Przyroda: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Mr obornik (dyskusja • edycje) |
|||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Rana_sylvatica_SC_2.jpg|thumb|Wielu ludzi czeka na lekcje dotyczące rozmnażania płciowego.|300px]] |
[[Plik:Rana_sylvatica_SC_2.jpg|thumb|Wielu ludzi czeka na lekcje dotyczące rozmnażania płciowego. Niestety pierwsze lekcje na ten temat dotyczyć będą jakże przydatnego w dorosłym życiu rozmnażania płciowego paprotników.|300px]] |
||
{{cytat|Jutro kartkuwka z pszyrki :(((|Czwartoklasista o przyrodzie}} |
{{cytat|Jutro kartkuwka z pszyrki :(((|Czwartoklasista o przyrodzie}} |
||
'''Przyroda''' – przedmiot nauczany w szkołach podstawowych. Właściwie są to zintegrowane cztery nauki przyrodnicze: [[biologia]], [[fizyka]], [[geografia]] i [[chemia]], co daje wybuchową mieszankę działającą destrukcyjnie dla uczniów. |
'''Przyroda''' – przedmiot nauczany w szkołach podstawowych. Właściwie są to zintegrowane cztery nauki przyrodnicze: [[biologia]], [[fizyka]], [[geografia]] i [[chemia]], co daje wybuchową mieszankę działającą destrukcyjnie dla uczniów. |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
* '''Akwarium lub klatka z jakimś zwierzęciem''' – złośliwe narzędzie służące do rozpraszania uwagi. No bo jak się skupić na sprawdzianie, jak widzisz gwałcące się chomiki lub ryby zjadające siebie nawzajem? |
* '''Akwarium lub klatka z jakimś zwierzęciem''' – złośliwe narzędzie służące do rozpraszania uwagi. No bo jak się skupić na sprawdzianie, jak widzisz gwałcące się chomiki lub ryby zjadające siebie nawzajem? |
||
* '''Gąszcz roślinek, szczególnie na parapetach''' – perfidne urządzenie, którego głównym zadaniem jest podbieranie tlenu<ref>Naprawdę uważasz, że fotosynteza istnieje? To tylko cześć spisku</ref> ledwo żywym uczniom, przez co okna muszą być wiecznie otwarte, nawet gdy na zewnątrz jest -50 stopni Celsjusza. |
* '''Gąszcz roślinek, szczególnie na parapetach''' – perfidne urządzenie, którego głównym zadaniem jest podbieranie tlenu<ref>Naprawdę uważasz, że fotosynteza istnieje? To tylko cześć spisku</ref> ledwo żywym uczniom, przez co okna muszą być wiecznie otwarte, nawet gdy na zewnątrz jest -50 stopni Celsjusza. |
||
* '''Stosy map''' – przedmioty używane na lekcjach związanych z geografią. Mimo |
* '''Stosy map''' – przedmioty używane na lekcjach związanych z geografią. Mimo że jest ich tak dużo, nigdy nie ma tej potrzebnej, co zmusza śpiących uczniów do wędrówek do innych sal. |
||
* '''Globusy, tablice z pomocami, sztuczne szkielety''' – klamoty służące do łapania kurzu, ewentualnie można rzucić globusem w nauczyciela, a szkieletem straszyć koleżanki lub w wypadku [[Kujon|uczniów szczególnie uzdolnionych]] pokazywać dane kości. |
* '''Globusy, tablice z pomocami, sztuczne szkielety''' – klamoty służące do łapania kurzu, ewentualnie można rzucić globusem w nauczyciela, a szkieletem straszyć koleżanki lub w wypadku [[Kujon|uczniów szczególnie uzdolnionych]] pokazywać dane kości. |
||
*'''Atlas przyrodniczy''' – zwykle lubiany przez uczniów, bo zamiast gapić się na bezsensowną mapę kotliny małopolskiej lub stref klimatycznych w każdej chwili można przesunąć kilka kartek do przodu lub tyłu i rozpocząć edukację o [[Pornografia|układzie rozrodczym płci przeciwnej]]. |
*'''Atlas przyrodniczy''' – zwykle lubiany przez uczniów, bo zamiast gapić się na bezsensowną mapę kotliny małopolskiej lub stref klimatycznych w każdej chwili można przesunąć kilka kartek do przodu lub tyłu i rozpocząć edukację o [[Pornografia|układzie rozrodczym płci przeciwnej]]. |
||
Linia 29: | Linia 29: | ||
* wyrwać roślince wszystkie liście; |
* wyrwać roślince wszystkie liście; |
||
* grać w [[Piłka Nożna|nogę]] globusem. |
* grać w [[Piłka Nożna|nogę]] globusem. |
||
== Zobacz też == |
|||
* [[chemia]] |
|||
* [[fizyka]] |
|||
* [[geografia]] |
|||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Aktualna wersja na dzień 16:27, 4 wrz 2021
Jutro kartkuwka z pszyrki :(((
- Czwartoklasista o przyrodzie
Przyroda – przedmiot nauczany w szkołach podstawowych. Właściwie są to zintegrowane cztery nauki przyrodnicze: biologia, fizyka, geografia i chemia, co daje wybuchową mieszankę działającą destrukcyjnie dla uczniów.
Działy[edytuj • edytuj kod]
Jak wcześniej zostało wspomniane, przyroda łączy w sobie cztery nauki. Oto one:
- Geografia – dziedzina zajmująca się wszelkimi kotlinami i depresjami. Głównym zadaniem jest torturowanie uczniów przy użyciu długiej linijki, położonej na mapie, która ponoć wskazuje jakieś Azory, a ty widzisz tylko błękitne morze.
- Chemia – ulubiony przedmiot niektórych uczniów. Zostaną na nim obejrzane, zanalizowane i zjedzone przeróżne białe proszki i fioletowe powietrza w słoikach.
- Fizyka – utrapienie uczniów, powód 50% samobójstw dokonanych przez nastolatków[1]. Opowiada o wszystkim i niczym, od konstrukcji cukru, po filozoficzne pytania typu dlaczego nie latamy. Tajemnicze wzory są na niej codziennością.
- Biologia – hodowanie roślinek, przedłużanie gatunku i homunkulusy. Przedmiot, którego większa cześć programu jest zapominana po sprawdzianie i nieużywana w życiu.
Jako, że przyroda jest połączeniem tych wszystkich czterech herezji, a także zważając na wiek odbiorców, wszystkie szkodliwe działania zostają obniżone o 75%, co i tak razem daje niezbyt przyjemny efekt.
Pracownia przyrodnicza[edytuj • edytuj kod]
Pracownia do nauki tego przedmiotu wyróżnia się na tle innych. Oto elementy, po którym ją poznasz.
- Akwarium lub klatka z jakimś zwierzęciem – złośliwe narzędzie służące do rozpraszania uwagi. No bo jak się skupić na sprawdzianie, jak widzisz gwałcące się chomiki lub ryby zjadające siebie nawzajem?
- Gąszcz roślinek, szczególnie na parapetach – perfidne urządzenie, którego głównym zadaniem jest podbieranie tlenu[2] ledwo żywym uczniom, przez co okna muszą być wiecznie otwarte, nawet gdy na zewnątrz jest -50 stopni Celsjusza.
- Stosy map – przedmioty używane na lekcjach związanych z geografią. Mimo że jest ich tak dużo, nigdy nie ma tej potrzebnej, co zmusza śpiących uczniów do wędrówek do innych sal.
- Globusy, tablice z pomocami, sztuczne szkielety – klamoty służące do łapania kurzu, ewentualnie można rzucić globusem w nauczyciela, a szkieletem straszyć koleżanki lub w wypadku uczniów szczególnie uzdolnionych pokazywać dane kości.
- Atlas przyrodniczy – zwykle lubiany przez uczniów, bo zamiast gapić się na bezsensowną mapę kotliny małopolskiej lub stref klimatycznych w każdej chwili można przesunąć kilka kartek do przodu lub tyłu i rozpocząć edukację o układzie rozrodczym płci przeciwnej.
Co robić na przyrodzie[edytuj • edytuj kod]
- Uczyć się (dla hardcorów);
- hodować trawę;
- stworzyć homonculusa i pochwalić się nauczycielowi;
- skreślić na mapie Albanię, tłumacząc, że nie istnieje;
- obserwować klasowe zwierzę (gorzej, jeśli to żółw);
- pogłaskać klasowe zwierzę (gorzej, jeśli to rybki);
- nakarmić zwierzę plasteliną, i patrzeć jak zdycha;
- wyrwać roślince wszystkie liście;
- grać w nogę globusem.