' - bierze szóstkę i wrzuca do kibla |
|||
'''Emo''' - wymyśla wiersze typu " to szóstka . Szóstka to sześć . Trzy razy sześć to znak szatana . Ja jestem szatanem bo dostałem 6 " . Chce sie zabić bo dostał celujący |
|||
== Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy == |
== Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy == |
||
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów: |
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów: |
||
# Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem). |
# Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem). |
Wersja z 10:14, 20 wrz 2014
Ocena celująca, 6 – najwyższa ocena w szkole podstawowej, gimnazjum czy w szkole średniej. Jest ona marzeniem każdego nieuka, ale nauczyciel nie da jej za nic. Zbitki trzech szóstek naraz są również celem szkolnych satanistów. Otrzymuje ją zawsze kujon za bycie kujonem i kablowanie.
Co zrobić, żeby ją dostać?
Z 6 nie ma zbędnej filozofii – nauczyciel ją daje pod przykrywką informacji wykraczających poza program szkolny, choć każdy głupi wie, że dostanie ją kujon za podlizywanie się mu i dobrą naukę. Odpowiadając na pytanie: „co zrobić, żeby ją dostać?” odpowiada się: „trzeba być kujonem – innej drogi nie ma”.
Odbiór oceny przez kujona
Odbiór oceny celującej u kujona jest raczej pozytywny, drań dziękuje nauczycielowi za ocenę, choć tak naprawdę jest na niego niewiarygodnie zły za to, że nie dostał 6++, tylko nędzne i durne 6+. Ruszając wodzę fantazji i zakładając, że 6 otrzymał kiedyś dobry uczeń, to bardzo dobry się cieszył i nie obchodziłoby go, czy jest to 6++, 6+, 6, 6- lub 6=. Dlatego też nie ma co się dalej nad tym rozwodzić.
Odbiór szóstek przez uczniów
- Kujon - zachwyt , dziwne uśmiechy , chrumkanie .
- Kujonka - pzykład powyżej dodatkowo zdażyć mogą sie spontaniczne tańce , poprawianie grzywki ( wyłącznie u gimbazy ) , krótkie rozmowy z nauczycielem .
- Dres - Ja pierdole , o kurwa , w morde celujący !
- Ładna bystra laska - chwalenie sie przez cały dzień , rozmyślanie o tym by zostać kujonką , przeliczanie średniej .
- Ładna głupia laska - wzrok cymbała , ignorowana przez całą klasę .
- Zgrywus - bierze szóstkę i wrzuca do kibla
Emo - wymyśla wiersze typu " to szóstka . Szóstka to sześć . Trzy razy sześć to znak szatana . Ja jestem szatanem bo dostałem 6 " . Chce sie zabić bo dostał celujący
Odbiór oceny celującej kujona u reszty klasy
Odbiór 6 jest raczej negatywny, od razu każdy głowi się, jaką to dziś pułapkę na niego zorganizować. Opiszę tu typowy (lightowy) odbiór oceny celującej kujona u normalnych uczniów:
- Kujon dostaje szóstkę. Zaczyna się denerwująco zachowywać dla innych (atak śmiechu zakończony chrumknięciem).
- Teraz każdy się głowi, co mu za to zrobi (z wyjątkiem innych ewentualnych kujonów i kujonek w klasie).
- Koniec lekcji – przerwa.
- Porwanie kujona do toalety, wejście do jednej z kabin z kiblem.
- Wzięcie obecnej tam wcześniej rolki papieru toaletowego, umoczenie go.
- Obtarcie nim głowy kujona, zabezpieczenie nim jego jadaczki.
- Zamoczenie sztruksowych spodni kujona, by wyglądały tak, jakby się posikał.
- Zagrożenie mu śmiercią, jeśli on nakabluje na nauczyciela.
- Wypuszczenie go, śmiech.
- Kujon kabluje nauczycielom na swych napastników, ci dostają silny ochrzan, uwagę, wezwanie rodziców, a w bardzo dziwnych szkołach nawet policję.
Oczywiście istnieje o wiele, wiele więcej sposobów na rozprawienie się z kujonem. Takowe nie zostały tu przedstawione, bo jest ich tak wiele...