Super Mario Frustration: Różnice pomiędzy wersjami
(Allahu Thumburihhtu!) Znacznik: przez API |
M (→top: bot wprowadza drobne poprawki) Znacznik: przez API |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
'''Super Mario Frustration''' – odpowiedź na pytanie, które nurtuje graczy od wielu pokoleń – co by się stało, gdyby za produkcję [[Super Mario Bros.|Super Mario Bros]] odpowiadali [[Wielcy Przedwieczni]]. |
|||
== Rozgrywka == |
== Rozgrywka == |
Wersja z 21:38, 15 lut 2017
- Typowy gracz grający w Super Mario Frustation
Super Mario Frustration – odpowiedź na pytanie, które nurtuje graczy od wielu pokoleń – co by się stało, gdyby za produkcję Super Mario Bros odpowiadali Wielcy Przedwieczni.
Rozgrywka
Na pierwszy rzut oka, Super Mario Frustration jest prostsze od pierwowzoru – tylko cztery poziomy (zamiast 32), nieograniczone liczba żyć...
Jednak jeśli rzucić okiem po raz drugi widać, że twórcy gry przedawkowali grzybki zbierane w grze. Oczywiście nie uwzględniając faktu że nic nie widzimy, gdyż właśnie wyrzuciliśmy obie gałki oczne.
Może zacznijmy od tego, że już w pierwszych sekundach lądujemy nad przepaścią, w skokach ratujących życie przeszkadzają niewidoczne klocki, a WarpZony prowadzą do niechybnej śmierci...
OKROPIEŃSTWO !
Skutki gry
Próba podejścia do gry najczęściej skutkuje:
- Wykrzykiwaniem przekleństw,
- Zniszczeniem monitora,
- Zniszczeniem klawiatury,
- Wyrzuceniem komputera przez okno,
- Zabiciem młodszego rodzeństwa,
- Wylądowaniem w szpitalu psychiatrycznym,
- Postrzałem w głowę,
- Samobójstwem,
- A sporadycznie nawet wyłączeniu gry.