Gimnazjum: Różnice pomiędzy wersjami
Zupomaniak (dyskusja • edycje) M |
|||
Linia 31: | Linia 31: | ||
<!-- Nie dodawać tu nic nowego. Patrz: Dyskusja --> |
<!-- Nie dodawać tu nic nowego. Patrz: Dyskusja --> |
||
* Siema, [[gej]]ku |
* ''Siema, [[gej]]ku'', |
||
* Hejka! |
* ''Hejka!'', |
||
* Żal |
* ''Żal!!!!11'', |
||
* Trzecia be była najlepsza klasą a wy byliście lamusy |
* ''Trzecia be była najlepsza klasą a wy byliście lamusy!!'', |
||
* A w domu wszyscy zdrowi |
* ''A w domu wszyscy zdrowi?'', |
||
* Co ty, w mordę jebana, wyprawiasz? |
* ''Co ty, w mordę jebana, wyprawiasz?'', |
||
* [[Upojenie alkoholowe|Upierdoliłeś się]]! |
* ''[[Upojenie alkoholowe|Upierdoliłeś się]]!'', |
||
* Wypierdalaj |
* ''Wypierdalaj'', |
||
* No to fajnie |
* ''No to fajnie'', |
||
* Spłyń |
* ''Spłyń'', |
||
* Żal to ty masz w spodniach |
* ''Żal to ty masz w spodniach'', |
||
* <del>Znalazłem fajna stronę z pornolami www. |
* <del>''Znalazłem fajna stronę z pornolami www.nonsenso…''</del>, <small>Tego nasz reporter wcale nie usłyszał!!!</small> |
||
* Twój stary |
* ''Twój stary'', |
||
* LOL |
* ''LOL'', |
||
* Chowaj blanta! Facetka idzie! |
* ''Chowaj blanta! Facetka idzie!'', |
||
* Twoja stara to Afryka, a twój stary po niej bryka |
* ''Twoja stara to Afryka, a twój stary po niej bryka'', |
||
* Czemu nie grałeś wczoraj w CS-a, kutafonie? |
* ''Czemu nie grałeś wczoraj w CS-a, kutafonie?'', |
||
* Heheszky |
* ''Heheszky'', |
||
* Jaki masz level psie? |
* ''Jaki masz level psie?'', |
||
* Weź, wyjdź |
* ''Weź, wyjdź'', |
||
* Patrz się na mnie, jak do ciebie, k{{cenzura3}}a mówię! No i na {{cenzura3}} się patrzysz? |
* ''Patrz się na mnie, jak do ciebie, k{{cenzura3}}a mówię! No i na ch{{cenzura3}} się patrzysz?'', |
||
* Sklej wary łapsie |
* ''Sklej wary łapsie'', |
||
* Ale z ciebie parówa |
* ''Ale z ciebie parówa'', |
||
* Aha |
* ''Aha'', |
||
* Uhu |
* ''Uhu'', |
||
* Taki kozak z ciebie? |
* ''Taki kozak z ciebie?'', |
||
* Ale kozak |
* ''Ale kozak'', |
||
* Wyjebać ci? |
* ''Wyjebać ci?'', |
||
* Oho |
* ''Oho!'', |
||
* Milcz jak do mnie mówisz |
* ''Milcz jak do mnie mówisz'', |
||
* Jesteś zjebany jak paczka gwoździ |
* ''Jesteś zjebany jak paczka gwoździ'', |
||
* JUTRO MELANŻ |
* ''JUTRO MELANŻ!!!1111'', |
||
* Ale wczoraj się najebałem na melanżu |
* ''Ale wczoraj się najebałem na melanżu!'', |
||
* Jaki masz lvl w LoL'u? |
* ''Jaki masz lvl w LoL'u?'', |
||
* Jaki żaaal! |
* ''Jaki żaaal!'', |
||
* Dasz spisać z matmy? |
* ''Dasz spisać z matmy?'', |
||
* Zamknij ryło! |
* ''Zamknij ryło!'', |
||
* Masz szluga? |
* ''Masz szluga?'', |
||
* Aha nom ok żal |
* ''Aha nom ok żal'', |
||
* Daj kamienia! |
* ''Daj kamienia!'', |
||
* Ale urwał! Ale to było dobre! |
* ''Ale urwał! Ale to było dobre!'', |
||
* Dobry Mudżyn z Afrika! |
* ''Dobry Mudżyn z Afrika!'', |
||
* Fajne masz cycki |
* ''Fajne masz cycki'', |
||
* Jestem hardkorem! |
* ''Jestem hardkorem!'', |
||
* Żal.pl |
* ''Żal.pl'', |
||
* YOLO |
* ''YOLO'', |
||
* E, synek! |
* ''E, synek!'', |
||
* Łykaj |
* ''Łykaj pałę Dziadka Mroza!'', |
||
* Japa, koniu! |
* ''Japa, koniu!'', |
||
* Nurkuj |
* ''Nurkuj!'', |
||
* Ta od matmy jest pojebana! |
* ''Ta od matmy jest pojebana!'', |
||
* Nie doruchali cię? |
* ''Nie doruchali cię?'', |
||
* K{{cenzura3}}a, nie mam już np! |
* ''K{{cenzura3}}a, nie mam już np!'', |
||
* Nie będzie kartkówki, co nie? |
* ''Nie będzie kartkówki, co nie?'', |
||
* Wypierdalaj prostować banany! |
* ''Wypierdalaj prostować banany!'', |
||
* |
* ''Przenieśmy kartkufke!'', |
||
* Rób mi [[laska|lachę]]! |
* ''Rób mi [[laska|lachę]]!'', |
||
* Hyhyhyhyhy hehehehehhehe! |
* ''Hyhyhyhyhy hehehehehhehe!'', |
||
* Ej koleś |
* ''Ej koleś!'', |
||
* Siemano stary |
* ''Siemano stary!'', |
||
* Hokus pokus, czary mary |
* ''Hokus pokus, czary mary twoja stara to twój stary!'', |
||
* Zróbmy sobie selfie |
* ''Zróbmy sobie selfie!''. |
||
Nasz reporter nie zdołał nagrać więcej, gdyż został wyrzucony z korytarza na odległość 15 metrów poniżej poziomu [[Piekło|piekła]]. |
Nasz reporter nie zdołał nagrać więcej, gdyż został wyrzucony z korytarza na odległość 15 metrów poniżej poziomu [[Piekło|piekła]]. |
Wersja z 00:41, 13 sty 2015
Gimnazjum. Błąd w systemie.
- Jeden z artykułów Sieci o tym czymś
Szablon:Tmiejsce reedukacji nieletnich bandytów, handlu roślinkami oraz picia napojów produkcji ojczystej. Większość uczniów traktuje je jako okres przejściowy i ma naukę w głębokim poważaniu. Część z nich przypomina sobie o czymś takim jak podręczniki i nauka dopiero wtedy, kiedy grozi im oddelegowanie z tej jakże wychowującej (albo i nie) placówki.
Czym jest gimnazjum
Większość gimnazjów to wielkie zbiorowiska dresiarzy, gimbusów, idiotów, debili, luzaków, emo, dzieci neo, pokemonów, kindermetali, pedałów, kindergotów i maniaków Tokio Hotel, Blog 27, Epulsa, GTA, Metina, Margonema, Minecrafta, LoL'a czy CS'a. Uczy się ich nieco bardziej zaawansowanej wiedzy, niż w szkole podstawowej i w przedszkolu. Gimnazjum składa się z trzech klas, każda z innym poziomem trudności. Generalnie poziom wiedzy uczniów drastycznie spada wraz z każdą kolejną klasą, aż w końcu stają się głupsi niż przed podstawówką.
50% inteligencji polskiej uważa, iż gimnazja należy zburzyć, spalić, zaorać i posypać solą, żeby nigdy więcej się nie odrodziły. Drugie 50% uważa gimnazja za świętość na której opiera się nasza cywilizacja.Trzecie 50% nie ma zdania jak statystyczny Polak podczas wyborów samorządowych.
Podstawa programowa
- Szablon:Tuczniowie powtarzają wiadomości ze szkoły podstawowej i uczą się jarać szlugi. Urządzają wypady na ruiny i inne tego typu miejsca w celu integracji z pomocą środków odurzających, najczęściej wódki. Wreszcie zaczynają rozróżniać wódkę od spirytusu!
- Szablon:Tna wyższym stopniu zaawansowania gimnazjaliści powtarzają wiadomości z pierwszej klasy, dołączając do nich zaawansowane popijanie wódy przed lekcjami, a także po nich. Uczą się też, jak zdobywać zioła.
- Szablon:Tuczniowie powtarzają wiadomości zdobyte dotychczas w gimnazjum... Zazwyczaj kończy się to nagminną absencją spowodowaną kacem, bądź – w cięższych przypadkach – niemożnością znalezienia drogi do szkoły. Powód jest prosty: Polak nie kaktus, pić musi.
Ostatnio, w ramach reformy, gimnazjum wzbogaciło się o program szkolenia galerianek, jedyna szybka odpowiedź na bezrobocie i zapotrzebowanie rynku. Ze względu na to, że lekcje są wyłącznie teoretyczne, ochotnicy i ochotniczki prowadzą czasami zajęcia praktyczne uzupełniające o marketingowej nazwie „słoneczko”.
Cykl edukacyjny przeciętnego gimnazjalisty wygląda następująco:
- pierwsza klasa;
- powtarzanie pierwszej klasy;
- druga klasa;
- powtarzanie drugiej klasy;
- trzecia klasa;
- absolwent[1].
Podsumowując, absolwent gimnazjum opanowuje podstawową wiedzę w dziedzinie stawania się żulem, którą rozwija w szkole średniej.
Słownictwo
Nonsensopedia wysłała swojego reportera do jednego z gimnazjów, by zbadać słownictwo uczniów. Oto co słychać na korytarzach:
- Siema, gejku,
- Hejka!,
- Żal!!!!11,
- Trzecia be była najlepsza klasą a wy byliście lamusy!!,
- A w domu wszyscy zdrowi?,
- Co ty, w mordę jebana, wyprawiasz?,
- Upierdoliłeś się!,
- Wypierdalaj,
- No to fajnie,
- Spłyń,
- Żal to ty masz w spodniach,
Znalazłem fajna stronę z pornolami www.nonsenso…, Tego nasz reporter wcale nie usłyszał!!!- Twój stary,
- LOL,
- Chowaj blanta! Facetka idzie!,
- Twoja stara to Afryka, a twój stary po niej bryka,
- Czemu nie grałeś wczoraj w CS-a, kutafonie?,
- Heheszky,
- Jaki masz level psie?,
- Weź, wyjdź,
- Patrz się na mnie, jak do ciebie, ka mówię! No i na ch się patrzysz?,
- Sklej wary łapsie,
- Ale z ciebie parówa,
- Aha,
- Uhu,
- Taki kozak z ciebie?,
- Ale kozak,
- Wyjebać ci?,
- Oho!,
- Milcz jak do mnie mówisz,
- Jesteś zjebany jak paczka gwoździ,
- JUTRO MELANŻ!!!1111,
- Ale wczoraj się najebałem na melanżu!,
- Jaki masz lvl w LoL'u?,
- Jaki żaaal!,
- Dasz spisać z matmy?,
- Zamknij ryło!,
- Masz szluga?,
- Aha nom ok żal,
- Daj kamienia!,
- Ale urwał! Ale to było dobre!,
- Dobry Mudżyn z Afrika!,
- Fajne masz cycki,
- Jestem hardkorem!,
- Żal.pl,
- YOLO,
- E, synek!,
- Łykaj pałę Dziadka Mroza!,
- Japa, koniu!,
- Nurkuj!,
- Ta od matmy jest pojebana!,
- Nie doruchali cię?,
- Ka, nie mam już np!,
- Nie będzie kartkówki, co nie?,
- Wypierdalaj prostować banany!,
- Przenieśmy kartkufke!,
- Rób mi lachę!,
- Hyhyhyhyhy hehehehehhehe!,
- Ej koleś!,
- Siemano stary!,
- Hokus pokus, czary mary twoja stara to twój stary!,
- Zróbmy sobie selfie!.
Nasz reporter nie zdołał nagrać więcej, gdyż został wyrzucony z korytarza na odległość 15 metrów poniżej poziomu piekła.
Jak rozpoznać pierwszaka
Wbrew pozorom, bardzo łatwo jest rozpoznać pierwszaka, zwłaszcza w pierwszych tygodniach szkoły. Można go poznać po pewnych zachowaniach. A oto one:
- Cały czas rozgląda się po szkole, żeby zapamiętać drogę z sali 304 do łazienki i ze sklepiku na salę gimnastyczną.
- Nigdy nie chodzi samotnie, żeby się nie zgubić.
- Czyta różne plakaty i ścienne gazetki szkolne, które wiszą w szkole od kilku dobrych lat i których nikt nigdy nie czyta.
- Robi sobie nieskończoną ilość klasowych sweet foci i dodaje na Fejsa z podpisem „1a tHe bEsT FoReVeR <333 KoooChaM WaS :** gŁuPoLe”.
- Kiedy widzi na ulicy młodszych o rok od siebie szóstoklasistów, nie może powstrzymać się od komentarza „boshe, jakie dzieci”.
- Ma dobre stosunki z nauczycielami.
- Dziewczyny dzień po rozpoczęciu roku farbują sobie włosy na najbardziej oczojebny z możliwych kolor włosów, żeby czuć się „TrEnDy TeeNs”.
- Kiedy ma już za sobą pierwszy semestr bez zagrożeń, podobnie jak wcześniej trzyma się kolegów i zaczyna prosić starszych kolegów o obicie swojego pierwszakowego łba. Możliwe podteksty :
- Ej, a w domu wszyscy zdrowi? - Niedojebany jesteś !
- Powyższy punkt kończy się kolejną wizytą czwórki rodziców u dyrektora, gdzie przeważają skargi.
Depresyjne zachowania uczniów
Presja otoczenia oraz wymagania nauczycieli stwarzają w umysłach młodych ludzi skomplikowane reakcje chemiczno-elektryczne w mózgu, czego wynikiem są futurystyczne pomysły. Niektóre z nich, np. skakanie z powyżej parteru przez okno czy uleganie wpływom kultury emo kończą się nieoczekiwaną wizytą w kostnicy. Nadpobudliwość depresyjna uczniów objawia się rzucaniem wszelkimi niebezpiecznymi przedmiotami[2] w szanowne grono rady pedagogicznej, zamykaniem szatniarki w szatni i pokazywaniem jej języka. Chęć powrotu do domu, do swojego kochanego komputera i do niszczenia Wikipedii skłania uczniów do symulacji różnorodnych chorób począwszy od bólu brzucha i gorączki, skończywszy na świńskiej grypie, albo nawet i AIDS.
Zobacz też
Przypisy