Mechanik samochodowy: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 85.89.188.187. Ofiarą rewertu jest 83.143.167.248.) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
{{stubzaw}} |
{{stubzaw}} |
||
{{Zawody}} |
|||
[[Kategoria:Zawody związane z transportem]] |
[[Kategoria:Zawody związane z transportem]] |
Wersja z 00:47, 6 wrz 2012
Mechanik samochodowy – umazana w smarze osoba, która chętnie wytrze się w twoją nowiuśką tapicerkę, którą i tak trzeba wymienić, bo czujnik spalania stukowego, ten po drugiej stronie wozu, ma luźną rurkę. Mechanik w wersji inkasenckiej składa się z klucza francuskiego do obluzowywania śrub w błyszczących nówkach mechanika właściwego i masywnego młotka do testowania lakieru (bach! bach! ooo, no i widzi pan, tu są odpryski, trzeba piaskować, a potem lakierować dziada). Charakteryzują się słabą znajomością matematyki (cena ostateczna jest zawsze wyższa od początkowej) oraz brakiem poczucia czasu (mało kiedy samochód gotowy w terminie). Zawsze "testują" twój samochód na drodze Warsztat-Sklep. Podobno jest warsztat bez plakatu z gołą babą. Absolwenci ZSZ-tów o profilu "mechanik samochodowy" posiadają kilka cech wspólnych, takich jak zamiłowanie do KITU który pakują wszędzie gdzie się da, nietypowych efektów świetlnych (neony pod samochodem, stroboskopy i diody LED w lampach) itp. Ponadto w większości przypadków preferują marki takie jak BMW, AUDI (zamożniejsi) oraz HONDA i VW.