Wykład: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy |
Znaczniki: rewert edytor źródłowy |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
* grać w karty z innymi [[student]]ami (najlepiej w [[makao]] na zunifikowanych zasadach); |
* grać w karty z innymi [[student]]ami (najlepiej w [[makao]] na zunifikowanych zasadach); |
||
* patrzeć w [[Okno|okna]]; |
* patrzeć w [[Okno|okna]]; |
||
* rozmawiać ze znajomymi lub nieznajomymi (zależy, czy |
* rozmawiać ze znajomymi lub nieznajomymi (zależy, czy chodziło się wcześniej na zajęcia); |
||
* malować; |
* malować; |
||
* przewijać Fejsa; |
* przewijać [[Facebook|Fejsa]]; |
||
* pisać [[SMS]]-y; |
* pisać [[SMS]]-y; |
||
* rozmawiać przez [[Telefon komórkowy|komórkę]]; |
* rozmawiać przez [[Telefon komórkowy|komórkę]]; |
||
* udawać, że się uważa; |
* udawać, że się uważa; |
||
⚫ | |||
* spotkać się ze znajomymi w celu obgadania przyszłej [[Libacja alkoholowa|imprezy]]; |
|||
⚫ | |||
* oglądać bieliznę jaką założyły koleżanki siedzące z przodu; |
* oglądać bieliznę jaką założyły koleżanki siedzące z przodu; |
||
* pisać ściągi na [[Kolokwium|kolokwia]]; |
* pisać ściągi na [[Kolokwium|kolokwia]]; |
||
* ewentualnie pisać to, co mówi wykładowca (dotyczy tylko |
* ewentualnie pisać to, co mówi wykładowca (dotyczy tylko [[kujon]]ów); |
||
* grać na |
* grać na [[laptop]]ie; |
||
* oglądać [[YouTube]] bez dźwięku; |
* oglądać [[YouTube]] bez dźwięku; |
||
* układać [[Microsoft Pasjans|Pasjansa]]; |
* układać [[Microsoft Pasjans|Pasjansa]]; |
||
* ściągać różne rzeczy z internetu (o ile jest wifi); |
* ściągać [[Pornografia|różne rzeczy]] z internetu (o ile jest wifi); |
||
* czytać Nonsensopedię; |
* czytać [[Nonsensopedia|Nonsensopedię]]; |
||
* wandalizować Wikipedię; |
* wandalizować [[Wikipedia|Wikipedię]]; |
||
* układać kostkę |
* układać [[Kostka Rubika|kostkę Rubika]]; |
||
* < |
* <del>słuchać wykładowcy i pilnie notować</del>. |
||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 21:19, 3 gru 2015
Szablon:T metoda nauczania polegająca na ciągłym mówieniu (wykładowcy), niekoniecznie na temat wykładu, które ma za cel przekazanie jakichś wiadomości publiczne wychwalanie się wiedzą profesora na dany temat, o którym nikt inny nie ma pojęcia. Metodę tą stosują ci wykładowcy, którym nie chce się napisać najważniejszych wiadomości w MS Power Point i wyświetleniu ich tak, żeby kujon je przepisał.
Co można robić na wykładzie
- spać;
- grać w karty z innymi studentami (najlepiej w makao na zunifikowanych zasadach);
- patrzeć w okna;
- rozmawiać ze znajomymi lub nieznajomymi (zależy, czy chodziło się wcześniej na zajęcia);
- malować;
- przewijać Fejsa;
- pisać SMS-y;
- rozmawiać przez komórkę;
- udawać, że się uważa;
- edukować się poprzez rozwiązywanie krzyżówek, quizów, czy sudoku;
- oglądać bieliznę jaką założyły koleżanki siedzące z przodu;
- pisać ściągi na kolokwia;
- ewentualnie pisać to, co mówi wykładowca (dotyczy tylko kujonów);
- grać na laptopie;
- oglądać YouTube bez dźwięku;
- układać Pasjansa;
- ściągać różne rzeczy z internetu (o ile jest wifi);
- czytać Nonsensopedię;
- wandalizować Wikipedię;
- układać kostkę Rubika;
słuchać wykładowcy i pilnie notować.
Zobacz też
To jest tylko zalążek artykułu związany ze szkołą. Jeśli cały czas odrabiasz prace domowe – rozbuduj go.