Użytkownik:Serscull/mechanik: Różnice pomiędzy wersjami
(kasuję, żeby kategorii nie było) |
M (Serscull przeniósł stronę Użytkownik:By Serscull/mechanik do Użytkownik:Serscull/mechanik) |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 10: | Linia 10: | ||
<!--- |
<!--- |
||
[[Kategoria:Zawody związane z transportem]] |
[[Kategoria:Zawody związane z transportem]] |
||
---> |
---!> |
Aktualna wersja na dzień 18:48, 8 mar 2019
Mechanik samochodowy – umazana w smarze osoba, która chętnie wytrze się w twoją nowiuśką tapicerkę, którą i tak trzeba wymienić, bo czujnik spalania stukowego, ten po drugiej stronie wozu, ma luźną rurkę. Mechanik w wersji inkasenckiej składa się z klucza francuskiego do obluzowywania śrub w błyszczących nówkach mechanika właściwego i masywnego młotka do testowania lakieru (bach! bach! ooo, no i widzi pan, tu są odpryski, trzeba piaskować, a potem lakierować dziada). Charakteryzują się słabą znajomością matematyki (cena ostateczna jest zawsze wyższa od początkowej) oraz brakiem poczucia czasu (mało kiedy samochód gotowy w terminie). Zawsze "testują" twój samochód na drodze Warsztat-Sklep. Podobno jest warsztat bez plakatu z gołą babą. Absolwenci ZSZ-tów o profilu "mechanik samochodowy" posiadają kilka cech wspólnych, takich jak zamiłowanie do KITU który pakują wszędzie gdzie się da, nietypowych efektów świetlnych (neony pod samochodem, stroboskopy i diody LED w lampach) itp. Ponadto w większości przypadków preferują marki takie jak BMW, AUDI (zamożniejsi) oraz HONDA i VW.