Mechanik samochodowy: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (miałem pisać o beskidzie, ale kurde, już skończyłem :/ to wstawmy zapomnianą sekcję z arta o l4d2)
(+sdu)
Linia 1: Linia 1:
{{SDU/wstawka|2014-03-06}}
== Dlaczego L4D2 jest gorsze od L4D1 ==
'''Mechanik samochodowy''' – umazana w [[smar]]ze osoba, która chętnie wytrze się w twoją nowiuśką [[tapicerka|tapicerkę]], którą i tak trzeba wymienić, bo [[czujnik spalania stukowego]], ten po drugiej stronie wozu, ma luźną rurkę. Mechanik w wersji inkasenckiej składa się z [[klucz francuski|klucza francuskiego]] do obluzowywania śrub w błyszczących nówkach mechanika właściwego i masywnego [[młotek|młotka]] do testowania [[lakier samochodowy|lakieru]] (bach! bach! ''ooo, no i widzi pan, tu są odpryski, trzeba piaskować, a potem lakierować dziada'').
[http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,Gracze-nie-chca-Left-4-Dead-2-od-Valve,wid,11214234,wiadomosc.html?ticaid=111261 ten link się przyda]<br>
Charakteryzują się słabą znajomością matematyki (cena ostateczna jest zawsze wyższa od początkowej) oraz brakiem poczucia czasu (mało kiedy samochód gotowy w terminie).
[http://www.youtube.com/watch?v=aLX2chLyxvs ten też]
Zawsze "testują" twój samochód na drodze Warsztat-Sklep.
Podobno jest warsztat bez plakatu z gołą babą.
Absolwenci ZSZ-tów o profilu "mechanik samochodowy" posiadają kilka cech wspólnych, takich jak zamiłowanie do KITU który pakują wszędzie gdzie się da, nietypowych efektów świetlnych (neony pod samochodem, stroboskopy i diody LED w lampach) itp.
Ponadto w większości przypadków preferują marki takie jak BMW, AUDI (zamożniejsi) oraz HONDA i VW.

{{stub|zaw}}
{{Zawody}}
[[Kategoria:Zawody związane z transportem]]

Wersja z 22:13, 6 mar 2014

Mechanik samochodowy – umazana w smarze osoba, która chętnie wytrze się w twoją nowiuśką tapicerkę, którą i tak trzeba wymienić, bo czujnik spalania stukowego, ten po drugiej stronie wozu, ma luźną rurkę. Mechanik w wersji inkasenckiej składa się z klucza francuskiego do obluzowywania śrub w błyszczących nówkach mechanika właściwego i masywnego młotka do testowania lakieru (bach! bach! ooo, no i widzi pan, tu są odpryski, trzeba piaskować, a potem lakierować dziada). Charakteryzują się słabą znajomością matematyki (cena ostateczna jest zawsze wyższa od początkowej) oraz brakiem poczucia czasu (mało kiedy samochód gotowy w terminie). Zawsze "testują" twój samochód na drodze Warsztat-Sklep. Podobno jest warsztat bez plakatu z gołą babą. Absolwenci ZSZ-tów o profilu "mechanik samochodowy" posiadają kilka cech wspólnych, takich jak zamiłowanie do KITU który pakują wszędzie gdzie się da, nietypowych efektów świetlnych (neony pod samochodem, stroboskopy i diody LED w lampach) itp. Ponadto w większości przypadków preferują marki takie jak BMW, AUDI (zamożniejsi) oraz HONDA i VW.


Polski Hydraulik wykadrowany.jpg To jest tylko zalążek artykułu o zawodach. Jeśli harujesz w tym zawodzie od młodości – rozbuduj go.