Programista: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 85.11.114.117; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 194.93.124.20.)
(Allahu Thumburihhtu!)
Znacznik: przez API
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Programista.jpeg|250px|right|thumb|Miejsce pracy programisty]]
[[Plik:Programista.jpeg|250px|thumb|Miejsce pracy programisty]]
{{cytat|Dziewczyna '''programisty'''.|Dowcip}}
{{cytat|Dziewczyna '''programisty'''.|Dowcip}}
{{cytat|Ten kod to bezład, lecz działa znakomicie.|'''Programista''' o swoim dziele}}
{{cytat|Ten kod to bezład, lecz działa znakomicie.|'''Programista''' o swoim dziele}}

Wersja z 12:38, 29 sty 2017

Miejsce pracy programisty

Dziewczyna programisty.

Dowcip

Ten kod to bezład, lecz działa znakomicie.

Programista o swoim dziele

Człowiek jest wart tyle, ile napisał programów.

Motto programistów

Prawdziwy programista ma grupę krwi C.

Drugie motto programistów

Szablon:Tbyt przetwarzający ziarno kawy na linie kodu źródłowego, człowiek do zadań specjalnych, władca komputerów. Programista to jedyny gatunek ludzi na świecie, który potrafi rozmawiać z komputerem bez kłótni. Dzięki znajomości języków programowania, programiści piszą (wklepują) miliardy linijek nic nieznaczącego kodu i tak oto powstają programy. Najbardziej znanym programistą na świecie jest Bill Gates, twórca BSoD.

Wygląd

Programistę najłatwiej poznać po wielkim odcisku na tyłku, spowodowanym siedzeniem przy komputerze 25 h na dobę, oczach spawacza oraz charakterystycznej białej opaleniźnie. Najlepsi mają również palce spuchnięte jak rakiety do tenisa.

Zachowanie

Poradniki
Zobacz poradniki:

Typowy programista wypełnia dokumenty w HTML. Przed każdą wypowiedzią mówi: write, a gdy oczekuje odpowiedzi, kończy swoją wypowiedź słowem: read. Zapamiętuje informacje jako zmienne (jeśli nie poda jej nazwy, to znaczy, że nie zapamiętał). Na końcu każdej linijki zawsze wstawia średnik. Uważa cały świat za jeden wielki program, a jeśli coś nie uda mu się za pierwszym razem, szuka błędu, zanim robi to drugi raz.

Zakres obowiązków

  • Pisanie błędów w programach;
  • Drobiazgowe rozwiązywanie problemów, które już zostały rozwiązane w szczegółach;
  • Tworzenie oprogramowania, które i tak nie działa;
  • Odkrywanie koła na nowo w postaci kwadratu;
  • Przejście Snake'a z poziomu kodu źródłowego.

Zobacz też