Copywriter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(jeszcze raz)
M
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|W naszym zawodzie podstawą jest to, by stworzyć coś, co wygra z pełnym pęcherzem|'''Copywriter''' o sobie}}
{{cytat|W naszym zawodzie podstawą jest to, by stworzyć coś, co wygra z pełnym pęcherzem|'''Copywriter''' o sobie}}


{{T}}odzaj artysty. Do trzeciego [[piwo|piwa]] najbardziej znienawidzony członek każdego społeczeństwa. Po trzecim – wprost przeciwnie. Pracuje w [[agencja reklamowa|agencji reklamowej]]. Wymyśla i pisze [[reklama|reklamy]], które bezustannie przerywają filmy, mecze i inne mniej lub bardziej intelektualne rozrywki. Które to przerwy mogą się jednak okazać zbawienne w przypadku pełnego pęcherza.
'''Copywriter''' – rodzaj artysty. Do trzeciego [[piwo|piwa]] najbardziej znienawidzony członek każdego społeczeństwa. Po trzecim – wprost przeciwnie. Pracuje w [[agencja reklamowa|agencji reklamowej]]. Wymyśla i pisze [[reklama|reklamy]], które bezustannie przerywają filmy, mecze i inne mniej lub bardziej intelektualne rozrywki. Które to przerwy mogą się jednak okazać zbawienne w przypadku pełnego pęcherza.


== Obowiązki ==
== Obowiązki ==
=== Junior Copywriter ===
=== Junior Copywriter ===
* Robienie kawy copywriterowi i senior copywriterowi.
* Robienie kawy copywriterowi i senior copywriterowi;
* Przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu tego, czego nie chce się szukać copywriterowi i senior copywriterowi.
* Przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu tego, czego nie chce się szukać copywriterowi i senior copywriterowi;
* Zbieranie bury od [[Dyrektor kreatywny|Dyrektora Kreatywnego]] za copywritera i senior copywritera.
* Zbieranie bury od [[Dyrektor kreatywny|Dyrektora Kreatywnego]] za copywritera i senior copywritera;
* Sprawdzanie literówek w stu siedemdziesięciu wersjach tysiącstronicowego katalogu produktowego.
* Sprawdzanie literówek w stu siedemdziesięciu wersjach tysiącstronicowego katalogu produktowego.


=== Copywriter ===
=== Copywriter ===
* Robienie kawy senior copywriterowi.
* Robienie kawy senior copywriterowi;
* Przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu tego, czego nie chce się szukać senior copywriterowi.
* Przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu tego, czego nie chce się szukać senior copywriterowi;
* Zbieranie bury od Dyrektora Kreatywnego za senior copywritera.
* Zbieranie bury od Dyrektora Kreatywnego za senior copywritera;
* Pisanie haseł i podrzucanie pomysłów, które następnie senior copywriter przypisze sobie.
* Pisanie haseł i podrzucanie pomysłów, które następnie senior copywriter przypisze sobie.


=== Senior Copywriter ===
=== Senior Copywriter ===
* Robienie kawy Dyrektorowi Kreatywnemu.
* Robienie kawy Dyrektorowi Kreatywnemu;
* Prezentacje pomysłów <s>ukradzionych</s> pozyskanych od copywritera.
* Prezentacje pomysłów <del>ukradzionych</del> pozyskanych od copywritera.


== Przywileje ==
== Przywileje ==
=== Junior Copywriter ===
=== Junior Copywriter ===
* Może chodzić w szaliku latem.
* Może chodzić w szaliku latem;
* Może się pokazywać w [[Plan B|Planie B]] dwa razy w miesiącu.
* Może się pokazywać w [[Plan B|Planie B]] dwa razy w miesiącu;
*Może nosić skarpetki w różnych kolorach.
* Może nosić skarpetki w różnych kolorach.


=== Copywriter ===
=== Copywriter ===
* Może pić kawę zrobioną przez junior copywritera.
* Może pić kawę zrobioną przez junior copywritera;
* Może jeździć do pracy na holenderskim rowerze nawet zimą.
* Może jeździć do pracy na holenderskim rowerze nawet zimą;
* Może się pokazywać w Planie B dwa razy w tygodniu.
* Może się pokazywać w Planie B dwa razy w tygodniu.


=== Senior Copywriter ===
=== Senior Copywriter ===
* Może pić kawę zrobioną przez junior copywritera i copywritera
* Może pić kawę zrobioną przez junior copywritera i copywritera'
* Może się teleportować do pracy własnym teleportem.
* Może się teleportować do pracy własnym teleportem;
* Może siedzieć w Planie B przy barze i wołać do barmana per „Józek”.
* Może siedzieć w Planie B przy barze i wołać do barmana per „Józek”.



Aktualna wersja na dzień 15:08, 6 lut 2015

W naszym zawodzie podstawą jest to, by stworzyć coś, co wygra z pełnym pęcherzem

Copywriter o sobie

Copywriter – rodzaj artysty. Do trzeciego piwa najbardziej znienawidzony członek każdego społeczeństwa. Po trzecim – wprost przeciwnie. Pracuje w agencji reklamowej. Wymyśla i pisze reklamy, które bezustannie przerywają filmy, mecze i inne mniej lub bardziej intelektualne rozrywki. Które to przerwy mogą się jednak okazać zbawienne w przypadku pełnego pęcherza.

Obowiązki[edytuj • edytuj kod]

Junior Copywriter[edytuj • edytuj kod]

  • Robienie kawy copywriterowi i senior copywriterowi;
  • Przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu tego, czego nie chce się szukać copywriterowi i senior copywriterowi;
  • Zbieranie bury od Dyrektora Kreatywnego za copywritera i senior copywritera;
  • Sprawdzanie literówek w stu siedemdziesięciu wersjach tysiącstronicowego katalogu produktowego.

Copywriter[edytuj • edytuj kod]

  • Robienie kawy senior copywriterowi;
  • Przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu tego, czego nie chce się szukać senior copywriterowi;
  • Zbieranie bury od Dyrektora Kreatywnego za senior copywritera;
  • Pisanie haseł i podrzucanie pomysłów, które następnie senior copywriter przypisze sobie.

Senior Copywriter[edytuj • edytuj kod]

  • Robienie kawy Dyrektorowi Kreatywnemu;
  • Prezentacje pomysłów ukradzionych pozyskanych od copywritera.

Przywileje[edytuj • edytuj kod]

Junior Copywriter[edytuj • edytuj kod]

  • Może chodzić w szaliku latem;
  • Może się pokazywać w Planie B dwa razy w miesiącu;
  • Może nosić skarpetki w różnych kolorach.

Copywriter[edytuj • edytuj kod]

  • Może pić kawę zrobioną przez junior copywritera;
  • Może jeździć do pracy na holenderskim rowerze nawet zimą;
  • Może się pokazywać w Planie B dwa razy w tygodniu.

Senior Copywriter[edytuj • edytuj kod]

  • Może pić kawę zrobioną przez junior copywritera i copywritera'
  • Może się teleportować do pracy własnym teleportem;
  • Może siedzieć w Planie B przy barze i wołać do barmana per „Józek”.

Najsłynniejsze teksty copywriterów[edytuj • edytuj kod]

  • „Och, jaka szaruga za oknem. A nie, masz brudne firanki”
  • Daewoo Lanos. Stać cię na więcej”
  • „(...) precyzyjnie trafia w źródło bólu twojego gardła”
  • „(...) bo na pewno nie zwrócisz uwagi na moje lekkie nietrzymanie moczu”
  • „Karma dla kotów, z całymi kawałkami mięsa”
  • „Zapalenie pęcherza tak bardzo męczy mnie”
  • „L'oreal. Pełne usta za jednym pociągnięciem”
  • „(...) zdziwił ją zapach jego stóp”
  • „Poznać pana po kiełbasie”