Kolejarz: Różnice pomiędzy wersjami
M |
M (dodano link do artykułu Tapeta) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Kolejarz''' – pracownik grupy [[Polskie Koleje Państwowe|PKP]] słynący z wielkiej uczciwości. Pracuje od świtu do nocy (tzn. od 10 do 14). Zdarza się, że bierze dodatkowe godziny, za które mu nikt nie płaci. W przypadku drugiej wersji potrafi sam o siebie zadbać i odebrać sobie zapłatę w inny sposób. Sposoby odbierania zapłaty: silnik do rogatki, napęd zwrotnicowy (zapłata dla trzech kolejarzy, bo jeden za cholerę tego nie uniesie), odbiornik SHP (kilkadziesiąt kilogramów żelastwa), kilka kilometrów torów (pociętych, niezmieszanych), kilka podkładów kolejowych (drewniane na garaż lub do palenia, betonowe do zagospodarowania). |
'''Kolejarz''' – pracownik grupy [[Polskie Koleje Państwowe|PKP]] słynący z wielkiej uczciwości. Pracuje od świtu do nocy (tzn. od 10 do 14). Zdarza się, że bierze dodatkowe godziny, za które mu nikt nie płaci. W przypadku drugiej wersji potrafi sam o siebie zadbać i odebrać sobie zapłatę w inny sposób. Sposoby odbierania zapłaty: silnik do rogatki, napęd zwrotnicowy (zapłata dla trzech kolejarzy, bo jeden za cholerę tego nie uniesie), odbiornik SHP (kilkadziesiąt kilogramów żelastwa), kilka kilometrów torów (pociętych, niezmieszanych), kilka podkładów kolejowych (drewniane na garaż lub do palenia, betonowe do zagospodarowania). |
||
Oprócz pracowników fizycznych istnieją pracownicy umysłowi (szczególnie biurokraci), którzy dostępu do magazynu nie mają. Tu sprawa zapłaty i gloryfikaty jest bardziej skomplikowana, jednakże nie beznadziejna. Stare plany kolejowe można użyć jako tapety w pokoju, a większość pracy i tak spędza się na [[nk.pl|Naszej-Klasie]] i [[YouTube|Youtube]]. |
Oprócz pracowników fizycznych istnieją pracownicy umysłowi (szczególnie biurokraci), którzy dostępu do magazynu nie mają. Tu sprawa zapłaty i gloryfikaty jest bardziej skomplikowana, jednakże nie beznadziejna. Stare plany kolejowe można użyć jako [[Tapeta|tapety]] w pokoju, a większość pracy i tak spędza się na [[nk.pl|Naszej-Klasie]] i [[YouTube|Youtube]]. |
||
{{stub|zaw}} |
{{stub|zaw}} |
Wersja z 11:48, 6 lip 2020
Kolejarz – pracownik grupy PKP słynący z wielkiej uczciwości. Pracuje od świtu do nocy (tzn. od 10 do 14). Zdarza się, że bierze dodatkowe godziny, za które mu nikt nie płaci. W przypadku drugiej wersji potrafi sam o siebie zadbać i odebrać sobie zapłatę w inny sposób. Sposoby odbierania zapłaty: silnik do rogatki, napęd zwrotnicowy (zapłata dla trzech kolejarzy, bo jeden za cholerę tego nie uniesie), odbiornik SHP (kilkadziesiąt kilogramów żelastwa), kilka kilometrów torów (pociętych, niezmieszanych), kilka podkładów kolejowych (drewniane na garaż lub do palenia, betonowe do zagospodarowania).
Oprócz pracowników fizycznych istnieją pracownicy umysłowi (szczególnie biurokraci), którzy dostępu do magazynu nie mają. Tu sprawa zapłaty i gloryfikaty jest bardziej skomplikowana, jednakże nie beznadziejna. Stare plany kolejowe można użyć jako tapety w pokoju, a większość pracy i tak spędza się na Naszej-Klasie i Youtube.
To jest tylko zalążek artykułu o zawodach. Jeśli harujesz w tym zawodzie od młodości – rozbuduj go.