Szkoła podstawowa: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
(Nie pokazano 324 pośrednich wersji utworzonych przez 100 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Szkoła Będzieszynie.jpg|thumb|200px|Szkoła w okresie świetności]]
[[grafika:pm111.jpg|right|right|thumb|2000px|Najprostsze Perpetuum Mobile]]
[[Plik:Perpetuum1.png|right|thumb|200px|Najprostsze Perpetuum Mobile]]
'''Szkoła podstawowa''' (podstawówka) – tutaj trafiają uczniowie (7–12 lat), którzy zdobyli już podstawową (stąd nazwa) wiedzę na temat otaczającego ich świata. Na tym stopniu [[edukacja|edukacji]] [[nauka (proces)|nauka]] sprowadza się do:
{{poradnik|[[Poradnik:Jak zostać szkolną ciotą|Jak zostać szkolną ciotą]]}}
** Poznania [[trójkąt|trójkątów]] i praw nimi rządzących.
{{cytat|Mam 18 lat, ale nadal chodzę do podstawówki…|Typowy gracz [[Fortnite]] o '''szkole podstawowej'''}}
** Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami).
'''Szkoła podstawowa''' ('''podstawówka, pedał-buda, podbaza''') – tutaj trafiają uczniowie (zwykle od 6/7 do 14/15 roku życia), którzy zdobyli już podstawową (stąd nazwa) wiedzę na temat otaczającego ich świata. Na tym stopniu [[edukacja|edukacji]] [[nauka (proces)|nauka]] sprowadza się do:
** Budowy oraz zasady działania [[perpetuum mobile]], jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 [[sekunda|sekund]].
* powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami);
** Wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF, z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach.
* budowy oraz zasady działania [[perpetuum mobile]], jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 [[sekunda|sekund]];
** Chodzenia na kangurki i różne tentego tematy dla dzieci które zostały zniewolone przez żądnych krwi nauczycieli i dyrków.
* wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF, z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach;
** Czytani lektur które zabijają nudą.
* nauczenia niewyraźnie mówić (angielski, niemiecki, rosyjski);
Uczniowie (tak się nazywa biedne ofiary, które muszą uczęszczać do tego typu placówek) są terroryzowani przez rówieśników i przez nauczycieli, którzy próbują się od nich dowiedzieć różnych rzeczy np. funkcjonowania ludzkiego organizmu albo ile jest 1/2 razy 1/2, bo sami tego nie wiedzą.
* nauczenia bazgrolić (plastyka);
* czegoś tam innego na zajęciach pozalekcyjnych.


Uczniowie (tak się nazywa biedne ofiary, które muszą uczęszczać do tego typu placówek) są terroryzowani przez rówieśników i przez nauczycieli, którzy próbują się od nich dowiedzieć różnych rzeczy, np. funkcjonowania ludzkiego organizmu, bo sami tego nie wiedzą.
{{stubszko}}


== Rady dla chodzących do szkoły podstawowej, czyli gdzie siadać ==
[[Kategoria:Szkoła]]
* na języku polskim: siądź tam, gdzie jest wywieszone najwięcej plansz ze ściągami;
[[Kategoria:Obiekty budowlane]]
* na języku angielskim lub też niemieckim: siądź jak najdalej od bezwzględnej i najczęściej wrednej nauczycielki/nauczyciela;
* na matematyce: jak najdalej. Najlepiej pod ścianą z przyjaznym tobie lub neutralnym kujonem (albo pod oknami; zależy, gdzie jest więcej osób przed tobą) tak, żeby na klasówkach można było położyć na kolanach bluzę, a pod nią kalkulator;
* na muzyce: jak najbliżej, żeby nie nabiegać się zbytnio, oddając co lekcję zeszyt do sprawdzenia i dostając piątki;
* na historii/WOS-ie: gdzieś w środku, żeby można było ściągać z lewej, z prawej, z tyłu i z przodu, ale żeby cię nie widziała;
* na przyrodzie<ref>Dotyczy także chemii, fizyki, biologii i geografii</ref>: koło map, plansz z informacjami lub modeli komórek. Albo kwiatków;
* na religii: najlepiej blisko krzyża, aby prosić o łaskę Bożą, gdy ksiądz sprawdza pracę domową;
* na informatyce: najlepiej przy głównym przedłużaczu, aby w razie problemów pociągnąć za wtyczkę;
* na godzinie wychowawczej: w trzeciej/czwartej ławce, lub obok kogoś, kto ma dobrą opinię u nauczyciela (mało takich przypadków);
* na WF-ie: sam se pomyśl;
* na plastyce: koniecznie obok kogoś, kto ma farby, lub kredki. Szkoda, że taka osoba zdarza się raz na milion;

== Jak być ''cool'' w szkole podstawowej ==
* grać w [[Tibia|Tibię]]/[[Metin2|Metina2]]/[[Fortnite|Fortnite'a]]/[[Margonem]]/[[Gothic (seria gier)|Gothica]]/[[Minecraft]]a;
* dołączyć do subkultury (np. [[emo]], [[kindermetal]], [[dresiarz]]e);
* założyć własnego [[blog]]a, fotobloga (najlepiej oba);
* wyrywać [[lachon]]y;
* oglądać [[Hannah Montana|Hanę Montanę]], [[High School Musical|Hajskul mjuzikal]], [[Stranger Things|Strendżer Finks]] lub jakiś inny serial dla [[Pokémon|głupich prawie teens]];
* słuchać [[Blog 27|Blogu 27]], [[Tokio Hotel|Tokio Motel]] albo [[Justin Bieber|JuSttINkA BiEbErA]];
* czytać [[Bravo]];
* mieć własnego [[Facebook|fejsa]], [[Snapchat|snapa]], [[Instagram|insta]] itp.;
* oglądać [[MTV Polska|MTV]] lub/i [[4fun.tv]];
* znać tłumaczenia „trudnych” wyrazów, np. pro, bot itp.;
* szpanować ciuchami, [[plecak]]iem, [[piórnik]]iem, [[but]]ami itp.;
* stawiać się nauczycielom;
* zbierać Świeżaki i/lub Słodziaki;
* wymieniać się karteczkami, najczęściej z [[Hannah Montana (postać)|Hanką Montanką]].

== Zobacz też ==
* ''[[Włatcy móch]]''
* [[gimnazjum]]
* [[dziennik lekcyjny]]
* [[sprawdzian]]

{{Przypisy}}
{{Szkoła}}

[[Kategoria:Szkoły]]

Aktualna wersja na dzień 11:25, 19 lip 2023

Szkoła w okresie świetności
Najprostsze Perpetuum Mobile
Poradniki
Zobacz poradnik:

Mam 18 lat, ale nadal chodzę do podstawówki…

Typowy gracz Fortnite o szkole podstawowej

Szkoła podstawowa (podstawówka, pedał-buda, podbaza) – tutaj trafiają uczniowie (zwykle od 6/7 do 14/15 roku życia), którzy zdobyli już podstawową (stąd nazwa) wiedzę na temat otaczającego ich świata. Na tym stopniu edukacji nauka sprowadza się do:

  • powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami);
  • budowy oraz zasady działania perpetuum mobile, jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 sekund;
  • wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach WF, z których każdy i tak ucieka, a jak nie, to przynajmniej się wyżywa na materacach;
  • nauczenia niewyraźnie mówić (angielski, niemiecki, rosyjski);
  • nauczenia bazgrolić (plastyka);
  • czegoś tam innego na zajęciach pozalekcyjnych.

Uczniowie (tak się nazywa biedne ofiary, które muszą uczęszczać do tego typu placówek) są terroryzowani przez rówieśników i przez nauczycieli, którzy próbują się od nich dowiedzieć różnych rzeczy, np. funkcjonowania ludzkiego organizmu, bo sami tego nie wiedzą.

Rady dla chodzących do szkoły podstawowej, czyli gdzie siadać[edytuj • edytuj kod]

  • na języku polskim: siądź tam, gdzie jest wywieszone najwięcej plansz ze ściągami;
  • na języku angielskim lub też niemieckim: siądź jak najdalej od bezwzględnej i najczęściej wrednej nauczycielki/nauczyciela;
  • na matematyce: jak najdalej. Najlepiej pod ścianą z przyjaznym tobie lub neutralnym kujonem (albo pod oknami; zależy, gdzie jest więcej osób przed tobą) tak, żeby na klasówkach można było położyć na kolanach bluzę, a pod nią kalkulator;
  • na muzyce: jak najbliżej, żeby nie nabiegać się zbytnio, oddając co lekcję zeszyt do sprawdzenia i dostając piątki;
  • na historii/WOS-ie: gdzieś w środku, żeby można było ściągać z lewej, z prawej, z tyłu i z przodu, ale żeby cię nie widziała;
  • na przyrodzie[1]: koło map, plansz z informacjami lub modeli komórek. Albo kwiatków;
  • na religii: najlepiej blisko krzyża, aby prosić o łaskę Bożą, gdy ksiądz sprawdza pracę domową;
  • na informatyce: najlepiej przy głównym przedłużaczu, aby w razie problemów pociągnąć za wtyczkę;
  • na godzinie wychowawczej: w trzeciej/czwartej ławce, lub obok kogoś, kto ma dobrą opinię u nauczyciela (mało takich przypadków);
  • na WF-ie: sam se pomyśl;
  • na plastyce: koniecznie obok kogoś, kto ma farby, lub kredki. Szkoda, że taka osoba zdarza się raz na milion;

Jak być cool w szkole podstawowej[edytuj • edytuj kod]

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. Dotyczy także chemii, fizyki, biologii i geografii