Informatyka: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (trochę na początku)
Linia 1: Linia 1:
'''Informatyka''' – dziedzina nauki, której szczytowymi osiągnięciami są [[gra komputerowa|gry komputerowe]] i darmowe [[pornografia|porno]] w [[Internet|Internecie]]. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są [[Informatyk]]ami. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. Często zapominają, że istnieje coś takiego jak jedzenie, rodzina i sen. Główne zajęcia informatyka to pisanie niepoprawnych [[program]]ów, dowodzenie poprawności swoich programów i wymyślanie coraz to bardziej skomplikowanych, trudnych do zrozumienia [[Język programowania|języków programowania]].
'''Informatyka''' – dziedzina nauki, której szczytowymi osiągnięciami są [[gra komputerowa|gry komputerowe]] polegające na klikanie w ciastko milion razy i darmowe [[pornografia|porno]] w [[Internet|Internecie]]. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są [[informatyk]]ami. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje.


== Informatyka w szkole ==
== Informatyka w szkole ==

Wersja z 19:50, 25 lip 2021

Informatyka – dziedzina nauki, której szczytowymi osiągnięciami są gry komputerowe polegające na klikanie w ciastko milion razy i darmowe porno w Internecie. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są informatykami. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje.

Informatyka w szkole

Informatyka w szkole (nazywana dawniej również zajęciami komputerowymi) opiera się głównie na uczeniu o Excelu oraz pisaniu kartkówek. Raz na pół roku uczniowie mogą włączyć komputer i zobaczyć, jak wygląda ich system operacyjny (o ile w sali informatycznej w ogóle są komputery). Dla uczniów lekcja o tyle atrakcyjna, iż przy zerowej frekwencji dostaje się ocenę celującą. Materiał różnorodny, zależy od tego, czy placówka ma klawiaturę, czy myszkę (sporadycznie występują przypadki obu urządzeń). W kręgach bogatych dzieci multimilionerów krąży legenda, że kiedyś głośniki działały i były dobrze podłączone do komputera.

Przebieg lekcji

  1. Włączenie komputerów. Tu zwykle jest kres możliwości uczniów.
  2. Obsługa Painta, Notatnika i innych zaawansowanych edytorów.
  3. Gra w Liero albo Icy Tower, tylko to działa na szkolnym sprzęcie.
  4. Próba włączenia przeglądarki, zamiast strony startowej niespodzianka – Opiekun Ucznia blokuje strony Microsoftu.
  5. Koniec lekcji.

Zobacz też

Nonźródła
Zobacz w Nonźródłach:
Dowcipy komputerowe


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.