Reforma edukacji: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (dr.) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
W roku [[1999]] nowy minister edukacji odkrył, że w dobie [[Polska Rzeczpospolita Ludowa|popeerelowskiej]] skoro dokonano reformy waluty, administracji, policji itp., przywracając stan sprzed II wojny światowej, to czemu i nie gdzie indziej? |
W roku [[1999]] nowy minister edukacji odkrył, że w dobie [[Polska Rzeczpospolita Ludowa|popeerelowskiej]] skoro dokonano reformy waluty, administracji, policji itp., przywracając stan sprzed II wojny światowej, to czemu i nie gdzie indziej? |
||
I tak 1 września roku pamiętnego uczniowie klas |
I tak 1 września roku pamiętnego uczniowie klas 1–6 szkoły podstawowej pozostali uczniami szkoły podstawowej, dotychczasowi uczniowie szkoły podstawowej z klas 6–8 zostali gimnazjalistami, choć nie wszyscy. Choroba ta zwana reformą rozwinąć ma się w kierunku 12 lat obowiązkowej edukacji (szkoła podstawowa 6 lat, ponadpodstawowa 3 lata, 4 lata [[liceum]]). Zakażenie dotknęło także najmłodszych – przedszkolaki obowiązkowo mają chodzić do przedszkola, a zerówki mają być w szkołach. I tak już 6-latek będzie mógł pójść do szkoły, bo zerówek w szkołach nie tworzy się z uwagi na koszty. Trik polega jednak na tym, że już od początku ilość w zerówkach jest prawie równa zeru. |
||
Następnym ogniskiem choroby stały się szkoły zawodowe, jak wiadomo kształcące swołocz i przygłupów, a rezerwujące sobie niesłusznie miano wykształcenia średniego. W ten sposób, po reformie przemysłu, który przestał istnieć, przestano też kształcić dlań pracowników. |
Następnym ogniskiem choroby stały się szkoły zawodowe, jak wiadomo kształcące swołocz i przygłupów, a rezerwujące sobie niesłusznie miano wykształcenia średniego. W ten sposób, po reformie przemysłu, który przestał istnieć, przestano też kształcić dlań pracowników. |
||
== Objawy == |
== Objawy == |
||
Dzięki nowej reformie wzrosło zatrudnienie bezrobotnych magistrów w sektorze edukacji i spadły wydatki na nierentowne wiejskie szkoły. Sprytny ten manewr pozwolił na pozyskanie wielu uroczych wiejskich pustostanów na cele kulturalne (wzrost kultury picia |
Dzięki nowej reformie wzrosło zatrudnienie bezrobotnych magistrów w sektorze edukacji i spadły wydatki na nierentowne wiejskie szkoły. Sprytny ten manewr pozwolił na pozyskanie wielu uroczych wiejskich pustostanów na cele kulturalne (wzrost kultury picia – nie pod Gieesem a w szkole). |
||
Dodatkowo, rentowność kraju ma wzrosnąć, gdy świeże rzesze ogólnie niedouczonych dzieci opuszczą szkolne mury zasilając rzesze bezrobotnych. |
Dodatkowo, rentowność kraju ma wzrosnąć, gdy świeże rzesze ogólnie niedouczonych dzieci opuszczą szkolne mury zasilając rzesze bezrobotnych. |
||
== Leczenie == |
== Leczenie == |
||
Choroba nieuleczalna, z licznymi przerzutami. W skrajnym stadium powoduje debilizm i ciemnotę. W stadium larwalnym niegroźna, z różnymi skutkami ubocznymi. |
Choroba nieuleczalna, z licznymi przerzutami. W skrajnym stadium powoduje debilizm i ciemnotę. W stadium larwalnym niegroźna, z różnymi skutkami ubocznymi. |
||
W ramach leczenia zalecana meliska i browarek w celu zaleczenia nerwów. |
W ramach leczenia zalecana meliska i browarek w celu zaleczenia nerwów. |
||
{{stub|szko}} |
{{stub|szko}} |
Wersja z 18:43, 20 lut 2018
Reforma edukacji (znana też jako reforma programowa) – udoskonalenie systemu edukacji w Wolsce mająca na celu przywrócenie tego co było poprzednio i jeszcze wcześniej pod nowym szyldem. Nazywana też chorobą.
Rozwój choroby
W roku 1999 nowy minister edukacji odkrył, że w dobie popeerelowskiej skoro dokonano reformy waluty, administracji, policji itp., przywracając stan sprzed II wojny światowej, to czemu i nie gdzie indziej?
I tak 1 września roku pamiętnego uczniowie klas 1–6 szkoły podstawowej pozostali uczniami szkoły podstawowej, dotychczasowi uczniowie szkoły podstawowej z klas 6–8 zostali gimnazjalistami, choć nie wszyscy. Choroba ta zwana reformą rozwinąć ma się w kierunku 12 lat obowiązkowej edukacji (szkoła podstawowa 6 lat, ponadpodstawowa 3 lata, 4 lata liceum). Zakażenie dotknęło także najmłodszych – przedszkolaki obowiązkowo mają chodzić do przedszkola, a zerówki mają być w szkołach. I tak już 6-latek będzie mógł pójść do szkoły, bo zerówek w szkołach nie tworzy się z uwagi na koszty. Trik polega jednak na tym, że już od początku ilość w zerówkach jest prawie równa zeru.
Następnym ogniskiem choroby stały się szkoły zawodowe, jak wiadomo kształcące swołocz i przygłupów, a rezerwujące sobie niesłusznie miano wykształcenia średniego. W ten sposób, po reformie przemysłu, który przestał istnieć, przestano też kształcić dlań pracowników.
Objawy
Dzięki nowej reformie wzrosło zatrudnienie bezrobotnych magistrów w sektorze edukacji i spadły wydatki na nierentowne wiejskie szkoły. Sprytny ten manewr pozwolił na pozyskanie wielu uroczych wiejskich pustostanów na cele kulturalne (wzrost kultury picia – nie pod Gieesem a w szkole).
Dodatkowo, rentowność kraju ma wzrosnąć, gdy świeże rzesze ogólnie niedouczonych dzieci opuszczą szkolne mury zasilając rzesze bezrobotnych.
Leczenie
Choroba nieuleczalna, z licznymi przerzutami. W skrajnym stadium powoduje debilizm i ciemnotę. W stadium larwalnym niegroźna, z różnymi skutkami ubocznymi.
W ramach leczenia zalecana meliska i browarek w celu zaleczenia nerwów.
To jest tylko zalążek artykułu związany ze szkołą. Jeśli cały czas odrabiasz prace domowe – rozbuduj go.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny medycyny. Jeśli wiesz, że należy przede wszystkim szkodzić – rozbuduj go.