Marynarz: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Poprawki AutoEda)
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 4: Linia 4:
'''Marynarz''' – najpoważniejsze źródło utrzymania [[Prostytutka|prostytutek]] w [[Miasto portowe|mieście portowym]].
'''Marynarz''' – najpoważniejsze źródło utrzymania [[Prostytutka|prostytutek]] w [[Miasto portowe|mieście portowym]].


[[Plik:Marynarz.jpg|right|200px|thumb|Zwyczajny marynarz]]
== Marynarze dawniej ==
== Marynarze dawniej ==
W gospodarce [[Komunizm|Jedynego Słusznego Ustroju]] marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]] oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]].
W czasach komunizmu marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie [[Dolar|pewnej drogiej zieleniny]], co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając [[pieniądze]] zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się [[Napój alkoholowy|przemysł alkoholowy]] oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz [[Oświata|oświaty]].


== Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]] ==
== Dzień życia marynarza na [[Statek|statku]] ==
W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.
W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.
* '''2.00''' – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt <s>pijani</s> zmęczeni.
* '''2.00''' – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt <del>pijani</del> zmęczeni.
* '''2.30''' – ci, którzy wstali idą wypić następną kolejkę.
* '''2.30''' – ci, którzy wstali idą wypić następną kolejkę.
* '''3.00''' – znowu wszyscy [[sen|śpią]].
* '''3.00''' – znowu wszyscy [[marzenia senne|śpią]].
* '''5.55''' – wachtowy z nocnej zmiany otwiera flaszkę, ponieważ za 5 minut kończy wachtę.
* '''5.55''' – wachtowy z nocnej zmiany otwiera flaszkę, ponieważ za 5 minut kończy wachtę.
* '''8.00''' – wszyscy jedzą [[śniadanie]]. Każdy wypija kolejkę.
* '''8.00''' – wszyscy jedzą [[śniadanie]]. Każdy wypija kolejkę.
* '''9.00''' – podniesienie bandery. Kolejna okazja do wypicia kolejki.
* '''9.00''' – podniesienie bandery. Kolejna okazja do wypicia kolejki.
* '''12.00''' – Każdy wypija 3 kolejki (za południe słoneczne, strefowe i zegarowe).
* '''12.00''' – Każdy wypija 3 kolejki (za południe słoneczne, strefowe i zegarowe).
* '''13.00''' – [[Obiad]]. Po obiedzie wiadomo... mycie pokładu.
* '''13.00''' – [[Obiad]]. Po obiedzie wiadomo… mycie pokładu.
* '''13.30''' – Zejście do portu i poszukiwanie [[Prostytutka|różnych atrakcji]].
* '''13.30''' – Zejście do portu i poszukiwanie [[Prostytutka|różnych atrakcji]].
* '''15.00''' - Rozpoczynamy dzienną drzemkę.
* '''15.00''' Rozpoczynamy dzienną drzemkę.
* '''18.00''' – Pobudka na kolację. Dalej nie powtarzamy się.
* '''18.00''' – Pobudka na kolację. Dalej nie powtarzamy się.
* '''19.00''' - Czas wolny. Wszyscy [[Libacja alkoholowa|robią co chcą]].
* '''19.00''' Czas wolny. Wszyscy [[Libacja alkoholowa|robią co chcą]].
* '''20.00''' – Skorzystanie z wszelkiego rodzaju [[Prostytutka|mienia publicznego]].
* '''20.00''' – Skorzystanie z wszelkiego rodzaju [[Prostytutka|mienia publicznego]].
* '''22.00''' – [[Alkoholik|Marynarze]] idą spać.
* '''22.00''' – [[Alkoholik|Marynarze]] idą spać, wcześniej śpiewając [[szanty|piosenki]].


== Rodzaje marynarzy ==
== Rodzaje marynarzy ==
Linia 31: Linia 30:
* '''majtkowie''' – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.
* '''majtkowie''' – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.


{{komunikacja}}
{{Zawody}}

[[Kategoria:Zawody]]
[[en:Sailor]]
[[en:Sailor]]

Aktualna wersja na dzień 20:18, 29 gru 2020

Dolary były fałszywe! A syfilis prawdziwy!

Pożegnanie marynarza z jedną z jego partnerek

Kapitanie, która godzina? Nie wiem, ale też bym się napił

Kapitan i wachtowy ustalają aktualną porę dnia

Marynarz – najpoważniejsze źródło utrzymania prostytutek w mieście portowym.

Marynarze dawniej[edytuj • edytuj kod]

W czasach komunizmu marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie pewnej drogiej zieleniny, co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn, iż milicjanci byli pobierając pieniądze zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się przemysł alkoholowy oraz opieka społeczna, ośrodki odwyku oraz oświaty.

Dzień życia marynarza na statku[edytuj • edytuj kod]

W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.

  • 2.00 – próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt pijani zmęczeni.
  • 2.30 – ci, którzy wstali idą wypić następną kolejkę.
  • 3.00 – znowu wszyscy śpią.
  • 5.55 – wachtowy z nocnej zmiany otwiera flaszkę, ponieważ za 5 minut kończy wachtę.
  • 8.00 – wszyscy jedzą śniadanie. Każdy wypija kolejkę.
  • 9.00 – podniesienie bandery. Kolejna okazja do wypicia kolejki.
  • 12.00 – Każdy wypija 3 kolejki (za południe słoneczne, strefowe i zegarowe).
  • 13.00Obiad. Po obiedzie wiadomo… mycie pokładu.
  • 13.30 – Zejście do portu i poszukiwanie różnych atrakcji.
  • 15.00 – Rozpoczynamy dzienną drzemkę.
  • 18.00 – Pobudka na kolację. Dalej nie powtarzamy się.
  • 19.00 – Czas wolny. Wszyscy robią co chcą.
  • 20.00 – Skorzystanie z wszelkiego rodzaju mienia publicznego.
  • 22.00Marynarze idą spać, wcześniej śpiewając piosenki.

Rodzaje marynarzy[edytuj • edytuj kod]

  • Kapitan – to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica;
  • oficerowie – służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi;
  • mechanicy – dziubią w maszynach i wzniecają pożary;
  • majtkowie – szorują pokład, aby kapitan mógł się w nim bardzo, bardzo blisko przejrzeć.