Poradnik:Jak zostać pilotem: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (+grafika, +umiejętności)
Linia 24: Linia 24:
#Wydrukowania na drukarce zagranicznej licencji pilota (mało który przewoźnik wie, jak wyglądają licencje pilotów z innych krajów),
#Wydrukowania na drukarce zagranicznej licencji pilota (mało który przewoźnik wie, jak wyglądają licencje pilotów z innych krajów),
#Wstąpienia do jakiejś linii lotniczej posiadającej [[Airbus A320|Airbusy A320]], ponieważ [[komputer]] zainstalowany w tych maszynach czyni je możliwymi do pilotażu dla absolutnie każdego.
#Wstąpienia do jakiejś linii lotniczej posiadającej [[Airbus A320|Airbusy A320]], ponieważ [[komputer]] zainstalowany w tych maszynach czyni je możliwymi do pilotażu dla absolutnie każdego.
*Sposób trzeci. Wszyscy twoi przodkowie byli ściśle powiązani z armią, lotnictwem wojskowym lub poprostu mieli przodków w armii lub w lotnictwie wojskowym. Aby jeszcze coś wykrzesać możesz:
#Wylizać [[Słownik:Dupa|buty]] wszystkim generałom i obiecać pokrycie kosztów za paliwo dla F-16 (około <math>10^6</math> mld za 0,0002 sekundy lotu,
#Przejść pseudo-badania w Wojskowym Instytucie Melanżu Lodowego (w skr. [[Sklep monopolowy|WIML]] o łącznym koście równym cenie paliwa (j.w.) do potęgi <math>^n</math> ... Prędzej dostaniesz się do <nowiki>Sklepu monopolowego</nowiki> NASA,
#Modlić się do <nowiki>pana boga</nowiki> '''P'''ana '''B'''oga i do wszystkich świętych,
#Pójść na [[Rzut beretem|AirShow]] do Radomia, przy okazji poczęstować się wigilią z <nowiki>cygańskie..</nowiki> radomskiego stołu.
#Nie ma więcej opcji, pozostaje Ci tylko <nowiki>marzenie dalej</nowiki> czytanie Wielkiej Nonsensopedii.


== Domowy symulator pilota ==
== Domowy symulator pilota ==

Wersja z 12:42, 7 kwi 2013

Szablon:Tmotorniczy samolotu.

Umiejętności

Praca pilota kiedyś i dziś

Aby zostać pilotem, trzeba dużo wiedzieć. Szczególnie przydatne są następujące umiejętności:

  1. czytanie checklist,
  2. włączanie komputera,
  3. wpisywanie radiolatarń do autopilota,
  4. gapienie się przed siebie,
  5. wpadanie w panikę, jak wysiądzie autopilot albo autociąg,
  6. dobre prezentowanie się w kolejnym odcinku Katastrofy w przestworzach.

Jak zostać pilotem?

Są dwa sposoby.

  • Sposób pierwszy. Wymaga posiadania grubszej gotówki i całego mnóstwa wolnego czasu, co oznacza, że trzeba mieć bogatego tatusia. Należy:
  1. Zapisać się do szkoły pilotażu i zapłacić 20 000 zł,
  2. Ukończyć kurs,
  3. Zdać arcytrudny egzamin państwowy,
  4. Złożyć podanie o pracę do LOT-u i pilotować drimlajnery.
  • Sposób drugi. Stosowany z powodzeniem przez pilotów tanich linii lotniczych. Wymaga:
  1. Przejścia treningu przy pomocy Microsoft Flight Simulator,
  2. Wydrukowania na drukarce zagranicznej licencji pilota (mało który przewoźnik wie, jak wyglądają licencje pilotów z innych krajów),
  3. Wstąpienia do jakiejś linii lotniczej posiadającej Airbusy A320, ponieważ komputer zainstalowany w tych maszynach czyni je możliwymi do pilotażu dla absolutnie każdego.
  • Sposób trzeci. Wszyscy twoi przodkowie byli ściśle powiązani z armią, lotnictwem wojskowym lub poprostu mieli przodków w armii lub w lotnictwie wojskowym. Aby jeszcze coś wykrzesać możesz:
  1. Wylizać buty wszystkim generałom i obiecać pokrycie kosztów za paliwo dla F-16 (około mld za 0,0002 sekundy lotu,
  2. Przejść pseudo-badania w Wojskowym Instytucie Melanżu Lodowego (w skr. WIML o łącznym koście równym cenie paliwa (j.w.) do potęgi ... Prędzej dostaniesz się do Sklepu monopolowego NASA,
  3. Modlić się do pana boga Pana Boga i do wszystkich świętych,
  4. Pójść na AirShow do Radomia, przy okazji poczęstować się wigilią z cygańskie.. radomskiego stołu.
  5. Nie ma więcej opcji, pozostaje Ci tylko marzenie dalej czytanie Wielkiej Nonsensopedii.

Domowy symulator pilota

Dobre wieści dla marzycieli, którzy od dziecka mieli mokre sny na myśl o byciu rycerzami przestworzy, przemierzaniu bezkresów nieboskłonu, rozmawianiu z wieżami i przedstawianiu się jako Charlie Juliett Tango. Teraz każdy może we własnym domu poczuć, jak to jest być pilotem. Oto krótka instrukcja, która pozwoli każdemu na przeżycie romantycznej przygody.

  1. Nie kładź się wieczorem do łóżka.
  2. Usiądź na swoim najbardziej niewygodnym krześle, najlepiej w szafie, przed plakatem przedstawiającym zdjęcie kokpitu samolotu i pozostań w tym miejscu przez dziewięć do dziesięciu godzin.
  3. Ustaw poza zasięgiem swojego wzroku, ale w zasięgu swojego słuchu, dwa głośne odkurzacze i włącz je na cały regulator. Jeśli któryś się wyłączy, uruchom go ponownie za pomocą listy czynności zajmującej 3 kartki A4, której wykonanie trwa pół godziny.
  4. W połowie drogi zasymuluj wschód słońca, włączając lampkę skierowaną prosto w twoją twarz. Nie wyłączaj jej do końca symulacji.
  5. W tym samym czasie zjedz nijaki, prefabrykowany posiłek ze styropianowej tacki.
  6. Poproś małżonka/małżonkę, żeby od czasu do czasu przynosił(a) ci zimną kawę, za każdym razem trzaskając głośno drzwiami.
  7. Za każdym razem, kiedy będziesz musiał wyjść za potrzebą, zmuś się do stania przed drzwiami łazienki przez co najmniej dziesięć minut, przestępując z nogi na nogę. Nie zapomnij zabrać swojej czapki.
  8. Gdy czas symulacji dobiegnie końca, wyjdź przed dom, włącz zraszacze i stój przez dwadzieścia minut, symulując oczekiwanie na deszczu na samochód dla załogi.
  9. Podejdź do drzwi swojej sypialni taszcząc ze sobą walizkę i zaczekaj, aż twój małżonek/małżonka się obudzi i wpuści cię do środka, symulując oczekiwanie na przygotowanie pokoju w hotelu.
  10. Zapytany, co do jasnej ciasnej robiłeś, odpowiedz, że symulowałeś całonocny lot do romantycznego miejsca, po czym upadnij bez sił na łóżko.
  11. Zgodnie z przepisami przysługuje ci jeden dzień odpoczynku. Następnej nocy powtórz całe doświadczenie, symulując powrót.