Informatyka: Różnice pomiędzy wersjami
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa Typowekonto; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Expert3222.) Znacznik: rewert |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
=== Przebieg lekcji === |
=== Przebieg lekcji === |
||
# Włączenie komputerów. Tu zwykle |
# Włączenie komputerów. Tu zwykle jest kres możliwości uczniów. |
||
# Obsługa [[Microsoft Paint|Painta]], [[Notatnik]]a i innych zaawansowanych edytorów. |
# Obsługa [[Microsoft Paint|Painta]], [[Notatnik]]a i innych zaawansowanych edytorów. |
||
# Gra w [[Liero]] albo [[Icy Tower]], tylko to działa na szkolnym sprzęcie. |
# Gra w [[Liero]] albo [[Icy Tower]], tylko to działa na szkolnym sprzęcie. |
Wersja z 20:47, 26 sie 2020
Informatyka – dziedzina nauki, której szczytowymi osiągnięciami są gry komputerowe i darmowe porno w Internecie. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są Informatykami. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. Często zapominają, że istnieje coś takiego jak jedzenie, rodzina i sen. Główne zajęcia informatyka to pisanie niepoprawnych programów, dowodzenie poprawności swoich programów i wymyślanie coraz to bardziej skomplikowanych, trudnych do zrozumienia języków programowania.
Informatyka w szkole
Informatyka w szkole (nazywana dawniej również zajęciami komputerowymi) opiera się głównie na uczeniu o Excelu oraz pisaniu kartkówek. Raz na pół roku uczniowie mogą włączyć komputer i zobaczyć, jak wygląda ich system operacyjny (o ile w sali informatycznej w ogóle są komputery). Dla uczniów lekcja o tyle atrakcyjna, iż przy zerowej frekwencji dostaje się ocenę celującą. Materiał różnorodny, zależy od tego, czy placówka ma klawiaturę, czy myszkę (sporadycznie występują przypadki obu urządzeń). W kręgach bogatych dzieci multimilionerów krąży legenda, że kiedyś głośniki działały i były dobrze podłączone do komputera.
Przebieg lekcji
- Włączenie komputerów. Tu zwykle jest kres możliwości uczniów.
- Obsługa Painta, Notatnika i innych zaawansowanych edytorów.
- Gra w Liero albo Icy Tower, tylko to działa na szkolnym sprzęcie.
- Próba włączenia przeglądarki, zamiast strony startowej niespodzianka – Opiekun Ucznia blokuje strony Microsoftu.
- Koniec lekcji.
Zobacz też
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.