Praca: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to 82.160.131.74. Autor wycofanej wersji to 80.52.206.34.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{sur|miejsca spędzania wolnego czasu|[[Praca (fizyka)]]}} |
{{sur|miejsca spędzania wolnego czasu|[[Praca (fizyka)]]}} |
||
{{cytat|'''Praca''' to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu.|[[Ferdynand Kiepski]] o '''pracy'''}} |
{{cytat|'''Praca''' to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu.|[[Ferdynand Kiepski]] o '''pracy'''}} |
||
Ucz się marcin |
|||
Wiem uczę na logistyce na nonsensopedi xDDDDD pijemy jutro :D |
|||
{{cytat|Nie, wystarczy dowiedzieć sie, czy dobrze czuje.|[[Abstynent]], [[poseł]] i [[polityk]] z [[PSL]] opowiada o ciężkiej '''pracy''' w [[sejm|sejmie]]}} |
{{cytat|Nie, wystarczy dowiedzieć sie, czy dobrze czuje.|[[Abstynent]], [[poseł]] i [[polityk]] z [[PSL]] opowiada o ciężkiej '''pracy''' w [[sejm|sejmie]]}} |
||
{{t}}wielkość fizyczna występująca w nauce i w życiu. Najczęściej wymierna, oblicza się ją w euro, złotych, w skrajnych przypadkach w funtach lub dolarach. |
{{t}}wielkość fizyczna występująca w nauce i w życiu. Najczęściej wymierna, oblicza się ją w euro, złotych, w skrajnych przypadkach w funtach lub dolarach. |
||
Kwasny ma malego |
|||
== Wzór na pracę == |
== Wzór na pracę == |
||
* <math>W = F * s</math> |
* <math>W = F * s</math> |
Wersja z 12:21, 21 lut 2013
Ten artykuł dotyczy miejsca spędzania wolnego czasu. Zobacz też Praca (fizyka). |
Praca to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu.
- Ferdynand Kiepski o pracy
Ucz się marcin Nie, wystarczy dowiedzieć sie, czy dobrze czuje.
Szablon:Twielkość fizyczna występująca w nauce i w życiu. Najczęściej wymierna, oblicza się ją w euro, złotych, w skrajnych przypadkach w funtach lub dolarach.
Wzór na pracę
W przypadku pracy umysłowej wzór ten brzmi:
gdzie: ciężar najbliższego stosu dokumentów
odległość dokumentów od urzędnika
odległość od szefa.
Ze wzoru łatwo zauważyć, że im bliżej do szefa, wartość pracy wzrasta.
Wartość pracy
Wartość pracy po raz pierwszy poznaje się w pierwszej klasie gimnazjalnej, mnożąc siłę i przesunięcie. Nieco dokładniej poznaje się ją w liceum, powyższe wartości mnożąc przez cosinus kąta, w którym praca jest wykonywana. Po raz trzeci rzeczywistą wartość pracy poznaje się przy pierwszej wypłacie w kraju. Jednostkami pracy są wtedy:
- grosze;
- kopniaki;
- frajer;
- półdarmo.
Niektórym dane jest poznać rzeczywistą wartość pracy w dolarach, rublach, euro itp.