Informatyka: Różnice pomiędzy wersjami
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (trochę na początku) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Informatyka''' – dziedzina nauki, której szczytowymi osiągnięciami są [[gra komputerowa|gry komputerowe]] i darmowe [[pornografia|porno]] w [[Internet|Internecie]]. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są [[ |
'''Informatyka''' – dziedzina nauki, której szczytowymi osiągnięciami są [[gra komputerowa|gry komputerowe]] polegające na klikanie w ciastko milion razy i darmowe [[pornografia|porno]] w [[Internet|Internecie]]. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są [[informatyk]]ami. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. |
||
== Informatyka w szkole == |
== Informatyka w szkole == |
Wersja z 19:50, 25 lip 2021
Informatyka – dziedzina nauki, której szczytowymi osiągnięciami są gry komputerowe polegające na klikanie w ciastko milion razy i darmowe porno w Internecie. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są informatykami. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje.
Informatyka w szkole
Informatyka w szkole (nazywana dawniej również zajęciami komputerowymi) opiera się głównie na uczeniu o Excelu oraz pisaniu kartkówek. Raz na pół roku uczniowie mogą włączyć komputer i zobaczyć, jak wygląda ich system operacyjny (o ile w sali informatycznej w ogóle są komputery). Dla uczniów lekcja o tyle atrakcyjna, iż przy zerowej frekwencji dostaje się ocenę celującą. Materiał różnorodny, zależy od tego, czy placówka ma klawiaturę, czy myszkę (sporadycznie występują przypadki obu urządzeń). W kręgach bogatych dzieci multimilionerów krąży legenda, że kiedyś głośniki działały i były dobrze podłączone do komputera.
Przebieg lekcji
- Włączenie komputerów. Tu zwykle jest kres możliwości uczniów.
- Obsługa Painta, Notatnika i innych zaawansowanych edytorów.
- Gra w Liero albo Icy Tower, tylko to działa na szkolnym sprzęcie.
- Próba włączenia przeglądarki, zamiast strony startowej niespodzianka – Opiekun Ucznia blokuje strony Microsoftu.
- Koniec lekcji.
Zobacz też
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.