Programista: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 83.9.23.164; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Ostrzyciel.)
Znacznik: rewert
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Programista.jpeg|250px|thumb|Miejsce pracy programisty]]
[[Plik:Programista.jpeg|250px|thumb|Miejsce pracy programisty]]
{{cytat|K{{cenzura3}}a mać |Programista kiedy widzi błąd w kompilatorze}}
{{cytat|Dziewczyna '''programisty'''.|Dowcip}}
{{cytat|Dziewczyna '''programisty'''.|Dowcip}}
{{cytat|Ten kod to bezład, lecz działa znakomicie.|'''Programista''' o swoim dziele}}
{{cytat|Ten kod to bezład, lecz działa znakomicie.|'''Programista''' o swoim dziele}}

Wersja z 13:40, 5 lut 2021

Miejsce pracy programisty

Dziewczyna programisty.

Dowcip

Ten kod to bezład, lecz działa znakomicie.

Programista o swoim dziele

Człowiek jest wart tyle, ile napisał programów.

Motto programistów

Prawdziwy programista ma grupę krwi C.

Drugie motto programistów

Programista (koder) – byt przetwarzający ziarno kawy na linie kodu źródłowego, człowiek do zadań specjalnych, władca komputerów. Programista to jedyny gatunek ludzi na świecie, który potrafi rozmawiać z komputerem bez kłótni. Dzięki znajomości języków programowania, programiści piszą (wklepują) miliardy linijek nic nieznaczącego kodu i tak oto powstają programy. Najbardziej znanym programistą na świecie jest Bill Gates, twórca BSoD.

Wygląd

Programistę najłatwiej poznać po wielkim odcisku na tyłku, spowodowanym siedzeniem przy komputerze 25 h na dobę, oczach spawacza oraz charakterystycznej białej opaleniźnie. Najlepsi mają również palce spuchnięte jak rakiety do tenisa.

Zachowanie

Poradniki
Zobacz poradniki:
Ulubiony przewoźnik każdego programisty

Typowy programista wypełnia dokumenty w HTML. Przed każdą wypowiedzią mówi: write, a gdy oczekuje odpowiedzi, kończy swoją wypowiedź słowem: read. Zapamiętuje informacje jako zmienne (jeśli nie poda jej nazwy, to znaczy, że nie zapamiętał). Na końcu każdej linijki zawsze wstawia średnik. Uważa cały świat za jeden wielki program, a jeśli coś nie uda mu się za pierwszym razem, szuka błędu, zanim robi to drugi raz.

Zakres obowiązków

  • Pisanie błędów w programach;
  • Drobiazgowe rozwiązywanie problemów, które już zostały rozwiązane w szczegółach;
  • Tworzenie oprogramowania, które i tak nie działa;
  • Odkrywanie koła na nowo w postaci kwadratu;
  • Przejście Snake'a z poziomu kodu źródłowego.

Zobacz też

Szablon:Informatyka