Przyroda: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
Znacznik: edytor źródłowy
 
 
(Nie pokazano 19 wersji utworzonych przez 10 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Rana_sylvatica_SC_2.jpg|thumb|Wielu ludzi czeka na lekcje dotyczące rozmnażania płciowego. Niestety pierwsze lekcje na ten temat dotyczyć będą jakże przydatnego w dorosłym życiu rozmnażania płciowego paprotników.|300px]]
{{cytat|Jutro kartkuwka z pszyrki :(((|Czwartoklasista o przyrodzie}}
'''Przyroda''' – przedmiot nauczany w szkołach podstawowych. Właściwie są to zintegrowane cztery nauki przyrodnicze: [[biologia]], [[fizyka]], [[geografia]] i [[chemia]], co daje wybuchową mieszankę działającą destrukcyjnie dla uczniów.
'''Przyroda''' – przedmiot nauczany w szkołach podstawowych. Właściwie są to zintegrowane cztery nauki przyrodnicze: [[biologia]], [[fizyka]], [[geografia]] i [[chemia]], co daje wybuchową mieszankę działającą destrukcyjnie dla uczniów.


Linia 5: Linia 7:
* '''[[Geografia]]''' – dziedzina zajmująca się wszelkimi kotlinami i depresjami. Głównym zadaniem jest torturowanie uczniów przy użyciu długiej linijki, położonej na mapie, która ponoć wskazuje jakieś Azory, a ty widzisz tylko błękitne morze.
* '''[[Geografia]]''' – dziedzina zajmująca się wszelkimi kotlinami i depresjami. Głównym zadaniem jest torturowanie uczniów przy użyciu długiej linijki, położonej na mapie, która ponoć wskazuje jakieś Azory, a ty widzisz tylko błękitne morze.
* '''[[Chemia]]''' – ulubiony przedmiot [[narkoman|niektórych uczniów]]. Zostaną na nim obejrzane, zanalizowane i zjedzone przeróżne [[Kokaina|białe proszki]] i [[Rad|fioletowe powietrza]] w słoikach.
* '''[[Chemia]]''' – ulubiony przedmiot [[narkoman|niektórych uczniów]]. Zostaną na nim obejrzane, zanalizowane i zjedzone przeróżne [[Kokaina|białe proszki]] i [[Rad|fioletowe powietrza]] w słoikach.
* '''[[Fizyka]]''' – utrapienie uczniów, powód 50% samobójstw dokonanych przez nastolatków<ref>Inni są emo i znajdą lepsze powody</ref>. Opowiada o wszystkim i niczym, od konstrukcji cukru, po filozoficzne pytania typu: "Dlaczego nie latamy". Tajemnicze wzory są na niej codziennością.
* '''[[Fizyka]]''' – utrapienie uczniów, powód 50% samobójstw dokonanych przez nastolatków<ref>Inni są emo i znajdą lepsze powody</ref>. Opowiada o wszystkim i niczym, od konstrukcji cukru, po filozoficzne pytania typu ''dlaczego nie latamy''. Tajemnicze wzory są na niej codziennością.
* '''[[Biologia]]''' – hodowanie [[Marihuana|roślinek]], [[Seks|przedłużanie gatunku]] i [[Homonculus|homonculusy]]. Przedmiot, którego większa cześć programu jest zapominana po sprawdzianie i nieużywana w życiu.
* '''[[Biologia]]''' – hodowanie [[Marihuana|roślinek]], [[Seks|przedłużanie gatunku]] i [[homunkulus]]y. Przedmiot, którego większa cześć programu jest zapominana po sprawdzianie i nieużywana w życiu.
Jako, że przyroda jest połączeniem tych wszystkich czterech herezji, a także zważając na wiek odbiorców, wszystkie szkodliwe działania zostają obniżone o 75%, co i tak razem daje niezbyt przyjemny efekt.
Jako, że przyroda jest połączeniem tych wszystkich czterech herezji, a także zważając na wiek odbiorców, wszystkie szkodliwe działania zostają obniżone o 75%, co i tak razem daje niezbyt przyjemny efekt.


== Pracowania przyrodnicza ==
== Pracownia przyrodnicza ==
Pracownia do nauki tego przedmiotu wyróżnia się na tle innych. Oto elementy, po którym ją poznasz.
Pracownia do nauki tego przedmiotu wyróżnia się na tle innych. Oto elementy, po którym ją poznasz.
* '''Akwarium lub klatka z jakimś zwierzęciem''' – złośliwe narzędzie służące do rozpraszania uwagi. No bo jak się skupić na sprawdzianie, jak widzisz gwałcące się chomiki lub ryby zjadające siebie nawzajem?
* '''Akwarium lub klatka z jakimś zwierzęciem''' – złośliwe narzędzie służące do rozpraszania uwagi. No bo jak się skupić na sprawdzianie, jak widzisz gwałcące się chomiki lub ryby zjadające siebie nawzajem?
* '''Gąszcz roślinek, szczególnie na parapetach''' – perfidne urządzenie, którego głównym zadaniem jest podbieranie tlenu<ref>Naprawdę uważasz, że fotosynteza istnieje? To tylko cześć spisku</ref> ledwo żywym uczniom, przez co okna muszą być wiecznie otwarte, nawet gdy na zewnątrz jest -50 stopni Celsjusza.
* '''Gąszcz roślinek, szczególnie na parapetach''' – perfidne urządzenie, którego głównym zadaniem jest podbieranie tlenu<ref>Naprawdę uważasz, że fotosynteza istnieje? To tylko cześć spisku</ref> ledwo żywym uczniom, przez co okna muszą być wiecznie otwarte, nawet gdy na zewnątrz jest -50 stopni Celsjusza.
* '''Stosy map''' – przedmioty używane na lekcjach związanych z geografią. Mimo, że jest ich tak dużo, nigdy nie ma tej potrzebnej, co zmusza śpiących uczniów do wędrówek do innych sal.
* '''Stosy map''' – przedmioty używane na lekcjach związanych z geografią. Mimo że jest ich tak dużo, nigdy nie ma tej potrzebnej, co zmusza śpiących uczniów do wędrówek do innych sal.
* '''Globusy, tablice z pomocami, sztuczne szkielety''' – klamoty służące do łapania kurzu, ewentualnie można rzucić globusem w nauczyciela, a szkieletem straszyć koleżanki.
* '''Globusy, tablice z pomocami, sztuczne szkielety''' – klamoty służące do łapania kurzu, ewentualnie można rzucić globusem w nauczyciela, a szkieletem straszyć koleżanki lub w wypadku [[Kujon|uczniów szczególnie uzdolnionych]] pokazywać dane kości.
*'''Atlas przyrodniczy''' – zwykle lubiany przez uczniów, bo zamiast gapić się na bezsensowną mapę kotliny małopolskiej lub stref klimatycznych w każdej chwili można przesunąć kilka kartek do przodu lub tyłu i rozpocząć edukację o [[Pornografia|układzie rozrodczym płci przeciwnej]].


== Co robić na przyrodzie ==
== Co robić na przyrodzie ==
* uczyć się (dla hardcorów)
* Uczyć się (dla hardcorów);
* hodować trawę
* hodować trawę;
* stworzyć homonculusa i pochwalić się nauczycielowi
* stworzyć homonculusa i pochwalić się nauczycielowi;
* skreślić na mapie Albanię, tłumacząc, że nie istnieje
* skreślić na mapie [[Albania|Albanię]], tłumacząc, że nie istnieje;
* obserwować klasowe zwierzę (gorzej, jeśli to żółw)
* obserwować klasowe zwierzę (gorzej, jeśli to żółw);
* pogłaskać klasowe zwierzę (gorzej, jeśli to rybki)
* pogłaskać klasowe zwierzę (gorzej, jeśli to rybki);
* nakarmić zwierzę plasteliną, i patrzeć, jak zdycha
* nakarmić zwierzę plasteliną, i patrzeć jak zdycha;
* wyrwać roślince wszystkie liście
* wyrwać roślince wszystkie liście;
* grać w [[Piłka Nożna|nogę]] globusem.


== Zobacz też ==
{{przypisy}}
* [[chemia]]
* [[fizyka]]
* [[geografia]]


{{przypisy}}
{{szkoła}}
[[Kategoria:Przedmioty szkolne]]
[[Kategoria:Przedmioty szkolne]]

Aktualna wersja na dzień 17:27, 4 wrz 2021

Wielu ludzi czeka na lekcje dotyczące rozmnażania płciowego. Niestety pierwsze lekcje na ten temat dotyczyć będą jakże przydatnego w dorosłym życiu rozmnażania płciowego paprotników.

Jutro kartkuwka z pszyrki :(((

Czwartoklasista o przyrodzie

Przyroda – przedmiot nauczany w szkołach podstawowych. Właściwie są to zintegrowane cztery nauki przyrodnicze: biologia, fizyka, geografia i chemia, co daje wybuchową mieszankę działającą destrukcyjnie dla uczniów.

Działy[edytuj • edytuj kod]

Jak wcześniej zostało wspomniane, przyroda łączy w sobie cztery nauki. Oto one:

  • Geografia – dziedzina zajmująca się wszelkimi kotlinami i depresjami. Głównym zadaniem jest torturowanie uczniów przy użyciu długiej linijki, położonej na mapie, która ponoć wskazuje jakieś Azory, a ty widzisz tylko błękitne morze.
  • Chemia – ulubiony przedmiot niektórych uczniów. Zostaną na nim obejrzane, zanalizowane i zjedzone przeróżne białe proszki i fioletowe powietrza w słoikach.
  • Fizyka – utrapienie uczniów, powód 50% samobójstw dokonanych przez nastolatków[1]. Opowiada o wszystkim i niczym, od konstrukcji cukru, po filozoficzne pytania typu dlaczego nie latamy. Tajemnicze wzory są na niej codziennością.
  • Biologia – hodowanie roślinek, przedłużanie gatunku i homunkulusy. Przedmiot, którego większa cześć programu jest zapominana po sprawdzianie i nieużywana w życiu.

Jako, że przyroda jest połączeniem tych wszystkich czterech herezji, a także zważając na wiek odbiorców, wszystkie szkodliwe działania zostają obniżone o 75%, co i tak razem daje niezbyt przyjemny efekt.

Pracownia przyrodnicza[edytuj • edytuj kod]

Pracownia do nauki tego przedmiotu wyróżnia się na tle innych. Oto elementy, po którym ją poznasz.

  • Akwarium lub klatka z jakimś zwierzęciem – złośliwe narzędzie służące do rozpraszania uwagi. No bo jak się skupić na sprawdzianie, jak widzisz gwałcące się chomiki lub ryby zjadające siebie nawzajem?
  • Gąszcz roślinek, szczególnie na parapetach – perfidne urządzenie, którego głównym zadaniem jest podbieranie tlenu[2] ledwo żywym uczniom, przez co okna muszą być wiecznie otwarte, nawet gdy na zewnątrz jest -50 stopni Celsjusza.
  • Stosy map – przedmioty używane na lekcjach związanych z geografią. Mimo że jest ich tak dużo, nigdy nie ma tej potrzebnej, co zmusza śpiących uczniów do wędrówek do innych sal.
  • Globusy, tablice z pomocami, sztuczne szkielety – klamoty służące do łapania kurzu, ewentualnie można rzucić globusem w nauczyciela, a szkieletem straszyć koleżanki lub w wypadku uczniów szczególnie uzdolnionych pokazywać dane kości.
  • Atlas przyrodniczy – zwykle lubiany przez uczniów, bo zamiast gapić się na bezsensowną mapę kotliny małopolskiej lub stref klimatycznych w każdej chwili można przesunąć kilka kartek do przodu lub tyłu i rozpocząć edukację o układzie rozrodczym płci przeciwnej.

Co robić na przyrodzie[edytuj • edytuj kod]

  • Uczyć się (dla hardcorów);
  • hodować trawę;
  • stworzyć homonculusa i pochwalić się nauczycielowi;
  • skreślić na mapie Albanię, tłumacząc, że nie istnieje;
  • obserwować klasowe zwierzę (gorzej, jeśli to żółw);
  • pogłaskać klasowe zwierzę (gorzej, jeśli to rybki);
  • nakarmić zwierzę plasteliną, i patrzeć jak zdycha;
  • wyrwać roślince wszystkie liście;
  • grać w nogę globusem.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. Inni są emo i znajdą lepsze powody
  2. Naprawdę uważasz, że fotosynteza istnieje? To tylko cześć spisku