T-55

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 11:29, 3 sie 2020 autorstwa Fire Brigade (dyskusja • edycje) (Build an authentic vintage fire station! Ding ding ding! There’s a fire in town! The fire brigade drives to the scene from this detailed and realistic 1930’s fire station. Designed to fit with other modular buildings like 10211 Grand Emporium and 10185 Green Grocer, the station features rare LEGO® pieces and innovative construction techniques. It includes a ‘30s-style fire truck, 4 minifigures, a fire-dog, an opening station garage door, and a removable building roof for interior access. It als)
T-54 – poprzednik świetnego T-55

To proste jak budowa czołgu T-55

Ktokolwiek o czymś prostszym niż budowa cepa To taki jakby kałach wśród czołgów...
Znawca o T-55 T-55 – the best of the best sowieckiej technologii, radziecka Unzerstörbarewaffe[1], najnowocześniejszy czołg IV[2] generacji produkowany w Fabryce Traktorów w Charkowie[3]. Jest modernizacją równie dobrego T-54. Był rozwijany częściej niż papier toaletowy. Jego prototypy zdobywały świat w latach 1956-1957. Na wojenną ścieżkę pewnym krokiem wkroczył w 1958 r. i od tamtej pory aż do 1981 r. był produkowany codziennie w ilości 1000 egzemplarzy na dzień. Powszechnie uznany na świecie. Był wielokrotnie minowany nominowany do Pokojowej Nagrody Nobla[4]. == Wyposażenie == Posiada kamery termowizyjne, noktowizyjne, telewizyjne, światłoczułe, energooszczędne, mikrofalowe, ultrafioletowe i ruchoczułe. Posiada fabrycznie wbudowany GPS z mapami satelitarnymi całego byłego ZSRR i wszystkich państw demokracji ludowej[5]. Czołg standardowo wyposażony jest w działo standardowego radzieckiego kalibru 7,62 mm przeznaczone do niszczenia celów biegających, pełzających oraz samo-wysadzających, stacjonarny pistolet PM (Makarow) lub stacjonarną pepeszę oraz łopatkę do kopania dołów zamontowaną na karoserii. Grubość pancerza wynosi 9,72 m, jest on stworzony z włókien węglowych i szklanych przełożonych na przemian z bibułą. Jest niewidzialny dla radarów. Posiada klimatyzację, ABS, czujnik parkowania, światła przeciwmgielne i wycieraczki. Standardowo montowany szyberdach. Ma założone alufelgi na gąsienicach. Dostępne są następujące wersje kolorystyczne: oliwkowa, pustynna, czerwona oraz śnieżna. Za dodatkową opłatą dostępne odmiany „metallic” wszystkich kolorów. Zasilany benzyną, LPG lub wódką (istnieje możliwość zamontowania butli z podtlenkiem azotu) i naszpikowany nanotechnologią. == Wersje == Poza standardową wersją istnieją także wersje: * Cabrio (T-55K, ros. kабриолет – kabriolet); * Z dachem panoramicznym (T-55AK, ros. автоматическая крыша – awtomaticzeskaja krisza, automatyczny dach); * Kombi (T-55MK, ros. мото-koмби – moto-kombi); * Z działem nuklearnym (T-55A, ros. Армагеддон – Armageddon). == Ciekawostki == * Producenci T-55, Fabryka Traktorów w Charkowie planuje zastąpienie teamu BMW-Sauber w przyszłym sezonie F1, startując pod nazwą „Kharkov Pover” ze swoim najnowszym bolidem – T-90. * Fabryka Traktorów w Charkowie chciała być oficjalnym partnerem EURO 2012, lecz polskie CBA wykryło na czas nieprawidłowości i powszechną korupcję wśród pracowników firmy. * W Rosji spotykane są przedłużane T-55 w wersji limuzyn. * T-55 pomimo nazwy nie powstał w 1955 roku.

Przypisy

  1. Z niem. niezniszczalna broń
  2. Słynny amerykański Abrams czy używany przez Naszą Ojcowiznę niemiecki Leopard to czołgi dopiero III generacji
  3. Potem także w jej filiach na całej Ukrainie i w Rosji oraz na licencji w Naszej Ojcowiźnie oraz w Czechosłowacji (w tym kraju aż do dziś)
  4. Według zdradzieckich kapitalistycznych mediów T-55 przyczynił się do szerzenia wstrętnej demokracji na świecie! Ich zdaniem podczas pierwszej lepszej potyczki z jego udziałem miał tendencję do rozpadania się, dzięki czemu przeciwnicy komunizmu wygrywali bitwy bez walki. Ale ja wam towarzysze mówię – zachodnie świnie kłamią! To majstersztyk techniki!
  5. Mapy państw zachodnich należy zakupić oddzielnie