Super Mario Frustration: Różnice pomiędzy wersjami
M |
M (YT bot podmienionych: 2, usuniętych: 0) |
||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 10 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:SuperMarioFrustration.JPG |
[[Plik:SuperMarioFrustration.JPG|200px|thumb|No i co w tym trudnego?]] |
||
{{cytat|{{cenzura2}}|Typowy [[gracz]] grający w '''Super Mario Frustation'''}} |
{{cytat|{{cenzura2}}|Typowy [[gracz]] grający w '''Super Mario Frustation'''}} |
||
'''Super Mario Frustration''' – odpowiedź na pytanie, które nurtuje graczy od wielu pokoleń – co by się stało, gdyby za produkcję [[Super Mario Bros.|Super Mario Bros]] odpowiadali [[Wielcy Przedwieczni]]. |
|||
== Rozgrywka == |
== Rozgrywka == |
||
Na pierwszy rzut [[Oko|oka]], Super Mario Frustration jest prostsze od pierwowzoru – tylko [[cztery]] poziomy (zamiast 32), nieograniczone liczba żyć... |
Na pierwszy rzut [[Oko|oka]], Super Mario Frustration jest prostsze od pierwowzoru – tylko [[cztery]] poziomy (zamiast 32), nieograniczone liczba żyć... |
||
Jednak jeśli rzucić okiem po raz drugi widać, że twórcy gry przedawkowali [[grzyb]]ki zbierane w grze. Oczywiście nie uwzględniając faktu że nic nie widzimy, gdyż właśnie wyrzuciliśmy obie gałki oczne.<br/>Może zacznijmy od tego, że już w pierwszych sekundach lądujemy nad przepaścią, w [[skok]]ach ratujących [[życie]] przeszkadzają niewidoczne klocki, a WarpZony prowadzą do niechybnej [[Śmierć|śmierci]]...<br/><br/><big>OKROPIEŃSTWO !</big> |
|||
== Skutki gry == |
== Skutki gry == |
||
Linia 14: | Linia 16: | ||
* Zniszczeniem [[monitor]]a, |
* Zniszczeniem [[monitor]]a, |
||
* Zniszczeniem klawiatury, |
* Zniszczeniem klawiatury, |
||
* Wyrzuceniem [[komputer]] |
* Wyrzuceniem [[komputer osobisty|komputera]] przez [[okno]], |
||
* Zabiciem młodszego rodzeństwa, |
* Zabiciem młodszego rodzeństwa, |
||
* Wylądowaniem w szpitalu psychiatrycznym, |
* Wylądowaniem w szpitalu psychiatrycznym, |
||
Linia 25: | Linia 27: | ||
== Galeria filmowa == |
== Galeria filmowa == |
||
{{Youtube|in6RZzdGki8|Podejście do gry normalnego gracza |
{{Youtube|in6RZzdGki8|width=300|align=left|Podejście do gry normalnego gracza}}{{Youtube|KGx0ZAic9Io|width=300|Podejście do gry cheatera}} |
||
{{Gry NES}} |
|||
{{Gry komputerowe}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Aktualna wersja na dzień 20:53, 9 mar 2019
- Typowy gracz grający w Super Mario Frustation
Super Mario Frustration – odpowiedź na pytanie, które nurtuje graczy od wielu pokoleń – co by się stało, gdyby za produkcję Super Mario Bros odpowiadali Wielcy Przedwieczni.
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
Na pierwszy rzut oka, Super Mario Frustration jest prostsze od pierwowzoru – tylko cztery poziomy (zamiast 32), nieograniczone liczba żyć...
Jednak jeśli rzucić okiem po raz drugi widać, że twórcy gry przedawkowali grzybki zbierane w grze. Oczywiście nie uwzględniając faktu że nic nie widzimy, gdyż właśnie wyrzuciliśmy obie gałki oczne.
Może zacznijmy od tego, że już w pierwszych sekundach lądujemy nad przepaścią, w skokach ratujących życie przeszkadzają niewidoczne klocki, a WarpZony prowadzą do niechybnej śmierci...
OKROPIEŃSTWO !
Skutki gry[edytuj • edytuj kod]
Próba podejścia do gry najczęściej skutkuje:
- Wykrzykiwaniem przekleństw,
- Zniszczeniem monitora,
- Zniszczeniem klawiatury,
- Wyrzuceniem komputera przez okno,
- Zabiciem młodszego rodzeństwa,
- Wylądowaniem w szpitalu psychiatrycznym,
- Postrzałem w głowę,
- Samobójstwem,
- A sporadycznie nawet wyłączeniu gry.