Copywriter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
(kategoria (po tygodniu ofc), szablon, interpunkcja, formatowanie)
Linia 46: Linia 46:
*"(...) zdziwił ją zapach jego stóp".
*"(...) zdziwił ją zapach jego stóp".
*"Poznać pana po kiełbasie".
*"Poznać pana po kiełbasie".
{{Zawody}}
[[Kategoria:Zawody]]

Wersja z 20:05, 29 mar 2014

W naszym zawodzie podstawą jest to, by stworzyć coś, co wygra z pełnym pęcherzem

Copywriter o sobie

Copywriter - Rodzaj artysty. Do trzeciego piwa najbardziej znienawidzony członek każdego społeczeństwa. Po trzecim - wprost przeciwnie. Pracuje w agencji reklamowej. Wymyśla i pisze reklamy, które bezustannie przerywają filmy, mecze i inne mniej lub bardziej intelektualne rozrywki. Które to przerwy mogą się jednak okazać zbawienne w przypadku pełnego pęcherza.

Obowiązki

Junior Copywriter

  • Robienie kawy copywriterowi i senior copywriterowi
  • Przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu tego, czego nie chce się szukać copywriterowi i senior copywriterowi
  • Zbieranie bury od Dyrektora Kreatywnego za copywritera i senior copywritera.
  • Sprawdzanie literówek w stu siedemdziesięciu wersjach tysiącstronicowego katalogu produktowego.

Copywriter

  • Robienie kawy senior copywriterowi
  • Przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu tego, czego nie chce się szukać senior copywriterowi
  • Zbieranie bury od Dyrektora Kreatywnego za senior copywritera.
  • Pisanie haseł i podrzucanie pomysłów, które następnie senior copywriter przypisze sobie.

Senior Copywriter

  • Robienie kawy Dyrektorowi Kreatywnemu
  • Prezentacje pomysłów ukradzionych pozyskanych od copywritera.

Przywileje

Junior Copywriter

  • Może chodzić w szaliku latem
  • Może się pokazywać w Planie B dwa razy w miesiącu.
  • Może nosić skarpetki w różnych kolorach.

Copywriter

  • Może pić kawę zrobioną przez junior copywritera.
  • Może jeździć do pracy na holenderskim rowerze nawet zimą.
  • Może się pokazywać w Planie B dwa razy w tygodniu.

Senior Copywriter

  • Może pić kawę zrobioną przez junior copywritera i copywritera
  • Może się teleportować do pracy własnym teleportem.
  • Może siedzieć w Planie B przy barze i wołać do barmana per "Józek".

Najsłynniejsze teksty copywriterów

  • "Och, jaka szaruga za oknem. A nie, masz brudne firanki".
  • "Daewo Lanos. Stać cię na więcej".
  • "(...) precyzyjnie trafia w źródło bólu twojego gardła".
  • "(...) bo na pewno nie zwrócisz uwagi na moje lekkie nietrzymanie moczu".
  • "Karma dla kotów, z całymi kawałkami mięsa".
  • "Zapalenie pęcherza tak bardzo męczy mnie".
  • "L'oreal. Pełne usta za jednym pociągnięciem".
  • "(...) zdziwił ją zapach jego stóp".
  • "Poznać pana po kiełbasie".